AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #61 Skrevet 18. juni 2019 4 minutter siden, FactsOverFeelings skrev: Hvor er dere da? Oslo. Anonymkode: cf9e6...6c7
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #62 Skrevet 18. juni 2019 53 minutter siden, FactsOverFeelings skrev: Hvor er dere da? Oslo her og. Anonymkode: 81a4f...aea
FactsOverFeelings Skrevet 18. juni 2019 #63 Skrevet 18. juni 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Oslo. Anonymkode: cf9e6...6c7 41 minutter siden, AnonymBruker said: Oslo her og. Anonymkode: 81a4f...aea Men...alså... Det er da der jeg og er! 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #64 Skrevet 18. juni 2019 44 minutter siden, FactsOverFeelings skrev: Men...alså... Det er da der jeg og er! Ja. Der ser du. Alle er ikke opptatte, eller ønsker seg barn og ekteskap osv. Det er lett å tenke sånn. Opplever det litt slik selv. Veldig mange menn tror alle kvinner ønsker barn feks. Eller kirkebryllup og alt det der. Men så er det oss da, som ønsker en partner å prate med, hygge med, reise på ferie med, som er der når man trenger det, men som også gir deg luften/friheten du trenger i eget hjem. De gangene jeg forsøker å kommunisere dette blir jeg fort forsøkt snakket rundt, at det bare er noe jeg sier osv. Så jeg har gitt opp. Anonymkode: cf9e6...6c7 6
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #65 Skrevet 18. juni 2019 2 timer siden, FactsOverFeelings skrev: Hvor er dere da? Jeg holder agenturet på Vestlandet:-) Anonymkode: b84b5...3f9 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #66 Skrevet 18. juni 2019 Evig singel dame her Jeg er tradisjonell av meg og dønn seriøs når det kommer til forhold, familie og slike ting. Hadde gjerne vært hjemmeværende mor med mange unger, men sånt vil ikke Ola Nordmann ha. Da løper han avgårde! Det er jo så tragisk som det går av å få det. Nå har toget gått for min del, men heldigvis trives jeg i mitt eget selskap og med mine egne ting Holder for øvrig til i Trøndelag Anonymkode: e462c...142 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #67 Skrevet 18. juni 2019 Kvinne. Snart 26. Vært singel hele livet. Har ikke noe ønske om å åpne meg opp å gjøre meg sårbar, så da blir det slik. Er heller ikke aktiv på noe datingsider eller noe sånt. Jeg er veldig glad i dyr! Anonymkode: b0479...af5 4
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #68 Skrevet 18. juni 2019 5 timer siden, Skogkatten skrev: Først og fremst det at jeg mangler det jeg kaller friskus-genet. Jeg har ingen interesse for turer i skog og mark, som det så fint heter. Føler ikke behovet for å løpe opp på hvert eneste fjell jeg ser og trives best med asfalt under føttene. Vinteren tilbringer jeg helst innendørs, i alle fall skal jeg ikke ut på ski. Min erfaring etter et forsøk med en "villmarkens sønn" er at dette er en mye større greie enn ulike interesser ellers. Det påvirker gjerne hvor man drar på ferie, hvordan man tilbringer helgene, kanskje til og med hvor man bor. Om han er interessert i fotografi, eller veteranbiler eller ishockey mens jeg ikke er det, har liksom ikke like mye å si. Her i Norge er jeg kanskje en av 5 personer som ikke vil "ut i skogen, opp i trærne" hver gang anledningen bryr seg, i for eksempel Sverige eller Finland er utvalget større. Jeg opplevde også at utvalget menn med interesser som ligner mine var større, kunst, kultur, politikk og samfunn. Det er nok sant at vi har en friluftskultur her i Norge. Men vi har jo så mye fjell og natur her også. Men kjedelig om dette er det eneste de interesserer seg for! Helt enig. Har du bodd i Sverige eller Finland? Anonymkode: b0479...af5
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #69 Skrevet 18. juni 2019 Singel på sjette året. Dater en fyr, men jeg kommer nok til å forbli singel for alltid. Forelsker meg sjelden, og iallefall ikke i de som vil ha meg, ønsker ikke barn, vil ikke ha samboer... skjønner heller ikke hvordan jeg skal få tiden til å strekke til. Nå er jeg bare så sliten av det kjærestejaget. Anonymkode: 363e9...57c
Skogkatten Skrevet 18. juni 2019 #70 Skrevet 18. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er nok sant at vi har en friluftskultur her i Norge. Men vi har jo så mye fjell og natur her også. Men kjedelig om dette er det eneste de interesserer seg for! Helt enig. Har du bodd i Sverige eller Finland? Anonymkode: b0479...af5 Problemet med den kulturen er at den for mange blir så altoverskyggende, det finnes liksom liten aksept for at ikke alle er like. For eksempel så jeg for en stund siden i en tråd på reiseforumet hvor en bruker spurte om mulige reisemål med et knippe kriterier, blant annet god mat og bademuligheter. En annen bruker anbefalte da å gå fra hytte til hytte i fjellet, men jeg tror knappest at trådstarter hadde snurring og kaldt fjellvann i tankene. I tillegg finnes det dem som har en litt nedlatende holdning til oss som ikke er interessert, den mest vanlige er at de er overbevist om at vi er late. Selv trener jeg dans og yoga, og jeg kan love deg at det ikke er mye i de studioene som tyder på latskap. Jeg har bodd i både Sverige og Finland, og min erfaring er at der har folk flest et mindre fanatisk forhold til naturen. Det gjør det mye enklere for meg å lete etter menn der, selv om de andre utfordringene mine vil gjelde der også. 4
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #71 Skrevet 18. juni 2019 2 minutter siden, Skogkatten skrev: Problemet med den kulturen er at den for mange blir så altoverskyggende, det finnes liksom liten aksept for at ikke alle er like. For eksempel så jeg for en stund siden i en tråd på reiseforumet hvor en bruker spurte om mulige reisemål med et knippe kriterier, blant annet god mat og bademuligheter. En annen bruker anbefalte da å gå fra hytte til hytte i fjellet, men jeg tror knappest at trådstarter hadde snurring og kaldt fjellvann i tankene. I tillegg finnes det dem som har en litt nedlatende holdning til oss som ikke er interessert, den mest vanlige er at de er overbevist om at vi er late. Selv trener jeg dans og yoga, og jeg kan love deg at det ikke er mye i de studioene som tyder på latskap. Jeg har bodd i både Sverige og Finland, og min erfaring er at der har folk flest et mindre fanatisk forhold til naturen. Det gjør det mye enklere for meg å lete etter menn der, selv om de andre utfordringene mine vil gjelde der også. Jeg skjønner hva du mener, ja. Liten aksept generelt for de som ikke er like... Men det blir vel sånn når man bor så få i et lite land? Det er litt morsomt at man blir sett på som lat hvis man ikke går 6-7 timers fjellturer flere ganger i uka! Det virker jo som mange nordmenn har litt dårlig arbeidsmoral. Altså, folk jobber, men vi er ikke på listen over de mest effektive når vi jobber.. Har hørt at folk sier kundeservice og sånne ting er mye dårligere her enn andre steder! Det kan jo tale om en slags latskap. Snakker ikke om uføre eller syke mennesker nå såklart. Men vanlige friske folk i jobb. Har tenkt tanken på å flytte til et annet nordisk land langt i fremtiden, kanskje det blir Finland eller Island. Men nå er jeg litt mer overbevist! Anonymkode: b0479...af5
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #72 Skrevet 18. juni 2019 40 år og har vært singel i 4-5 år, vil ikke ha barn, og ser ikke for meg at jeg kommer til å melde meg på nettdating heller. Har aldri vært samboer og har ingen anelse om det hadde vært noe for meg, men har ikke ønsket det med noen ekser. Er fornøyd sånn som hunden og jeg har det men savner det sosiale med flørting og sex innimellom. Anonymkode: 408e1...7ef 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #73 Skrevet 18. juni 2019 Jeg er 24 og har vært singel i 5-6 år. Flere år siden jeg var på en date sist. De jeg er interessert i er ikke interessert i meg. Er på tinder, men er så lei av å matche med menn som ikke skriver til meg. Mange av dem svarer heller ikke hvis jeg skriver til dem, så det er ikke sånn at jeg sitter og forventer at mannen skal ta kontakt. Lei av hele det opplegget der for lengst, så jeg prøver å ha det bra i mitt eget selskap Anonymkode: 84cf0...70c 4
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #74 Skrevet 18. juni 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Kvinne. Snart 26. Vært singel hele livet. Har ikke noe ønske om å åpne meg opp å gjøre meg sårbar, så da blir det slik. Er heller ikke aktiv på noe datingsider eller noe sånt. Jeg er veldig glad i dyr! Anonymkode: b0479...af5 Er selv 25, og i helt samme båt. Har vært singel hele livet (har ikke en gang hatt en «barndomskjæreste»), og sliter med å åpne meg. Tror jeg alltid vil forbli singel😭 Anonymkode: ec6c0...662 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #75 Skrevet 18. juni 2019 25 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er 24 og har vært singel i 5-6 år. Flere år siden jeg var på en date sist. De jeg er interessert i er ikke interessert i meg. Er på tinder, men er så lei av å matche med menn som ikke skriver til meg. Mange av dem svarer heller ikke hvis jeg skriver til dem, så det er ikke sånn at jeg sitter og forventer at mannen skal ta kontakt. Lei av hele det opplegget der for lengst, så jeg prøver å ha det bra i mitt eget selskap Anonymkode: 84cf0...70c Har opplevd det samme selv. Synes det er så irriterende når man får høre at kvinner «har det så lett» på tinder fordi vi får mange matcher. Men mange matcher hjelper ikke stort når menn høyresveiper alle kvinner, og dermed ikke gidder å respondere halvparten. Anonymkode: ec6c0...662 11
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #76 Skrevet 18. juni 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne majoriteten du snakker om, er det innafor et snevert alderstrinn, sosial gruppe, bekjentskaper, eller hva? Kan ikke innbille meg at det gjelder for alle single norske menn 18-80 år? Det virker for meg som du leter etter grunner for ikke å føle deg attraktiv. Anonymkode: d9f58...576 Les innleggene som kommer etter her så ser du at mange kvinner opplever det samme. Man tar kontakt med får ikke svar, de holder ikke samtalen osv. Og hvorfor? Jo fordi du er ikke plastikkbimbopen. Anonymkode: 73f21...aa0 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #77 Skrevet 18. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Les innleggene som kommer etter her så ser du at mange kvinner opplever det samme. Man tar kontakt med får ikke svar, de holder ikke samtalen osv. Og hvorfor? Jo fordi du er ikke plastikkbimbopen. Anonymkode: 73f21...aa0 Du må slutte å spre slike usannheter. Anonymkode: b84b5...3f9 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #78 Skrevet 18. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du må slutte å spre slike usannheter. Anonymkode: b84b5...3f9 Ok jeg slutte når det faktisk ikke er en sannhet jeg. Anonymkode: 73f21...aa0 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #79 Skrevet 18. juni 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er dame og føler det er like vanskelig å finne en mann som vil ha det sånn faktisk. Anonymkode: 81a4f...aea Kan ikke dere to bare bli sammen da? Hadde vært gøy med et kg-par, hehe Anonymkode: 48adc...a3e 3
SemperFi Skrevet 18. juni 2019 #80 Skrevet 18. juni 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke dere to bare bli sammen da? Hadde vært gøy med et kg-par, hehe Anonymkode: 48adc...a3e Stemmer for dette!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå