Gå til innhold

For oss som er evig single!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er din historie? Hvor lenge har du vært singel og hvorfor? Selv er jeg 25, vært singel i 5 år. Har vært på mange førstedates og datet noen få. Men ingen vil jo committe i 2019! Har rett og slett gitt opp dating, og må si jeg føler meg letta! 

Anonymkode: b3855...a9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 Men ingen vil jo committe i 2019!

Anonymkode: b3855...a9c

Uh?

Anonymkode: 1276b...705

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Uh?

Anonymkode: 1276b...705

Forplikte seg. 

Jeg kjenner litt på det selv. For noen år siden hadde det gått så lett å møte foreldre, hilse på vennegjengen, kjøre på med forpliktelser. Nå som jeg er litt eldre og har vært singel lengre virker det plutselig drit skummelt. Fordi jeg vet jo at sjansen er stor for at jeg eller hun stikker. 

Anonymkode: 12780...39d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er pga at jeg orker ikke alle disse kompromissene en må gjøre når en skal bo med noen. Pluss at jeg hadde blitt gal av å miste alenetiden min. I tillegg hater jeg andres venner og familie, som en da må forholde seg til for å fremstå som det vi i dag oppfatter som normal.

Særbo kunne jeg ha vurdert, men er ikke så sikker på det heller.

Anonymkode: b84b5...3f9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mellom 30 og 35. Vært singel hele livet med unntak av et kort forhold for noen år siden. 

Finner rett og slett ikke en det klaffer med. Har datet litt, men finner ikke en jeg vil satse på, og som vil satse på meg.

Håper hver dag at det skjer snart.

Anonymkode: c045c...dc1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er din historie? Hvor lenge har du vært singel og hvorfor? Selv er jeg 25, vært singel i 5 år. Har vært på mange førstedates og datet noen få. Men ingen vil jo committe i 2019! Har rett og slett gitt opp dating, og må si jeg føler meg letta! 

Anonymkode: b3855...a9c

Mann, som har vært singel i 4-5 år nå. Ble singel på min 30 årsdag, etter at jeg har vært i forhold i 12 år. Bra det. 

Jeg ser bra ut, har stort nettverk og har ikke barn, så trodde jo at jeg ganske raskt også kunne gå videre i livet og finne meg en partner som skulle vare livet ut. Nope, verden ville det annerledes, og jeg har nå egentlig gitt opp. Bor litt avsides, så markedet er svakt. Og dem som er tilgjengelig, har vanvittige krav og forventninger som igjen skaper en frykt for å binde seg. Jeg merker godt selv at å gå inn i forhold som 35 åring ikke er det samme som når man var 18. Når man var 18 så tok man et slikt valg på sekundet, basert på veldig lite. Nå sitter man på begge sider å veier opp og ned, om man passer eller ikke, hvordan familien er, hvilken jobb man har, hvilke skavanker og bagasjer man har, er det barn involvert, har vedkommende ambisjoner, hvilke partnere man har hatt tidligere osv. Så klart det, å finne seg noen i midten av 30-årene er vanskeligere. 

Anonymkode: a3feb...0cf

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er din historie? Hvor lenge har du vært singel og hvorfor? Selv er jeg 25, vært singel i 5 år. Har vært på mange førstedates og datet noen få. Men ingen vil jo committe i 2019! Har rett og slett gitt opp dating, og må si jeg føler meg letta! 

Anonymkode: b3855...a9c

Er du klar over hvor idiotisk det ser ut å slenge inn tilfeldige engelske ord. 

 

Anonymkode: 55911...479

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mann, som har vært singel i 4-5 år nå. Ble singel på min 30 årsdag, etter at jeg har vært i forhold i 12 år. Bra det. 

Jeg ser bra ut, har stort nettverk og har ikke barn, så trodde jo at jeg ganske raskt også kunne gå videre i livet og finne meg en partner som skulle vare livet ut. Nope, verden ville det annerledes, og jeg har nå egentlig gitt opp. Bor litt avsides, så markedet er svakt. Og dem som er tilgjengelig, har vanvittige krav og forventninger som igjen skaper en frykt for å binde seg. Jeg merker godt selv at å gå inn i forhold som 35 åring ikke er det samme som når man var 18. Når man var 18 så tok man et slikt valg på sekundet, basert på veldig lite. Nå sitter man på begge sider å veier opp og ned, om man passer eller ikke, hvordan familien er, hvilken jobb man har, hvilke skavanker og bagasjer man har, er det barn involvert, har vedkommende ambisjoner, hvilke partnere man har hatt tidligere osv. Så klart det, å finne seg noen i midten av 30-årene er vanskeligere. 

Anonymkode: a3feb...0cf

Jepp, dagens krav og forventninger til et forhold er blitt så latterlige og patetiske at det frister heller ikke av den grunn. 

Anonymkode: b84b5...3f9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er du klar over hvor idiotisk det ser ut å slenge inn tilfeldige engelske ord. 

 

Anonymkode: 55911...479

Har du _sett_ Skam? 

Anonymkode: 12780...39d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evig singel er vel å ta i her, men har vært singel i 4 år, og visste virkelig ikke at det var så vanskelig å finne noen. Stressa aldri før, men nærmer meg 30 så er litt stressa, spesielt siden det har gått så dårlig de siste åra ... 

Anonymkode: 81a4f...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er du klar over hvor idiotisk det ser ut å slenge inn tilfeldige engelske ord. 

 

Anonymkode: 55911...479

Du glemte å si at du ikke snakker for alle.

Anonymkode: b84b5...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jepp, dagens krav og forventninger til et forhold er blitt så latterlige og patetiske at det frister heller ikke av den grunn. 

Anonymkode: b84b5...3f9

Ja, det er et viktig moment. Å holde seg for seg selv virker så ufattelig mye enklere og mer behagelig enn å begynne å involvere seg i noe, som både du og partner egentlig er usikker på. Ja nei, sånn er det. Kanskje man er heldig en dag å støte på det real thing. Kanskje det er derfor det føles slik ut, fordi jeg ikke har truffet det real thing! Vet ikke ;)  

Anonymkode: a3feb...0cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter også. Dame i starten av 40-åra. Vært singel i 7 år.... :( hadde aldri trodd at det skulle være såå vanskelig å finne en ny mann... prøver å være positiv og gå på dater og være tilgjengelig, men nei. Men nekter å gi opp håpet! :D

Anonymkode: 645b0...b9f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil ikke si at jeg er evig singel, men var gift som alt for ung med en som ikke var bra. En stygg opplevelse med en mann og ble nok brent der. Dessuten liker jeg å være singel, og å bare date nå og da. Kun fordi litt romantikk og hyggelige opplevelser er fint det også. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter også. Dame i starten av 40-åra. Vært singel i 7 år.... :( hadde aldri trodd at det skulle være såå vanskelig å finne en ny mann... prøver å være positiv og gå på dater og være tilgjengelig, men nei. Men nekter å gi opp håpet! 😄

Anonymkode: 645b0...b9f

Bra at du ikke gir opp håpet! Stå på! Når det gjelder kjærlighet så har det ingen alder! :) 

Jeg hadde håp ganske lenge, men ser jo at markedet på denne avsides plassen gjør at håpet automatisk fader ut. Og det er ikke aktuelt for meg å flytte heller. Så da blir det så det blir. 

Men er jeg bitter eller nedstemt av den grunn? Niks! Man tilpasser seg. Og det at man tilpasser seg singelheten, er kanskje heller ikke så bra med tanke på å gjøre plass til en partner med barn senere i livet. Men men ;) 

Anonymkode: a3feb...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært singel i flere år og vil egentlig på en måte date men samtidig så vet jeg at man blir møtt meg en haug av krav fra mannfolk og at man liksom aldri blir bra nok.

Hvis menn ikke hadde vært så kresne så hadde jeg turt, men sånn som det er nå? Nei, tør ikke.

Anonymkode: 73f21...aa0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er et viktig moment. Å holde seg for seg selv virker så ufattelig mye enklere og mer behagelig enn å begynne å involvere seg i noe, som både du og partner egentlig er usikker på. Ja nei, sånn er det. Kanskje man er heldig en dag å støte på det real thing. Kanskje det er derfor det føles slik ut, fordi jeg ikke har truffet det real thing! Vet ikke ;)  

Anonymkode: a3feb...0cf

Mulig....men "the real thing" kommer likevel og lager ubalanse i min alenetid, har sannsynligvis familie og venner en må forholde seg til og en vil uansett måtte kompromisse på noe eller mye...

Så uansett hvor perfekt personen er, vil den sannsynligvis ha med seg uønskede elementer.

På en måte blir dette mine "omvendte krav" av de sinnssyke kravene som forventes i et forhold:fnise:

Anonymkode: b84b5...3f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vært singel i flere år og vil egentlig på en måte date men samtidig så vet jeg at man blir møtt meg en haug av krav fra mannfolk og at man liksom aldri blir bra nok.

Hvis menn ikke hadde vært så kresne så hadde jeg turt, men sånn som det er nå? Nei, tør ikke.

Anonymkode: 73f21...aa0

😂

Anonymkode: b84b5...3f9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mulig....men "the real thing" kommer likevel og lager ubalanse i min alenetid, har sannsynligvis familie og venner en må forholde seg til og en vil uansett måtte kompromisse på noe eller mye...

Så uansett hvor perfekt personen er, vil den sannsynligvis ha med seg uønskede elementer.

På en måte blir dette mine "omvendte krav" av de sinnssyke kravene som forventes i et forhold:fnise:

Anonymkode: b84b5...3f9

Det er sant. Det er vanskelig å finne seg noen som er familieløs, venneløs, med fast boplass og perfekt utseende og personlighet, som kun vil møtes 2-3 ganger i uka resten av livet. 

Jeg innfrir kun 3/6 krav her, for eksempel... 😅

 

Anonymkode: a3feb...0cf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vært singel i flere år og vil egentlig på en måte date men samtidig så vet jeg at man blir møtt meg en haug av krav fra mannfolk og at man liksom aldri blir bra nok.

Hvis menn ikke hadde vært så kresne så hadde jeg turt, men sånn som det er nå? Nei, tør ikke.

Anonymkode: 73f21...aa0

Jeg har ikke opplevelse av at menn er mer kresne enn damer. Hvordan da mener du? 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...