tommeline Skrevet 2. mai 2005 #1 Del Skrevet 2. mai 2005 Etter å ha vært på forumet en liten stund nå, og at det plutselig har gått opp for meg at det kun er 3 (tre) månder igjen til jeg blir frue :o , fant jeg ut at det var på tide med en bryllupsdagbok for meg og. Så får vi se da, om jeg klarer å samle alt som surrer i hodet mitt her på disse sidene... Har mye i orden i alle fall, men det blir en innspurt nå, fram mot 30.juli... - Har bryllupssted i orden, og der ordner de dekking av bord, blomster til bordene, middag, bryllupskake +++. Veldig deilig å slippe å tenke på alt selv. - Kirke er booket, og har "medbrakt" prest. *må snakke med organist*. Møte med prest på fredag - Både jeg og mannen gifter oss i bunad, så det er greit. Har bestillt myrtekrone og brudebukett. Må bestille frisør hvis jeg skal ha det?? - Toastmaster og gaveåpnere er ordnet. De som skal lede polonese er spurt og har sagt ja. *må snakke med takk-for-maten-taler* *snakke med noen til å dele ut kirkeprogram* - Skyss og musikk er forhåpentlig i boks. hmm.. ser jo ikke så verst ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 2. mai 2005 #2 Del Skrevet 2. mai 2005 Gratulerer med dagbok! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 2. mai 2005 #3 Del Skrevet 2. mai 2005 gratulerer med bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 2. mai 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 2. mai 2005 Takk for hilsner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fant Skrevet 2. mai 2005 #5 Del Skrevet 2. mai 2005 Gratulerer med bryllupsdagbok Ser ut som om du har fått mye på plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 2. mai 2005 #6 Del Skrevet 2. mai 2005 Hei og hopp! Gratulerer med bryllupsdagbok! Vi skal gifte oss 2 september, akkurat laget meg dagbok jeg også. Er veldig koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 2. mai 2005 #7 Del Skrevet 2. mai 2005 Koselig å se deg her inne også - gratla med dagbok! Slett ikke lenge igjen nå nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 2. mai 2005 #8 Del Skrevet 2. mai 2005 Hei og gratulerer med dagbok! På tide nå ja...det er jo enkelte her inne som har hatt bryllupsdagbok i et år og fremdeles har et år igjen å vente... Men du er i godt selskap uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 2. mai 2005 Forfatter #9 Del Skrevet 2. mai 2005 så kjekt med besøk i dagboken her... Ja, det var på tide med dagbok. men jeg har nå drevet og planlagt en stund jeg også. Etter at jeg hadde truet med å fri 29.februar i fjor, fikk gubben kalde føtter, og fridde i slutten av januar Det hjalp altså med litt press... Så har vi planlagt sånn smått om senn det siste året. Men nå begynte panikken så smått å ta over her... :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 3. mai 2005 Forfatter #10 Del Skrevet 3. mai 2005 Sitter og venter på at organist skal ringe opp igjen.. utålmodig... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 3. mai 2005 #11 Del Skrevet 3. mai 2005 Følte han seg presset stakkar!? *s* Jaja, godt han valgte den veien ut da, og ikke bare stakk! *bust bust for at organsit skal ringe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 3. mai 2005 Forfatter #12 Del Skrevet 3. mai 2005 Nei, håper han ikke er skremt... Ble bare litt sånn telefoner fram og tilbake uten at vi fikk tak i hverandre, så det ordner seg nok. men siden vi skal gifte oss i ferien er det greit å vite at det er en organist på plass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 3. mai 2005 Forfatter #13 Del Skrevet 3. mai 2005 Potensielle utgangspunkt for brudebukett: http://www.flowersbyanne.com/cgi-bin/list....=detail&fID=422 Har noen sett slike roser før? http://www.flowersbyanne.com/cgi-bin/list....=detail&fID=441 (med andre roser) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fant Skrevet 3. mai 2005 #14 Del Skrevet 3. mai 2005 WOW, for en flott farge på rosene i den første buketten. Har ikke sett noen sånne før, men flotte var de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #15 Del Skrevet 4. mai 2005 Denne lure listen fant jeg i Mioris dagbok. Så får vi se hvordan vi ligger an i forhold til den. Diverse Gjesteliste: Er satt opp. 74 inviterte Invitasjoner: Sendt ut, svarfrist 1.juni Oversikt over hvem som kommer og ikke: 64 kommer Ønskeliste: Lagt ut på Christiania Gl.mg. Gavekoordinator: To veninner. Forlovere: OK Brudepiker: Skal vi ikke ha Fotograf: Må ordnes Video: Tommelinemannen spør fetter Annonse i avis: EB og BT? Ringer: Har funnet ut hvilke, må bestilles Prøvelsespapirer: OK Navneending: Ok Forlovererklæring: Ok Bruden Kjole: Bunaden min. Sy ferdig fangband. Slør: Ikke ordentlig slør da. Bånd på sys Undertøy og underskjørt: Kjøpe undertøy. Underskjørt ok. Sko: OK Strømper: Må kjøpes Strømpebånd: Skal ikke ha Diadem: Myrtekrone bestillt. Se etter myrt Smykker: Ok Veske: Nei Something old: Bunaden Something new: Bånd fra krone Something borrowed: Krone Something blue: Er blått i bunaden, får være bra nok A penny in my shoe: Dropper det.... Kjoletilpassing: Ok Frisør: Bestille Make-up: Ordner selv. Kjøpe sminke Neler: Mine egne, sitter forhåpentligvis på . Blank neglelakk Brudebukett: Bestillt. Finne ut hva slags Brudgommen Tøy: Bundad ok. Sko: OK Knappehullsblomst: Skal han ha det mon tro? Dagen før Ta en siste sjekk oppe på lokalet: Blir nok ok Overnatting for bruden: OK Overnatting for gommen: OK Bryllupsdagen Koffert med evt. skiftesko etc. avleveres på lokalet dagen før: Ikke aktuelt Brudebukett og knappehullsblomster må hentes hos florist: Ingen Til kirken Reservere kirke: Ok Prest: Ok Samtale med presten: Ok Solist: Nei Velge salmer: Nesten klart.... Bestemme inn- og utgangsmusikk: OK. Arrangere transport til og fra kirken: Avventer beskjed Ekteskapsattest til kirken: Klar Eske til ringene / ringpute: Nei Få hjelp til kjolen i kirken: Trengs ikke Toasmaster : Ok. Samordne program Pynt av kirken: Tar det som det er Kirkeprogram: Orden Til mottakelsen Lokale: Reservert Serveringspersonale: OK Bryllupskake: Ok Toppfigur til kaken: Undersøke om det finnes bunadspar. Se etter. Champagne: Ok Frisk frugt: Ok Sjokolade / snacks: Ok Øvrige drikkevarer: Fri bar Til festen Engangskameraer: kjøpe Bordpynt: Lokalet ordner. Si fra om type blomster Bordkort: Lage selv Meny: Nesten bestemt Drikkevarer: Bestemme type vin Opprydding og rengjøring: Ikke for oss å tenke på Sjekke at meny og bordkort, kameraer og sanghefte er vel plasser ved bordene: Fredag kveld En til å pakke opp gaver og føre system: Ok Bordplan: !!!! ”Hvem er hvem” folder: Lage snart Opplyse om endelig antall gjester til restauranten: Ok Toastmaster: OK Velkomst/Velbekommesang: Hvem? Tale/sang: Kommer nok Gjestebok + penn: Tenke.. Arrangere et gavebord inne i lokalet: Ok Musikk: Forhåpentlig ok. Cd-er Til dagen derpå Morgengave: Tenke.. Bryllupsreise Utsettes til vi vet om vi har råd. Øvrig etter bryllupet Takkekort: Bilder til takkekort: Frimerker: Rensing av kjole og sjakett: Fremkallelse av bilder: Gi beskjed om navneendring til bank, jobb, post m.fl.: Små gaver til våre foreldre for all hjelpen vi har fått: Scrapbook: Disse siste får vi ta etter hvert. Så vel ikke så verst ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 4. mai 2005 #16 Del Skrevet 4. mai 2005 Så ut som om du har det meste på plass, ja! Men får litt angst når jeg ser sånne lister.. :o Mye som må gjøres.. Det er jo koselig da! Jeg har også stjålet den listen av Miori, som igjen har stjålet av TeddyToria. Må vel snart få gått igjennom den! Fiine buketter forresten! Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #17 Del Skrevet 4. mai 2005 Jepp, litt skummelt med sånne lister. Men tenkt så deilig når alt er på plass... Så bra at dere likte bukettene!! Så spørs det bare om sånne roser er å oppdrive da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 4. mai 2005 #18 Del Skrevet 4. mai 2005 Å jeg "stjal" den fra tommeline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #19 Del Skrevet 4. mai 2005 Å jeg "stjal" den fra tommeline Den er grei vettu! Jeg har jo stjålet den jeg og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 4. mai 2005 #20 Del Skrevet 4. mai 2005 Det var bra Da er ikke jeg den eneste som går her og "stjeler" fra folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg