Gå til innhold

Menn - kunne du date en kvinne på denne størrelsen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt ærlig så er desverre svaret nei. Jeg har aldri blitt tiltrukket av store kvinner, men har ingen problemer med å omgås. 

Anonymkode: e24bb...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden hun er en offentlig person og en kroppsaktivist og har vært stor lenge, har hun sagt noe om årsaken til at hun ikke har gått ned i vekt, eller årsaken til selve fedmen?

Anonymkode: 3d21f...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.7.2019 den 17.12, Rullestolbruker skrev:

Men så har man en stor prosent som faktisk lider av stofskifteproblemer. Kaan du se på bildet at hun ikke gjør det?

Kan du vise til forskning som viser hvor stor prosentandel av de sterkt overvektige som har stoffskifteproblemer? Stoffskifteproblemer kan jo løses med medisiner så skjønner ikke hvorfor noen blir så store pga et slikt problem? 

Anonymkode: 147e6...fd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett en dokumentarserie om svært overvektige mennesker på TLC, og de spiser enorme mengder med mat. Mye av grunnen til denne ekstreme overspisingen dreier seg om traumer fra barndom. 

Anonymkode: 147e6...fd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2019 den 18.59, AnonymBruker skrev:

the-not-so-subtle-art-of-being-a-fat-gir

Anonymkode: a2e7d...f38

På bildet over er hun jo ekstremt photoshoppet, sånn her ser hun ut i virkeligheten:63088.thumb.jpeg.3c76072446e56049a1f827e8e37b74c0.jpeg

Jeg har ingen problemer med litt overvekt, Christina Hendrix er jo dødshot f.eks. Men Tess er jo helt ekstremt sykelig tjukk, der snakker vi nok fetisj hvis man tenner på henne. Jeg kunne ikke vært sammen med henne, både fordi hun ser frastøtende ut, men også fordi hun må ha alvorlige spiseforstyrrelser og andre helseproblemer for å komme opp en slik vekt. 

Hilsen bifil kvinne 32

Anonymkode: 222e2...629

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei

Jeg lever et aktivt liv høyt og lavt og synes det er fint å dele de interessene med noen. 

Datet en stor dame en stund. Null tenning fra min side.

Anonymkode: 9eda8...7fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det kunne jeg. Hvorfor? Altså, jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal behøve å begrunne at jeg ikke automatisk misliker noen...? 

Anonymkode: aaecd...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.7.2019 den 22.02, AnonymBruker skrev:

Jeg har selv hypotyreose (halv kjertel i tillegg) som gjør det vanskelig å kontrollere vekten selv kun utfra kost/trening.

Men selv når jeg ikke var medisinert og lå veldig lavt klarte jeg å komme såpass opp i vekt. 

Min vekt kan absolutt endres fra tynn til lett overvektig, men det skal mer til for å lide av fedme (eller anoreksi for den saks skyld) enn bare stoffskifteproblemer. 

Anonymkode: 501fa...bdc

Men så kan du jo legge på PCOS, morbus dercum, lipødem, lymfødem, matintolleranser, angioødem og store mengder kortisonholdige medisiner i tillegg, så kan du jo se om du hadde greid å holde deg bare lett overvektig. 

Anonymkode: aaecd...1b9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.7.2019 den 22.40, AnonymBruker skrev:

Kan du vise til forskning som viser hvor stor prosentandel av de sterkt overvektige som har stoffskifteproblemer? Stoffskifteproblemer kan jo løses med medisiner så skjønner ikke hvorfor noen blir så store pga et slikt problem? 

Anonymkode: 147e6...fd9

2-3 prosent av Norges befolkning lider av det. https://www.fanaposten.no/meninger/lavt-stoffskifte-en-sykdom-som-er-dyr-a-leve-med/repsak!OO87asYSGcebDFoZ@dWBOw/

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne da, men kunne så absolutt datet henne. Synes hun er fin. Mye å ta i, mye å være glad i 😊

Anonymkode: b38b3...154

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.7.2019 den 22.40, AnonymBruker skrev:

Kan du vise til forskning som viser hvor stor prosentandel av de sterkt overvektige som har stoffskifteproblemer? Stoffskifteproblemer kan jo løses med medisiner så skjønner ikke hvorfor noen blir så store pga et slikt problem? 

Anonymkode: 147e6...fd9

Stoffskiftemedisiner kan behandles effektivt hos en del, men ikke hos alle. Også forutsetter effektiv behandling at man i det hele tatt blir utredet og behandlet, da, og ikke bare sett på «som en hval på to ben». 

Lipødem er en annen lidelse som rammer rundt 11% av kvinner i større eller mindre grad og som gjør det umulig å tape vekt uten kirurgi. Så har du de med lymfødem, de som reagerer på ubehandlet cøliaki med overvekt, de med andre typer matallergier eller malabsorpsjoner, de med hereditært angioødem, de med  primær cushings, de med biskjoldbruskkjertelproblemer som gir overvekt, de med syndromer som gir overvekt, de med diverse fettspaltingslidelser, de med hypofysesvulster og de med veksthormonfeil, de med PCOS, de med lipodystrofi, de som må gå på medisiner som gir kraftig vektøkning. Så har du de med svulster av den ene eller andre typen, da, enten en stor eller mange små, som framstår som overvekt og  ikke oppdages før etter lang tid fordi «det er jo bare å slanke seg» og ikke minst de som er født uten metthetshormoner i det hele tatt. Prøv å gå ekstremt sulten 24 timer i døgnet i år ut og år inn uten å spise så mye som et knekkebrød mer enn du trenger. For et knekkebrød om dagen, selv uten smør og med magert pålegg, utgjør flere titalls kilo innen man er 30. 

Det er mange grunner til at folk går opp i vekt. Overspising er bare en av dem, og selv av de som overspiser gjør en del det på grunn av sykdom eller traumer. 

Det er så innmari lett å stå på utsida og mene så mye om andre folks liv basert på sitt eget. 

 

 

Anonymkode: aaecd...1b9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.7.2019 den 23.03, AnonymBruker skrev:

både fordi hun ser frastøtende ut

Frastøtende faktisk. Huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for nedsettende innlegg, brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 007_008_007
På 3.7.2019 den 17.03, AnonymBruker skrev:

Oj, her var det mye fordommer ute å gikk ja...   Dere som fortsatt tror overvekt er ikke å ta vare på seg selv og er dumme - dere er  selv  dumme mennesker som ikke følger med! 

Anonymkode: a3c63...41b

Noen kvinner vil ikke date menn under 170 cm høyde, andre vil ikke date skallede menn mens atter andre forventer intet annet enn doktorgrad. Er det rart at så mange er single?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.7.2019 den 23.03, AnonymBruker skrev:

På bildet over er hun jo ekstremt photoshoppet, sånn her ser hun ut i virkeligheten:63088.thumb.jpeg.3c76072446e56049a1f827e8e37b74c0.jpeg

Jeg har ingen problemer med litt overvekt, Christina Hendrix er jo dødshot f.eks. Men Tess er jo helt ekstremt sykelig tjukk, der snakker vi nok fetisj hvis man tenner på henne. Jeg kunne ikke vært sammen med henne, både fordi hun ser frastøtende ut, men også fordi hun må ha alvorlige spiseforstyrrelser og andre helseproblemer for å komme opp en slik vekt. 

Hilsen bifil kvinne 32

Anonymkode: 222e2...629

Det der er jo ikke samme dame. Tatoveringene matcher ikke en gang. 

Anonymkode: 9193d...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER
På 3.7.2019 den 15.07, AnonymBruker skrev:

Svar ærlig, og begrunn hvorfor / hvorfor ikke.

rs_634x1024-190207094811-634-Tess-Holliday-new-york-fashion-week-2019.jpg

Anonymkode: 218ad...a14

Ser ingen grunn til å ikke date denne kvinnen. Skjønner ikke problemstillingen. 

Dersom hun er søt og hyggelig og interessant så hvorfor ikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der er jo ikke samme dame. Tatoveringene matcher ikke en gang. 

Anonymkode: 9193d...917

Er nok det 

Screenshot_20190804_191713_com.android.chrome.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde man lagt ut et bilde av en kvinne med anoreksia - hadde dere som ikke syntes hun er sykelig overvektig hatt de samme meningene? At dama med anoreksia ikke har et åpenbart problem?

Anonymkode: ae4fd...44b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, addict skrev:

Er nok det 

Screenshot_20190804_191713_com.android.chrome.jpg

Oi. Skal si hun har lagt på seg noe voldsomt. Hun må jo være minst 150 kilo nå.

Anonymkode: 271c3...b95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oi. Skal si hun har lagt på seg noe voldsomt. Hun må jo være minst 150 kilo nå.

Anonymkode: 271c3...b95

Tror det der er way beyond 150 🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...