TrineMarie Skrevet 31. mars 2011 #301 Del Skrevet 31. mars 2011 *Dytter denne litt opp igjen jeg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 31. mars 2011 #302 Del Skrevet 31. mars 2011 Denne hadde jeg glemt! Må se litt mer på denne tråden. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charleene Skrevet 31. mars 2011 #303 Del Skrevet 31. mars 2011 Er ikke gift enda, men her kommer et tips fra meg; Husk vase til å sette brudebuketten i under festen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brud i mai Skrevet 5. april 2011 #304 Del Skrevet 5. april 2011 Hei Hvor lang tid brukte dere på å planlegge bryllupet? Hva bør være minste tid? Er 7 måneder fra man ble fridd til til man ønsker å gifte seg grei nok tid? Vi forlovet oss i januar og skal gifte oss i mai. Har gått kjempefint :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pebbles Skrevet 5. april 2011 #305 Del Skrevet 5. april 2011 4 måneder igjen nå til det er vår tur Har lest gjennom hele tråden nå og fått mange tips, et tips som jeg mener ikke står her er å huske brudebuketten når det blir tatt bilder. Har vært i flere bryllup der brudeparet har startet med fotografering sammen med foreldre o.l og jeg har løpt for å hente brudebuketten.. (etter å ha spurt om de skal ha den med på bildene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 13. april 2011 #306 Del Skrevet 13. april 2011 Jeg dytter denne litt opp, den burde egentlig være øverst hele tiden, synes jeg Men lite tips til dokurver: Neglfil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
August2011Brud Skrevet 9. mai 2011 #307 Del Skrevet 9. mai 2011 Nå har jeg lest tråden fra start til slutt, utrolige mange nyttige tips! Ctrl + c + Word = SANT. Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 10. mai 2011 #308 Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg satt med flere a4-ark og noterte ivei! Veldig godt å ha, og se på. Også veldig fint å få skrevet ned en kjøreplan når det gjaldt fotograferinga, da kan vi jo bruke tiden mer effektivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bryllupsboken Skrevet 19. mai 2011 #309 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Utrolig bra innlegg. Så bra at man kan dele slike ting og ikke alt som gikk bra. Hadde aldri kommet på at man for eksempel bør ha en vase til brudebukketten under middagen. Her er det mye å notere:) Takk! Kommer tilbake og deler mine erfaringer når vi er gift i juni 2012. Endret 9. desember 2011 av Kråkesaks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 19. mai 2011 #310 Del Skrevet 19. mai 2011 Ahem. Vi glemte ringene hjemme. Noen bedre? Vi glemte også at vi skulle undertegne protokollen på Tinghuset, slik at vigsleren måtte løpe etter oss og nappe meg i sløret - alt mens trompetisten spilte høytidelige toner og foreldrene våre videofilmet som besatt. Men det var et fantastisk bryllup! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maric Skrevet 20. mai 2011 #311 Del Skrevet 20. mai 2011 kjempe mange flotte tips!! har notert ned en hel masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bryllupsboken Skrevet 21. mai 2011 #312 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Ahem. Vi glemte ringene hjemme. Noen bedre? Vi glemte også at vi skulle undertegne protokollen på Tinghuset, slik at vigsleren måtte løpe etter oss og nappe meg i sløret - alt mens trompetisten spilte høytidelige toner og foreldrene våre videofilmet som besatt. Men det var et fantastisk bryllup! HAHAHA det er den beste jeg har hørt. Kanskje ikke så moro når det sto på, men gøy å se på videoen etterpå Endret 9. desember 2011 av Kråkesaks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fillefjonka Skrevet 25. mai 2011 #313 Del Skrevet 25. mai 2011 *Dytter denne litt opp igjen jeg* Hipp hurra for denne tråden Jeg sitter her å noterer for harde livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kahlan Skrevet 27. mai 2011 #314 Del Skrevet 27. mai 2011 Praktisk tråd, greit å fange opp disse gode tipsene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brud66 Skrevet 27. mai 2011 #315 Del Skrevet 27. mai 2011 Hvis det var noe jeg skulle ønske jeg husket i ettertid var det å ta med kamera/engangskamera i overnattingsbagen til bryllupsnatten. Vi hadde en så fantastisk flott suite, at jeg gjerne skulle hatt et par bilder av den også, og av brudekjolen min på gulvet, lasset med hårnåler, champagnefrokosten, brudeparet dagen-derpå etc. Artig å ha til senere, men det var altså det eneste vi glemte. (ellers vil jeg anbefale en slik kurv på toalettet! Vi hadde to stk. fylt med hårspray, deospray, hårnåler, sikkerhetsnåler, strømper, plaster, hodepinetabletter, kleenex, frisk etc. De ble umåtelig populære, vi fikk mye skryt for disse - og ikke minst, gjestene snakker fortsatt om dem over et halvt år etterpå!!! Anbefales!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brud66 Skrevet 27. mai 2011 #316 Del Skrevet 27. mai 2011 Aha! Great idea! Takk for tips!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brud66 Skrevet 27. mai 2011 #317 Del Skrevet 27. mai 2011 Praktisk tråd, greit å fange opp disse gode tipsene Enig! Mye å ta med seg her:)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 31. juli 2011 #318 Del Skrevet 31. juli 2011 Pass på at det er mikrofon til de som holder tale om lokalet er stort. Utrolig kjedelig å sitte og høre på taler når man ikke hører hva som faktisk blir sagt.. En presentasjon av gjestene, enten muntlig i forkant eller et lite hefte/ark hadde vært kjekt så man slipper å gjette hvem alle er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Skrevet 31. juli 2011 #319 Del Skrevet 31. juli 2011 Det er ikke noe jeg glemte, jeg tenkte på det, men slo det fra meg, og det angrer jeg på: Jeg ville arrangere gruppebildetaking før middagen og utover kvelden, litt morsomme ting som venninner, kompiser, meg og guttene, ham og vennene og slike ting, men det ble liksom ikke fordi ingen tok tak og ingen lot meg ta tak. Kommer kanskje litt an på gjestene også, ikke alle liker en fotoshoot, men jeg har blant annet ingen fine bilder av oss og besteforeldre, av svigerfamilien (kamerasky som bare det) eller vennene mine. Og jeg ville lekt mye mer under fotograferingen. Har masse flotte bilder, men ser nå at vi kunne hatt sååå mange bedre bilder! En ting til bomma jeg på: jeg trodde jeg gikk saaaaaaaaaaaaaakte opp midtgangen, men neida.... Og jeg gikk ikke engang, jeg slentra, så filmen er grufull, jeg svinger fra side til side Gå ordentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fridr Skrevet 20. august 2011 #320 Del Skrevet 20. august 2011 Noen nygifte som har noe å dele med oss andre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå