Gå til innhold

Malama sine skrablerier

Malama

Anbefalte innlegg

Hehe, slikt kan skje, Linn3c, det kan det.

Jeg håper også at det går bra med mormor, men.. ja, her passer ikke mitt standard "det vil tida vise" for med tida... ja så vet vi jo hvilken vei det går, men vi håper det går SAKTE den veien...

Takk for omtanken, og hils din mann da :) Det var kjempekoselig å lese om brylluppet deres! Og trist å lese om spiren... Tror dere også fortjener en klem! :klem:

Nå tusler jeg til sengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, jeg koste meg, men fikk jo som vanlig ikke gjort noe særlig.

Været skremte meg ikke, jeg er ikke redd sånt vær, men jeg ble salig våt på vei til bussen hjem (lite aktuelt å gå med så masse papir og albumet mitt i sekken i sånt regnvær ja, je vil helst ikke ødelegge bildene mine da!) Om det bare var meg, så hadde jeg kunnet gå hjem, jeg er ikke redd for tordenvær, og våt ble jeg uansett...

Våt er jeg i dag også. Ja, for jeg var dum nok til å ikke ta regnbuksa da jeg gikk til jobb. Det regna jo nesten ikke. Men så tråkka jeg på buksekanten hele eien til jobb, så den er våt den ja (og heller ikke ren...) Og skoene var ikke tørre fra i går engang, ikke jakka heller, lett fuktige begge to. Så her sitter jeg på jobb, med klamme sokker og våt bukse og ingenting å gjøre med det, og vet jeg skal være her i en del timer, og kommer sikkert ikke til å tørke opp før jeg skal hjem, men det får så være.

Grunnet min ineffektivitet i går, så har jeg MYE å gjøre før jeg kan ta helg med god samvittighet... Så her er det bare å gå igang...

Ha en fin fredag. Det er snart helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er et scrappetreff, men et "skreppetreff" da enkelte av oss nok skravler langt mer enn vi scrapper... Særlig gjelder det meg. Vel, jeg gjorde da NOE. Jeg skar til et bilde. Og skar til "matter" til de tre bildene som skal være på sida.

Jeg var der fra åtte til over tolv, og dette er altså det produktive jeg gjorde på de timene...

I tillegg til å se rett ut det store vinduet rett forran meg der det lynte i massevis da...

Forøvrig har buksa mi tørka såpass opp nå t det var mulig å brette den opp (ser sikkert dumt ut) og ta av skoene slik at sokkene kan begynne å tørke, jeg fikk jo nesten gnagsår nedi der... Helsigivs er buksa av det hirtugtørkende slaget, hadde det vært dongribuksa kunne jeg glemt det på noen timer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da :-D Jeg har store planer om å bli en "skreppe" jeg også. Skal på kurs nå på tirsdag. Gleder meg kjempemasse! Du skal ikke se bort fra at jeg kommer til å plage deg med scrappespørsmål etterhvert, nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe gøy å sitte på jobb med fuktige/våte klær. Godt at noe tørker før du skal hjem. Håper du kunne ta deg fri i rimelig tid. Det er jo fredag. Ha en god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter nå på jobb enda. Det er lenger enn jeg hade planlagt, og det meste er tørt, bortsett fra skoa jeg skal gå hjem i... Ute er det sol nå, og jeg skal nok snart bevege meg hjemover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, jeg kom meg hjem, gikk fra jobb ca kvart over seks. Laga taco når vi kom hjem, det var godt.

Alenemora's eldstedatter er blitt tenåring, og hjelper til med oppdragelsen av sine småbrødre som snart skal bli skolebarn.

Og jeg, jeg sitter og koser meg med albumet mit. Jeg fikk jo ikke gjort noe særlig på treff, men jeg er full av inspirasjon til helga :)

Sambo sover enda, og jeg har en rolig morgenstund, som jeg ofte har i helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gjør jeg sånne ting?

Jeg har seriøse planer om Scrapbooking denne helga.

Jeg har papirer og bilder liggende utover pulten min.

Jeg har så godt som klart å lage til den første sida også, skal bare lime.

Likevel ender jeg altså opp med å glo forran pc'n, spille KABAL av alle kjedelige ting, og rusl frem og tilbake, hit og dit, dille, dalle ikke gjøre det jeg egentlig har lyst til.

Jg har jo LYST til å sitte der og kose meg. Likevel GJØR jeg det altså ikke, enda jeg har full anledning til det, og de eneste min samboer har bedd meg om å gjøre er å ikke forstyrre ham, så det passer jo utmerket med scrapbooking...

Likevel har jeg altså på en hel lørdag ikke gjort mer enn ca halparten av en meeeget enkel side...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er rart med det der...

Men, jeg fikk da limt litt også etterhvert..

Men mest av alt ble det nok ei SIMS helg mer enn ei scrappehelg.

Særlig fordi jeg tilslutt våga meg på å laste ned en patch sånn at tenåringer kan flytte inn hos en familie, teåringer kan gifte seg og de kan få barn.

Det er det siste jeg har benyttet meg av, enda det var det første som var planen (slik at min sims første kjærlighet kunne vokse opp og etterhvert kunne de gifte seg)

Nå har jeg altså ei jente som er tenåringsmor. Hun bort hjemme hos sine foreldre og sine to små tvillingbrødre som akkurat har begynt på skolen. Hun er forlovet med avisgutten, som er barnets far, og drømmer om et bryllup (vel, ok, Jeg drømmer om å gifte dem, hun drømmer bare om å bli kjæreste med ham hun.. enda de er forlova, er man ikke minst "kjærester" da?) Hun er skoleflink likevel denne jenta, gode karakterer og har andre venner. Dette til toss for at hun har hjulpet sine foreldre med med sine brødre enn de har hjulpet henne med sønnen sin, og foreldrene er nok ikke de beste forbilder, de er begge sånne osm drømmer om mange partnere... enn så lenge har de holdt seg til hverandre, men det er rett og slett fordi de er så slitne ettersom dt ble tvillinger av deres første sengekos, at de ikke har hatt overskudd til å flørte med andre. Familien har dårlig råd, men jeg hr ikke latt tenåringsjenta ta jobb, rett og slett fordi hun har nok med å klare skole og å være mor. Snart blir hun voksen, men hun skal først gifte seg med sin forlovede tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tar jeg livet knusende med ro, slapper av, og gjør det med god samvittighet.

I dag har jeg gitt blod, og de dagene synes jeg at jeg har verdens beste unnskyldning for å sløve. Jeg blir svimmel om jeg reiser meg fort, de har jo tross alt tatt en god del av blodet mitt.

Men det går helt fint altså, det er bare deilig å ha en sånn dag der jeg akn sløve med god samvittighet, og satse på at sambo lager middag til meg, dessuten gå tidelig hjem fra jobb. (blodgiving mellom 12 of 13:30, jeg går da etter lunsj, kommer til Haukeland sånn i ett-tida, tappes og går derfra, er hjemme rundt to. Kjernetida på jobb er til halv tre, men innen jeg kommer meg dit gjen, så ER klokka ca halv tre, og jeg er dessuten altså litt sånn sliten. Derfor går jeg altså bare hjem.

Det er igrunnen veldig greit sånn. Det ble stress på jobb da, som vanlig, fordi jeg hadde mye som måtte være ferdig til jeg skulle gå. Men jeg kom meg da derfra, og fikk gitt blod, og kommet meg hjem, og bare sløver :)

Spiller sims, og nå skal denne tenåringsmora ha barn nummer to (med sin forlovede) Jeg håper dnne familien snart klarer å tjene såpass at de kan få gifta disse to, men aller helst hadde jeg sett at de flyttet ut, for huset er litt trangt med så mange. Men for to tenåringer som går på skole, og med to unger... å bo alene, det går jo neppe økonomsk... så hun bor enn så lenge hjemme, i påvente av å bli voksen tenker jeg. Men gidte seg, det skal hun før den tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi :)

Min tenåringsjente er nå gift med sin avisguttkjæreste. Han var da vel vitterlig tenåring? Vel, han flyttet inn da de gifta seg, og da var han visst voksen... Jaja, fint det, da kan han forsørge familin sin. Men, han er litt forvirra av dette med familien sin... Han har ingen minner om at de to eldste sønnene er født, selv om han anser den som familie, og opptrer ikke som far for dem (kan ikke lære lillegutten å gå eller snakke f.eks) men den tredje sønnen ble gift etter at de gifta seg, så denne anser han helt og fullt som sin sønn da. Han ser ut som en tenåring, men er altså voksen, og jobber.

Eldstesønnen er blitt tenåring, og min tenåringsjente som altså er mor til tre blir nå snart voksen kvinne (Hun fikk ekstra lang tenåringstid hun da, drakk litt sånn der livseleksir, fordi hun trengte litt ekstra tid før hun skulle bli voksen)

Jeg rett og slett flytta UT mor og far og tvillingguttene, og lot henne og sønnene beholder huset, også gifta hun seg. Sims er gøy det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...