Gå til innhold

Kommer veganisme til å bli vanlig? Dvs at folk flest er veganere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, det trur jeg er uunngåelig. Proteinet vårt kommer til å komme i større og større grad fra insekter. Vi kommer også til å måtte spise mye plankton. 

Det blir rett og slett ikke mulig å dyrke kjøtt på planeten snart, når store områder tørrlegges pga oppvarmingen. Ekte kjøtt kommer til å koste så mye at bare de aller aller rikeste har råd til å spise det av og til. Middelklassen vil kanskje gå hele sitt liv uten å smake det. Er nok ikke mer enn 50-100 år til dette er en realitet. Kanskje tidligere.

Er ikke noe stor fan av den dietten, for å være ærlig. Jeg elsker kjøtt! Så jeg håper vi finner en måte å gro muskelceller i et laboratorium, som ikke krever så mye ressurser som dagens kjøttprodukson. Det er faktisk vårt eneste håp for en fremtid som kjøttspisere.

Anonymkode: 0ab16...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det vil jeg faktisk tro, at det er ingen som vet svaret på dette.

 

Hvis jeg får tippe, så blir det polarisert og jeg vi si at vi begynner å bli der nå. En halvdel som mener at det ikke er etisk bra å spise kjøtt, eller av andre årsaker ikke spier kjøtt VS en del som helst bare skal ha kjøtt. Evt som føler at livsstilen er truet og skal protestere med å spise mer. Er jo en trend i amerika blant alt right gjengen å ha en ren kjøtt diett.

Anonymkode: 0020e...2e0

Alt right gjengen🤣.

Anonymkode: faa6d...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så denne delt her om dagen. 
Noen gode poeng fra en doktor som er spesialisert innen ernæring. 

Det jeg synes er vanskelig i forhold til disse ex-vegane som står fram på nettet er at de ofte virker like rablende gale som en del av ekstrem-veganerne som promoterer denne livsstilen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig at normen blir å være veganer. Jeg gleder meg til dagen der folk tenker "tenk at vi spiste dyr før" og grøsser.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror veganisme nærmer seg toppen.

Anonymkode: d73c2...cbc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke. Jeg er så uendelig glad i dyr. Men jeg er også glad i kjøtt. Ikke all slags kjøtt, men noe av det. For meg er det heller mer aktuelt å redusere forbruket kraftig. Men jeg tror aldri jeg kunne kuttet ut kjøtt helt. Å kutte ut fisk er uaktuelt, samme gjelder egg. 

Anonymkode: edc99...9b8

Jeg er også endelig glad i dyr og derfor setter jeg deres liv foran min smaksløker og er veganer

Anonymkode: edc27...f06

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...