Gå til innhold

Menn - kunne du date en kvinne på denne størrelsen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fysjamei… nei nei nei

Anonymkode: 5b19b...f2f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 hours ago, AnonymBruker said:

Oj, her var det mye fordommer ute å gikk ja...   Dere som fortsatt tror overvekt er ikke å ta vare på seg selv og er dumme - dere er  selv  dumme mennesker som ikke følger med! 

Anonymkode: a3c63...41b

Trur folk flest driter i hva grunnen til overvekten er for noe. Det er overvekten i seg selv som er problemet.

Anonymkode: 0cf74...ca7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun har et bra antrekk og er sminket... Sånn som menn liker? Hvorfor tror du at hun ikke tar vare på seg selv?

Anonymkode: 97ee4...f1f

I mine øyne handler ikke det å ta vare på seg selv om å bruke sminke eller penger på klær, men å ta vare på kroppen sin. Fedme medfører økt fare for hjertesvikt, slitasjeskader, diabetes, kreft osv.

Anonymkode: 1a643...221

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne aldri datet noe så stort som henne. Hun ville aldri blitt vurdert engang. Alvorlig grad av fedme finnes ikke attraktivt i det hele tatt. Tvert imot. 

Jeg regner med at menn med alvorlig grad av fedme heller ikke er særlig innbydende når man er singel, fri og frankt, og på jakt etter "the one". 

Anonymkode: f527c...dd2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man the harpoons! Nei takk, det der er sykelig og ekkelt. Får litt kroppspositivist vibber i tillegg, total turn-off. 

Anonymkode: 49980...110

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er vakker

Anonymkode: 7eead...c82

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oj, her var det mye fordommer ute å gikk ja...   Dere som fortsatt tror overvekt er ikke å ta vare på seg selv og er dumme - dere er  selv  dumme mennesker som ikke følger med! 

Anonymkode: a3c63...41b

Hva er det da? Hvordan vil du beskrive overvekt?

Overvekt er farlig for indre organer og skjelett... Hvorfor vil man utsette seg selv for slikt?

Anonymkode: 53d52...938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd. For hun har pene trekk i ansiktet. Faktisk vakker. Men aaaltfor stor. En så stor kropp tenner jeg ikke på, og i tillegg ville det vært frustrerende å ikke kunne gått på tur med henne. Hun er liksom ikke lam eller har mistet beina sine, for det kan jo skje med din kjære. Og du vil fortsatt støtte henne.

Men i dette tilfellet trenger hun kun å slanke seg. Da går det på ren latskap. Og at hun gir faen. 

Har forøvrig vært venn med en jente på tilsvarende størrelse. Og prøvde å oppmuntre henne til å slanke seg. I bakhodet tenkte jeg..om hun slanket seg ville jeg vært mer enn interessert i henne. Men hun orket ikke eller gadd ikke slanke seg. Så jeg la det fra meg. 🙂

Anonymkode: 050ee...bd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har forøvrig vært venn med en jente på tilsvarende størrelse. Og prøvde å oppmuntre henne til å slanke seg. I bakhodet tenkte jeg..om hun slanket seg ville jeg vært mer enn interessert i henne. Men hun orket ikke eller gadd ikke slanke seg. Så jeg la det fra meg.

Så "synd" for henne da. Regner med hun fant seg en mann som likte henne for den hun var.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes hun er vakker

Anonymkode: 7eead...c82

Det er jeg enig i! Og det er nok mange her i tråden som bløffer, av mennene. Hadde de hatt muligheten, hadde de ikke takket nei.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oj, her var det mye fordommer ute å gikk ja...   Dere som fortsatt tror overvekt er ikke å ta vare på seg selv og er dumme - dere er  selv  dumme mennesker som ikke følger med! 

Anonymkode: a3c63...41b

Forklar gjerne dette litt bedre er du snill? Overvekt kommer som oftest av usunn livsstil. Det er turnoff det. 

Anonymkode: b540d...946

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Miramira95 skrev:

Det er jeg enig i! Og det er nok mange her i tråden som bløffer, av mennene. Hadde de hatt muligheten, hadde de ikke takket nei.

Hun ser jo bra ut for størrelsen, men det finnes jo faktisk oss menn som ikke ville foretrukket så stor overvekt. Noen kilo ekstra er helt fint for min del, men når det blir så mye overvekt som bildet i åpningsinnlegget, så blir det litt mye for min del. Og det handler ikke primært om utseende, men om helse og kunne gjøre ting sammen (gå turer i litt tøffere terreng osv.). Jeg holder meg i noenlunde form selv for å kunne ha et litt mer aktivt liv, og jeg ønsker det samme i en partner. 

Anonymkode: e1541...414

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun har et bra antrekk og er sminket... Sånn som menn liker? Hvorfor tror du at hun ikke tar vare på seg selv?

Anonymkode: 97ee4...f1f

Å ta vare på seg selv handler ikke om klær og sminke. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Miramira95 skrev:

Så "synd" for henne da. Regner med hun fant seg en mann som likte henne for den hun var.

Det der syns jeg egentlig er en stygg ting å si. Fordi man ikke tenner på sykelig overvekt (som bildet i HI), betyr det ikke at man er et dårlig menneske. Helt ærlig, jeg syns så store mennesker er skumle. Jeg skjønner ikke at et vanlig menneske kan bli så stort. Jeg har selv slitt med overspising, dyttet ned uhorvelige mengder søtsaker, og klarte ikke stoppe. Allikevel kom jeg bare så vidt over grensen for overvekt, så det skremmer meg å tenke på de sinnsyke mengdene med mat og søtsaker disse menneskene propper i seg. Sykelig overvekt fører garantert til tidlig død, i tillegg til at det gir sykdommer underveis. Fra et biologisk perspektiv er det helt naturlig å ikke ønske seg en partner som begrenser samlivet og kommer til å dø mye tidligere enn deg.

Anonymkode: f9ce4...9f9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Miramira95 skrev:

Så "synd" for henne da. Regner med hun fant seg en mann som likte henne for den hun var.

Nei.. Fortsatt single. 

Anonymkode: 050ee...bd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei.. Fortsatt single. 

Anonymkode: 050ee...bd2

Og hvem sier hun ikke ønsker å være singel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig, jeg syns så store mennesker er skumle.

Jeg håper inderlig du ikke har noen overvektige venner/venninner.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Miramira95 skrev:

Jeg håper inderlig du ikke har noen overvektige venner/venninner.

Jo, det har jeg, og overvekt skremmer meg ikke. Sykelig overvekt er skremmende, derimot. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om både venner og kjæresten hadde vært lettere overvektig, men sykelig overvekt er ikke noe som bør normaliseres. Det er en grunn til at ordet sykelig er med.

Anonymkode: f9ce4...9f9

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forklar gjerne dette litt bedre er du snill? Overvekt kommer som oftest av usunn livsstil. Det er turnoff det. 

Anonymkode: b540d...946

Men så har man en stor prosent som faktisk lider av stofskifteproblemer. Kaan du se på bildet at hun ikke gjør det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...