Gå til innhold

Malama sine skrablerier

Malama

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, då byrjar det vel å bli på tide å ynskje alle mine søte, snille og gode KG-vener:

:nissekonekyss:Eit Riktig Godt Nytt År :engel:

fylt til randa med alt det gode du måtte ynskje deg! :nisseblunk:

Takk for eit supert år, eg gler meg masse til å tilbringe meir tid saman med deg i 2006

:rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Oi, lenge siden jeg har skrevet her...

GOD NYTT ÅR!

Det er 2006. Vi er godt igang med det nye året. Jeg jobber lange dager med overtid på jobb, årsoppgjør...

Dagene går rasende fort. Jeg får komme tilbake her når jeg har mer tid, akkurat nå stakk jeg bare innom KG for å puste litt og senke skuldrene før jeg tar fatt på nytt, mye å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puste er viktig, derfor titter jeg inn her en gang iblandt.

Dessuten gikk jeg hjem allerede klokka seks i går. Og skal gå litt tidelig i dag også (fordi vi skal på visning, faktisk. Neppe kjøpe denne (det er bare andre viningen vi går på), men jeg har i alle fall veldig lyst å se den!)

Men resten av uka blir det nok lange dager ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferie i februar.... Nei, det er ikke så veldig aktuelt. Jeg har bare kontrakt i noen få måneder til, så det er mulig jeg får meg en ufrivillig ferie på forsommeren. Så nå jobber jeg så lenge jeg har kontrakt. Men det blir kortere dager når det roer seg ned, ingen tvil om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble ikke visning i dag likevel da, ingen av oss hadde anledning til å gå fra jobb. (vel, jo, jeg hadde tenkt å gjøre det selv om det betydde trøbbel i morgen, men når han heller ikke hadde mulighet, så droppa vi det) Der er visning på den neste uke også, så med mindre den selges i mellomtida, så skal vi se på den da.

Vi er ikke helt klar for å kjøpe enda, ville bare titte, egentlig...

Men så jobber jeg overtid nå i stedet. Og det blir jo penger av det, så det skader jo ikke det heller da, når vi skal kjøpe bolig.... skummelt, så mye penger som skal lånes....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pengar er jo også bra... :Hehe:

Men det er jo kjekt å følgja litt med på marknaden, då. Så ein veit kva ein går til når ein fyrst skal kjøpa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, det er derfor vi har begynt å titte. Eller.. planlegge å titte i alle fall. Så om ikke denne selges før neste visning, så skal vi gå på den, på mandag. For å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt skummelt å låne mye penger, men vi har mindre i låneutgifter hver måned enn vi ville hatt i leieutgifter om vi skulle leie leilighet. Dessuten betaler vi ned på lånet og bygger oss opp større egenkapital istedenfor å "gi" pengene til en utleier. Så for oss er ikke leie noe alternativ når vi vet at vi skal bo her i byen lenge framover.

Lykke til med jakten på leilighet!

Søker du på andre jobber, eller venter du å ser det an der du er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det du sier om å betale ned på lån er nettopp derfor vi ønsker å kjøpe.

for øyeblikket søker jeg ikke andre jobber, men når denne overtidsperioda er over, og jeg begynner å være hjemme litt andre timer enn når jeg sover, altså sånn ca i februar, kommer jeg til å se etter annet å søke på i alle fall. Jeg har jo slett ingen garanti for å få bli her lenger. Det har alltid ordnet seg når de tidligere kontraktene mine har løpt ut, men plutselig kan det ta slutt, så jeg skal altså se meg om etter noe annet. Jeg ønsker meg jo egentlig noe fast, det er litt lettere sånn i forhold til å låne masse, masse penger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...