Gå til innhold

Malama sine skrablerier

Malama

Anbefalte innlegg

Hei, hei!

Tittet bare innom deg jeg. Ville bare si at det er dumt at du ikke har fått noen venner i Bergen, vi bergensere er nemlig slett ikke så gale! :klem2:

Du tør iallfal møte opp på bergenstreffet da! Mer enn jeg hadde tord, men så har jeg også "alibi" for den aktuelle uken, er nemlig uansett bortreist.

Kos deg med ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir neppe noe shopping i dag likevel.

Jeg TRENGER ikke egentlig noe nytt, og sambo begynner å innse at vi trenger tida for å få det presentabelt her.

Scheherazade: Ja, vel, jeg kjenner folk i Bergen, og vet de ikke er så gale, men venner har jeg nok dessverre ikke. Har vært på Bergenstreff før jeg, det er så kjekt så :) Men da var vi på peppes, hvilket føles "tryggere", for nå skal vi visst på en "drikkeplass"? Det trives jeg ikke med, jeg liker ikke slike plasser, for jeg drikker ikke, og det gir en itt sån "spent" stemning...

Jeg skal prøve å tørre likevel... Litt usikker når det ble i august, for jeg får muligesn besøk av min bror den uka, vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Ååå, rydding i steden for shopping...hørtes ikke no' ålreit ut.

Men så blir det jo fint i heimen deres da, og det gir jo også en god følelse da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm, det gjør jo det, på et vis.

Mest dårlig samvittighet nå da, fordi jeg ikke har klart å få dette ferdig i løpet av uka, at han må trå til... Men hna gjør det mye mer nøye enn meg, trekker frem sofaer og sånn, jeg vasker under jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal være stolt av det du har gjort, i stede for å være missfornøyd med det du ikke har gjort! Om din samboer hadde vært hjemme denne uka, og fått gjort alt det du har fått gjort, da ville du sansynligvis ha skrytt av at han var flink, ikke rakka ned på han fordi han ikke hadde rukket over alt. Og da synes jeg ikke at du fortjener noen dårligere behandling av deg selv! Sådeså! ;)

Ha en fin helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har rett i det, jeg hadde syntes han var flink, men han hadde antakelig fått gjort mer enn hva jeg har gjort..

Uansett, nå ser det ganske presentabelt ut, vi har handla inn mat, og fortsatt er de ikke ventet på et par timer (omkjøring pga det raset som gikk i går...)

Skal nok kose oss i helga og videre på ferie ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har vi hatt ei fin helg med besøk, fotballkamp (seier) og riktig kost oss.

Og i dag drar vi på ferie, først noen dager camping sammen med mine forelder, deretter noen dager hos hans foreldre, og så får vi se hva vi gjør etterpå, reiser sikkert hjem og slapper av.

Mye som skal ordnes før avreise, så vi er ikke dratt enda, men feriestemninga har bredd seg, så vi stresser ikke :)

Ha det fint, alle sammen, jeg er tilbake om knappe to uker, vel, kanskje halvannen eller noe. Vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

Håper du får en fin ferietur! Har vært borte ei uke jeg nå, og er tilbake på jobb idag... Hadde vært godt med mer ferie nå, men teller dager til jeg skal ha resten av ferien i august! Når alle andre er tilbake og starter høsten sin reiser jeg bort i to uker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle ønsker om en god ferie.

Jeg er enda på ferie, men samboe har med en laptop, og er tilkoblet nå hjemme hos sin mor, og bruker ikke den, så her sitter jeg.

Egentlig burde jeg vært ute i sola. I morgen reiser vi hjem, og utfra det jeg har sett på værkartet er det ikke like fint der. Her skinner sola, OG vi har uteplass, stor hage og i det hele tatt helt topp. Sambo er lettere solbrent da, ettersom han ikke brulte solkrem de første dagene, også liker han visst ikke sol i det hele tatt, og er helst inne. Det er for langt til nærmeste badeplass til å kunne gå dit, og vi har ikke bil, hans mor har selvsagt sin bil på jobb. Ettersom søstrene hans dro på ferie med sin far på mandag er det bare oss to her på dagtid nå.

Jaja, stakk bare innom her for å si at jeg nyter ferien og har det bra, utførlig rapport kommer når jeg kommer hjem. Nå må jeg nyte sola. Skal prøve å få min kjær med ut en tur.

Kos dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stor hage - og sol. Det vel bra. Da kan man vel velge om man vil ha hel sol, halv sol eller hel skygge. Kos deg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg!

Så koselig at du titter innom i ferien! :) Fint å høre at dere har det bra, til tross for solbrenthet for sambisen! ;)

Du, et lite spørsmål...det er jo så mye nytt her i forumet nå...

Og jeg ser at du kaller dagboka di for "skriblerier", men i tittelen står det skrablerier. Har du endra tittelen nå? Etter omleggingen? For det har nemlig jeg prøvd, uten hell. Så nå ble jeg nysgjerrig! ;)

Fortsatt god ferie!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke endret tittelen, det er nok heller en stavefeil i enten tittel eller signatur...

Forøvrig er jeg akkutat nå (omtrent akkurat da, for en liten halvtime siden) hjemme fra ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God natt ja.

Ferierapport komme etter at jeg har fått sove noen timer, etter laaaaang togtur er jeg trøtt og sliten nå, selv om jeg sov litt på toget også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...