Gå til innhold

Menn - kunne du date en kvinne på denne størrelsen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 4.7.2019 den 13.17, AnonymBruker skrev:

Det der syns jeg egentlig er en stygg ting å si. Fordi man ikke tenner på sykelig overvekt (som bildet i HI), betyr det ikke at man er et dårlig menneske. Helt ærlig, jeg syns så store mennesker er skumle. Jeg skjønner ikke at et vanlig menneske kan bli så stort. Jeg har selv slitt med overspising, dyttet ned uhorvelige mengder søtsaker, og klarte ikke stoppe. Allikevel kom jeg bare så vidt over grensen for overvekt, så det skremmer meg å tenke på de sinnsyke mengdene med mat og søtsaker disse menneskene propper i seg. Sykelig overvekt fører garantert til tidlig død, i tillegg til at det gir sykdommer underveis. Fra et biologisk perspektiv er det helt naturlig å ikke ønske seg en partner som begrenser samlivet og kommer til å dø mye tidligere enn deg.

Anonymkode: f9ce4...9f9

Nei, det er sant, men å håpe å slanke vennene sine så man kan tenne nok på dem til å date dem, er bare rart. Hvorfor ikke heller velge noen man liker? 

Anonymkode: 5aaad...1a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 3.7.2019 den 19.27, ArneBjarneKåreLeif skrev:

Jeg er ingen fan av overvekt, men det er kanskje en subjektiv mening som fett-entusiaster mener er "feil" (hey, jeg kan ikke velge hvilke meninger jeg har). Men noenlunde objektiv må en jo kunne være: Hun ville vært for tung til å kunne håndtere som en mann ofte ønsker å behandle en kvinne. Hun hadde vært for tung til å utføre ting på mannen også. Kondis har hun ikke, som trekker ned både i senga og fritid. Bare en lengre tur på kjøpesenteret ville antakelig slitt henne ut. Så kommer svettlukta, den tunge pusten, helseproblemer, utmattelse. Og altså se på a da, hvem ved sine fulle fem forventer at folk flest skal like valker som henger på den måten. Hun ser mer ut som en oppreist bjørn før dvalen, enn et menneske.

Hun kan være et flott menneske ellers. Hyggelig å prate med osv. Men til dating? Nei, jeg ser seriøst ikke en eneste grunn til et samliv med noen som ser sånn der ut. Jeg har aldri møtt eller sett noen i nærheten av interessant nok til å rasjonalisere et forhold til, om de så sånn der ut.

Man kan ha kondis selv om man er stor og tjukk

Jeg er dessverre for stor, veier for mye. Men jeg trener jevnlig og har god kondis. Fikk det også bekreftet hos legen når jeg var på sykkeltest der, jeg var i svært god form. Heldigvis. 

Jeg klarer fint en tur på kjøpesenteret, var på lang fjelltur (topptur) forrige uke, selv om jeg var størst av oss, var det ikke jeg som sakket tempoet. 

Ikke lukter jeg svette heller, det vet jeg med sikkerhet. 

Men at folk ikke liker valker, det har jeg full forståelse for - liker ikke mine valker jeg heller. Og prøver å gjøre noe med det. Og skal klare det, men det tar tid, og jeg tar tida til hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
På 3.8.2019 den 22.25, AnonymBruker skrev:

de med hereditært angioødem

Bra forsøk, men sykdommen Hereditært Angioødem fører ikke til overvekt selv om det er en hevelsessykdom. 

HAE skjer anfallsvis, hvor hevelsen går ned ved medisinsk behandling eller over tid av seg selv. HAE kan føre til periodevise og av og til sjeldne kroniske stedvise væskeansamlinger. Ikke i form av overvekt og/eller væskeopphopninger over hele kroppen, som ligner fedme. HAE-sykdommen i seg selv hverken skaper, gir, er roten til eller visuelt ser ut som overvekt.

Anonymkode: f527c...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...