Luise Skrevet 6. juli 2005 Forfatter #201 Del Skrevet 6. juli 2005 SumoBryter, det får ikke lov å forsure tilværelsen så mye som 1 sekund!!!!!!!!!!! Man kan heldigvis undgå sånne folk, å det vill jeg gjøre Nå er dataen min et større problem, den f********* printer laver bråk nå igjen å jeg tror det skylles en ledning som ikke altid sitter fast, så jeg er trøtt av det datasøppel i tiden, spesielt fordi jeg skulle ha skrevet noe utt, men jeg må se å finne feilen så det kommer å fungere igjen :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 6. juli 2005 Forfatter #202 Del Skrevet 6. juli 2005 Utmerka dag - sånn set - lite regn å lite tørvær å lite regn igjen = typisk dansk sommervær. Så fikk B-B laget ettersyn å hon fikk ny tennrør å kjører bare som en søtt drøm Sånn lite printer trouble kan vere litt irriterenne, men jeg håper å finne feilen - engang. Har prøvet de goa tips som er kommit på "data - tråden" men det virker bare ikke. :-? kanskje printern er "broken down" eller stikket som jeg bruker ????????????? jeg finner vel ut av hva som er galt?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 6. juli 2005 Forfatter #203 Del Skrevet 6. juli 2005 JIPPIiiiiiiiiiiiii I found it - JIPPIiiiiiiiiiiiiiii det var USB stikket som hadde feil å nå skriver pc'en ut JIPPIiiiiiiiiiiiiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 7. juli 2005 Forfatter #204 Del Skrevet 7. juli 2005 Veldi fin dag hvor jeg fikk liv i håret å har hatt besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 7. juli 2005 #205 Del Skrevet 7. juli 2005 Ha en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 8. juli 2005 Forfatter #206 Del Skrevet 8. juli 2005 Hei Trille, sikke et flot avatar du har Du må osse ha en rigtgi god helg, vennen min :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #207 Del Skrevet 12. juli 2005 Kanskje det er siste gangen jeg skriver på KG, jeg hater det nya layout SÅ mye att jeg har ikke lyst på å vere på KG mer Ha en bra liv, allesammen, jeg tviler på att dere får se noe till meg på denne nya KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. juli 2005 #208 Del Skrevet 12. juli 2005 Du blir nok vant til det skal du se! Uvant ja, men jeg synes faktisk det går kjappere. ha en suuuuuuuper dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. juli 2005 #209 Del Skrevet 12. juli 2005 Enig med "Angel".Du kan jo ikke forlate oss sånn, Blondie. Det skjønner du vel. Vi blir nok vant til denne lay-out'en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #210 Del Skrevet 12. juli 2005 :mellow: Okei okei, men jeg blir så irritert når jeg skal lere noet nytt uten å kunne se noen grunn till det, KG virket da fint som dere var!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 13. juli 2005 Forfatter #211 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg skal nog bli på KG, er dere så tilfresse? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. juli 2005 #212 Del Skrevet 13. juli 2005 Ja!! :D Vent å se. jeg looover du liker det mer etterhvert! *klem* Håper det kommer flere smileys snart da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 13. juli 2005 Forfatter #213 Del Skrevet 13. juli 2005 OKEI Cata å Dark Angel jeg ble ret frustrert over att der var ikke noen avatar, jeg ble sinna over å skulle till å lere å bruke KG på en annen måte - jeg innrømmer det!! å det vil ta mye tid innen jeg blir glad i KG igjen (om jeg blir det) men jeg løper ikke skrikende bort selvom jeg har mye lyst på det like nå. <_< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 13. juli 2005 #214 Del Skrevet 13. juli 2005 Hej med dig, blondie! Jeg har faktisk vurdert å løpe bort, men ser det litt an et stykke tid. Liker ikke nye KG - men måtte jo innom i boka til min danske venn med en liten hilsen allikevel! Hekseklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 14. juli 2005 Forfatter #215 Del Skrevet 14. juli 2005 Utmerket dag med solskin (like nå osse) å ikke mye kjøren i B-B som skal slaape av etter å ha kjørt sirka 300 kilometer igår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 15. juli 2005 Forfatter #216 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Ganske fin dag hvor jeg har vert på market å fannt noen fine tilbut, blannt annet ei kaffemaskin till B-B Endret 15. juli 2005 av blondinen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 15. juli 2005 #217 Del Skrevet 15. juli 2005 Kaffemaskin til bilen? Eller er det jeg som har gått glipp av noe nå? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjarne. Skrevet 15. juli 2005 #218 Del Skrevet 15. juli 2005 Jaaa....... vad skall jag säga?blir förfärad av vad du säger,hoppa av från KG? Nej. Uteslutet!Jag älskar Danmark,och är där emellanåt,som enda Danska här så får du inte hoppa av tycker jag. Ta med dig några kompisar till Skagen så bjuder jag på öl. Obs!!! i vänskaplig gest alltså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjarne. Skrevet 15. juli 2005 #219 Del Skrevet 15. juli 2005 Nej! fel smiley,skulle vart den här Eller kom själv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 15. juli 2005 Forfatter #220 Del Skrevet 15. juli 2005 Klips: JA kaffemaskin til B-B, som er en 45 kilometers 3 - hjulet dims der kjører så langsom att det kunne vere bra med noe kaffe å holle seg våken på. Man har vann å kaffebønner å filterpose met å stikker maskinen i sigartenneren å håper veien ikke er allt for ujevn å så lager man kaffe. :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg