Patriotpaula Skrevet 6. februar 2020 #81 Del Skrevet 6. februar 2020 37 minutter siden, rainbow_dash skrev: Fikk komme inn på ultralyd i dag. Og det var ikke noe liv. Så da er det bare å vente på aborten 😭😭 Åååh, føler sånn med deg 😢😢 Har vært i dine sko selv, bare at jeg fikk en medisinsk abort og ikke ventet på en abort. Håper aborten går greit for seg... Stor klem ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rainbow_dash Skrevet 6. februar 2020 Forfatter #82 Del Skrevet 6. februar 2020 3 hours ago, Patriotpaula said: Åååh, føler sånn med deg 😢😢 Har vært i dine sko selv, bare at jeg fikk en medisinsk abort og ikke ventet på en abort. Håper aborten går greit for seg... Stor klem ❤️ Takk ❤️ Jeg gruer meg til blodbad og smerter.. Tror jeg tar en egenmeldingsdag i morgen. Hodet er ikke helt med, og jeg er livredd for å begynne å styrtblø på jobb eller på bussen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 6. februar 2020 #83 Del Skrevet 6. februar 2020 5 minutter siden, rainbow_dash skrev: Takk ❤️ Jeg gruer meg til blodbad og smerter.. Tror jeg tar en egenmeldingsdag i morgen. Hodet er ikke helt med, og jeg er livredd for å begynne å styrtblø på jobb eller på bussen... Uff ❤️ Ble det sagt noe om når utviklingen hadde stoppet opp? 😢 Du skulle vel ha vært rundt 8 uker nå? Skjønner sååå godt at du tenker å være hjemme i morgen - hadde det vært meg hadde jeg ikke dratt på jobb før aborten hadde vært over og vel så det 🙁😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå