Bettie Skrevet 8. september 2005 #381 Del Skrevet 8. september 2005 Hei Bare innom med en liten torsdagshilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 8. september 2005 Forfatter #382 Del Skrevet 8. september 2005 Så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 11. september 2005 Forfatter #383 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg skal jobbe overtid et par kvelder neste uke, den er grei, og jeg svarer "neida, ikke viktig for meg hvilke dager det blir" og får tildelt mandag og tirsdag, null problem. Lettet over hvilke dager når jeg oppdager at det er fotballkamp mot Moskva på torsdag, tenk om jeg hadde fått torsdagen, det ville ikke vært bra, men jeg hadde ikke sagt "ikke torsdag" for jeg var ikke klar over at det var denne uka. Så slår sambo på tv'n og ser Stoltenberg og kommer på... "mandag, sa du mandag til åtte? Det er jo valg på mandag..." Jada.... jeg har bestemt meg for hva jeg skal stemme. Jeg har sett for meg at dette skulle gå greit, sambo husker hvor valglokalet er (jeg vt sånn ca da, dt er en barneskole her i nærheten, jeg har vært der og stemt en gang før) så dit skal vi gå og stemme etter middag vi to. Vel, så skal jeg jobbe overtid... Hmm.. må stemme før jobb da, eller etter overtida. Ehh.. Åpningstider for mitt valglokae: 9-20. Kjernetida på jobb begynner 9, så jeg får ikke stmme før jobb, og overtid altså til åtte... Så gjett hvem som må enten be seg fri fra slutten av overtida, eller ta fri på slutten av ordinær arbeidstid og komme tilbake til overtida da... for å få stemme... For stemme, det SKAL jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. september 2005 #384 Del Skrevet 11. september 2005 Enig med deg at det er VIKTIG å stemme - håper det ordner seg uten altfor mye "bråk" i morgen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. september 2005 #385 Del Skrevet 11. september 2005 Viktig å stemme, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 11. september 2005 Forfatter #386 Del Skrevet 11. september 2005 Selvsagt viktig å stemme, selvsagt skal jeg stemme, på ett eller annt vis, men jeg ble klar over problemstillingen etter at det var for sent å forhåndsstemme. Uansett... nå¨har jeg sett et surt tap på tv, fotballa altså, irriterende. Og så er det på tide å legge meg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 12. september 2005 #387 Del Skrevet 12. september 2005 Det var forferdelig irriterande det tapet altså! Tenk å scora sjølvmål då! Fekk du stemt i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 13. september 2005 Forfatter #388 Del Skrevet 13. september 2005 Irriterende tap ja. Men stemme fikk jeg, det var helt greit. Jeg gikk fra jobb en time før overtida var over (derved en time mindre betalt, men jeg var sliten uansett, hadde vært der i 12 timer) og tok bussen, fant greit frem til lokalet, der var null kø, jeg stmte og gikk hjem, fikk middag, så valgsending, sambo tok med tv'n inn på soverommet, men vi sovna. Uansett, jeg fikk da stemt. Og forsovet meg i dag... Fortsatt hjemme.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. september 2005 #389 Del Skrevet 13. september 2005 Forsoving er ikke no' gøy - håper du får en fin dag likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 13. september 2005 Forfatter #390 Del Skrevet 13. september 2005 Jo, forsoving er egentlig veldig greit Det var sånn: Vekking kvart på seks... ehh, ikke helt våken. Innen seks var sambo likevel stått opp, og "rutinen" er da at jeg ligger i senga til han er ferdig på do og sånn, så slår han på lyset og ber meg stå opp når han går i dusjen. Men i dag merka jeg rett og slett ikke at han slo på lyset, jeg sov videre helt til han kom ut av dusjen og var klar for den frokosten jeg ikke hadde laga, klokka nærma seg sju (ja, han er treig på badet om morgenen) Men jeg fikk jo sove nesten en time ekstra, og var godt uthvilt jeg, og kom da på jobb før klokka var ni (som er da kjernetida begynner) uansett.. Så da så Og jeg jobber uansett fastlagt ovretid til klokka åtte i dag, så dagen blir lang nok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. september 2005 #391 Del Skrevet 13. september 2005 Oi! Lange dagar dette her! Men no er du då mest sannsynleg komen heimatt! Kos deg med kjære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 13. september 2005 Forfatter #392 Del Skrevet 13. september 2005 Nå er jeg kommet hjem ja, og denne ukas overtid er overstått, heldigvis Middagen spist, og nå er det tid for en innsats i hjemmet, siden vi får besøk av noen som skal montere brannvarslere i alle oppholdsrom (som ikluderer soverommet, og det er der jeg putter alt når jeg rydder resten av leiligheta det...) på torsdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 14. september 2005 #393 Del Skrevet 14. september 2005 Oi, husarbeid etter så mye overtid - det er imponerende! Hadde nok stupt i sofaen og sovnet der jeg... Har så lite soverom at det ikke er plass til noe rot der vi, men frykter hvordan det blir når vi flytter og får stort soverom... Må prøve å ordne gode rutiner med en gang tror jeg, så det ikke flyter over med rot etter ei uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 14. september 2005 Forfatter #394 Del Skrevet 14. september 2005 Vi har stoooort soverom vi... og der er det masse rart. Det ble ikke mye husarbeide på meg i går da. Jeg kom hjem, laga middag, spiste middag, la sammen klær og satte inn i oppvaskmaskina og litt sånn i ca 10 minutter, så Judging Amy, og tusla deretter til sengs. Sambo rydda og vaska på kjøkkenet, så han har vært flink. I dag blir det storinnsats, i dag er det ikke overtid heldigvis. Ikke mer overtid denne uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 14. september 2005 #395 Del Skrevet 14. september 2005 planer om litt rydding og vasking idag jeg også, men det frister mye mer og dra på besøk til ei venninne som jeg ikke har sett på flere mnd. Får se om tid og energi strekker til så jeg får til begge deler, det hadde vært det beste. Soverommet vårt består av ei seng og tre klesskap, og bittelitt golvplass, så eneste rotet vi får plass til er noen blad på golvet siden vi ikke har plass på nattbordet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 14. september 2005 Forfatter #396 Del Skrevet 14. september 2005 Så må vi til og koke vann igjen da.... for jada, denne flommen hr ødelagt den rensegreia som skal gjøre vannet vårt fritt for parasitter og andre umumlskheter, så kloka av skade fra giardiatiden har vi derfor fått beskjed fra kommunen om å koke vannet. Vi får håpe de får orden på det, det r nemlig tungvint når vann må kokes for drikking, for tannpuss og for matlaging. Kokes og deretter avkjøles i kjøleskapet.... Så gøy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 15. september 2005 #397 Del Skrevet 15. september 2005 Men dere slapp unna ras og oversvømmet kjeller etc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2005 #398 Del Skrevet 15. september 2005 Ah, den formen for forsoving du opplevde i går, den er jo ikke så verst da. Jeg trodde det var mer av typen "SHIT! Jeg har forsovet meg! :hår:" - opplevelsen, jeg vettu! Hørte om dette med koking av vann på nyhetene i går ja... Ha en god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 15. september 2005 Forfatter #399 Del Skrevet 15. september 2005 Ja, vi slapp unna ras og oversvømmelse, vi er ikke direkte rammet i det hele tatt, bare det at vi må koke vann. Og deter jo til å leve med, det er bare tungvindt. Jeg presterte å forsove meg på samme måte en gang til da, denne gangen våkna jeg klokka halv åtte, og det er jo litt sent. Men jeg er på jobb før ni, så... I dag er det slutt på sommertida på jobb også, derved er arbeidsdagen 45 minutter lenger hver dag frem til 15. mai (og jeg har ikke kontrakt så lenge) Men, ikke at det har så mye å si, jeg har jo fått masse plusstid hele sommeren, så om jeg mot formodning ikke jobber 7 timer og 45 minutter i snitt de neste månedene (tipper snittet ligger over 8 timer jeg) så har jeg plusstid å ta av likevel... Jaja, på tide å fortsette med jobbinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 15. september 2005 #400 Del Skrevet 15. september 2005 Startet med "vintertid" 1. september vi. De 45 minuttene fra 15.00 til 15.45 er slitsomme. Jeg og har en haug med avspasseringstimer og ta av, så uka her har jeg gått 15 eller tidligere... Kan jo ikke starte på for hardt etter ferie og sykdom! Fortsatt dårlig vær hos dere? sola var faktisk framme her i stad, så sitter med persiennene nede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå