Gå til innhold

tommelines bryllupsbok

tommeline

Anbefalte innlegg

Da var jeg tilbake etter en langhelg hos mine foreldre.

Har i alle fall fått oppdatert listen litt, bra med alt som er gjort. Har hatt møte med prest, så nå har vi oversikt over hvordan vielsen blir. Og har fått en laaang liste med salmer, så nå er det bare å velge å vrake.

Inngangs- og utgansmusikk er avtalt med organist. Så nå begynner det rundt kirken å ordne seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huskelapp til meg selv:

http://www.ordtak.no/

Skal være toastmaster på lørdag, og nå begynner jeg å bli litt stresset... :hår:

Går nok bra, må bare ta meg litt sammen og få skrevet ned alt sammen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) !

Tror egentlig det blir kjekt! Og så er det jo veldig bra forberedelse til mitt egent bryllup (plan for middag og sånt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå føler jeg meg flink. Har plantet masse i hagen. Så får vi se om det er noe som overlever... er ikke så dreven i hagebruk :ler:

Men nå må jeg forberede toastmasterjobben litt, tiden går alt for fort :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her med massevis av sitater som jeg prøver å hekle inn i toastmasterrollen. Dette syns jeg var litt søtt:

De gammeldagse piker de hadde ikke ben.

De hadde bare kjoleskjørt og elsket bare en.

Gunnar Reiss-Anderssen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble en sen kveld dette her, men nå er jeg klar for bryllup i morgen. Altså en veninnes bryllup der jeg skal være toastmaster. Er i alle fall så klar som jeg får blitt, så får det stå til :sjenert:

Nå skal jeg sove, må jo klare å holde ut utover natten i morgen :ler2:

Og så må jeg jo få med meg så mye som mulig i dette bryllupet, se og lær!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var en av mine beste veninner og en god kamerat gift! :bryllup:

Bryllupet deres gjør at jeg bare gleder meg eeeenda mer til mitt eget :hjerter:

Tenkte jo at jeg skulle få med meg alle "feilene" de gjorde, men det var egentlig perfekt! Så da er jo alt bra! Middagen tok lengre tid enn de hadde regnet med, men hovmesteren hadde sagt på forhånd at med det antall taler og sanger kom det til å ta lengre tid.

Toastmasterjobben gikk bra, det var i alle fall det de sa, og da tror jeg på det :ler:

Det har jo vært en laaang tråd på bryllupsforumet om splitting av par eller ikke under middagen, så tenkte jeg måtte følge med på hva de gjorde. I går var det splitting av så godt som alle par, de som ikke kjente noen andre og noen andre grunner fikk sitte sammen. For meg så det ut som det fungeret bra, og hørte ikke noen som klaget over det.

Da var det tilbake til mine egene bryllupsforberedelser... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Kjekt å være i andres bryllup mens man planlegger sitt eget. Tror man blir ekstra opptatt av detaljene da. Må le litt av meg selv (og andre her inne) mtp detaljer. Husker f.eks. ikke hvordan kaketoppen har sett ut på bryllupskakene i de andre bryllupene jeg har vært i + mange andre ting :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, morsomt med andre bryllup! Skal i ett til før mitt eget, så blir morsomt å se hvordan de gjør det.

Gjør bare at jeg gleder meg mer til mitt eget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for meg selv som har blitt superaktiv bruker :danse:

Litt stillstand i bryllupsplanlegging for tiden. Men det blir nok mer etterhvert...

Mannen brukte bunaden (som også er bryllupsantrekk) sin for første gang i går. Han var så kjekk! Gleder meg til å komme inn i kirken og se ham så staselig der framme :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, det er så FLOTT med menn i virkelig bunadstas, når det liksom er ordentlig gjennomført! :-)

Kunne bare drømt om å få min kjære inn i en slik kreasjon, og for meg er det jo ikke viktig heller...men det er skikkelig lækkert når en først trår til!!! Og som brudgom må det jo gjennomføres!!! :wink:

Gratla som superaktiv! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er så FLOTT med menn i virkelig bunadstas, når det liksom er ordentlig gjennomført! :-)  

Kunne bare drømt om å få min kjære inn i en slik kreasjon, og for meg er det jo ikke viktig heller...men det er skikkelig lækkert når en først trår til!!! Og som brudgom må det jo gjennomføres!!! :wink:  

Hehe... hos oss var det faktisk han som var mest oppsatt på dette med bunad. Men jeg er jo godt fornøyd :hjerter2: Men i motsetning til de fleste andre brudepar, er det ham vi har brukt mest penger på å dresse opp... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:vinke:

Så gøy at det gikk bra som toastmaster.

Ha en flott dag!    

:rosasmil:

Takk det samme :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i motsetning til de fleste andre brudepar, er det ham vi har brukt mest penger på å dresse opp...  :ler:

:ler:

Men det er jo helt hinsides sinnsykt hvor dyrt bunad faktisk er! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Men det er jo helt hinsides sinnsykt hvor dyrt bunad faktisk er! :o

Fryktelig masse penger :o

Så det er bra det er et plagg han kan bruke hele livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:enig_animasjon:

Og så så fin som han kommer til å bli! :wink:

Skal du ha hvit kjole forresten? (beklager om du har nevnt noe om dette før...jeg glemmer bare så fort! :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...