Gå til innhold

Rainbow Dash prøver på nummer 2


rainbow_dash

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, rainbow_dash skrev:

Fikk komme inn på ultralyd i dag. Og det var ikke noe liv. Så da er det bare å vente på aborten 😭😭 

Åååh, føler sånn med deg 😢😢 Har vært i dine sko selv, bare at jeg fikk en medisinsk abort og ikke ventet på en abort. Håper aborten går greit for seg... Stor klem ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, Patriotpaula said:

Åååh, føler sånn med deg 😢😢 Har vært i dine sko selv, bare at jeg fikk en medisinsk abort og ikke ventet på en abort. Håper aborten går greit for seg... Stor klem ❤️

Takk ❤️ Jeg gruer meg til blodbad og smerter.. Tror jeg tar en egenmeldingsdag i morgen. Hodet er ikke helt med, og jeg er livredd for å begynne å styrtblø på jobb eller på bussen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, rainbow_dash skrev:

Takk ❤️ Jeg gruer meg til blodbad og smerter.. Tror jeg tar en egenmeldingsdag i morgen. Hodet er ikke helt med, og jeg er livredd for å begynne å styrtblø på jobb eller på bussen...

Uff ❤️ Ble det sagt noe om når utviklingen hadde stoppet opp? 😢 Du skulle vel ha vært rundt 8 uker nå? Skjønner sååå godt at du tenker å være hjemme i morgen - hadde det vært meg hadde jeg ikke dratt på jobb før aborten hadde vært over og vel så det 🙁😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...