Gå til innhold

For oss som er evig single!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så rart at majoriteten av menn utelukkende går etter slike kvinner da..

Anonymkode: 73f21...aa0

Jeg har annen erfaring. De fins de du nevner så klart, men har inntrykk av at menn ofte er lei alt "fake". 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei da forholder du deg til lala land så forholder jeg meg til virkeligheten.

Men seriøst, det hadde vært kos å møte en jordnær mann men det er VIRKELIG vanskelig idag.

Anonymkode: 73f21...aa0

Kanskje problemet ditt er at du er i lala-land, siden du mener dette er standarden...?

Anonymkode: b84b5...3f9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FactsOverFeelings skrev:

Fordi det er umulig å finne ei som:

- Ikke har barn fra før, og heller ikke vil ha barn
- Ikke vil gifte seg
- Godtar særbo

Og, that's it.

Mann eller dame? Kanskje begge. 

 

Anonymkode: 81a4f...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så rart at majoriteten av menn utelukkende går etter slike kvinner da..

Anonymkode: 73f21...aa0

Okei, du har dét inntrykket. Det er greit det, men jeg føler ikke det gjenspeiler menn flest. Det virker derimot som om at du har bestemt deg i din konklusjon, så du får leve i den trua. 

Jeg, og men flest, skyr iallefall slike kvinner. Jeg vil heller være fri kontra å dra hjem en dukke. 

Anonymkode: a3feb...0cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Okei, du har dét inntrykket. Det er greit det, men jeg føler ikke det gjenspeiler menn flest. Det virker derimot som om at du har bestemt deg i din konklusjon, så du får leve i den trua. 

Jeg, og men flest, skyr iallefall slike kvinner. Jeg vil heller være fri kontra å dra hjem en dukke. 

Anonymkode: a3feb...0cf

Signeres.

Anonymkode: b84b5...3f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Okei, du har dét inntrykket. Det er greit det, men jeg føler ikke det gjenspeiler menn flest. Det virker derimot som om at du har bestemt deg i din konklusjon, så du får leve i den trua. 

Jeg, og men flest, skyr iallefall slike kvinner. Jeg vil heller være fri kontra å dra hjem en dukke. 

Anonymkode: a3feb...0cf

Men kan du forklare meg hvorfor menn går etter sånne damer da hvis det liksom ikke er sånn?

Anonymkode: 73f21...aa0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, FactsOverFeelings skrev:

Fordi det er umulig å finne ei som:

- Ikke har barn fra før, og heller ikke vil ha barn
- Ikke vil gifte seg
- Godtar særbo

Og, that's it.

🙋🏼‍♀️

Anonymkode: cf9e6...6c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men kan du forklare meg hvorfor menn går etter sånne damer da hvis det liksom ikke er sånn?

Anonymkode: 73f21...aa0

"Menn"? Jeg kjenner ingen sånne menn. Så hvorfor du generaliserer hele kjønnsgruppa aner ikke jeg. 

Jeg vet ikke hvilke miljø du lever i, men jeg forteller deg: Den oppfatningen din gjelder ikke menn generelt. 

Anonymkode: a3feb...0cf

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags sider ved deg er det som gjør at du passer bedre med menn fra andre nordiske land?

Anonymkode: ec6c0...662

Først og fremst det at jeg mangler det jeg kaller friskus-genet. Jeg har ingen interesse for turer i skog og mark, som det så fint heter. Føler ikke behovet for å løpe opp på hvert eneste fjell jeg ser og trives best med asfalt under føttene. Vinteren tilbringer jeg helst innendørs, i alle fall skal jeg ikke ut på ski. Min erfaring etter et forsøk med en "villmarkens sønn" er at dette er en mye større greie enn ulike interesser ellers. Det påvirker gjerne hvor man drar på ferie, hvordan man tilbringer helgene, kanskje til og med hvor man bor. Om han er interessert i fotografi, eller veteranbiler eller ishockey mens jeg ikke er det, har liksom ikke like mye å si.

Her i Norge er jeg kanskje en av 5 personer som ikke vil "ut i skogen, opp i trærne" hver gang anledningen bryr seg, i for eksempel Sverige eller Finland er utvalget større. Jeg opplevde også at utvalget menn med interesser som ligner mine var større, kunst, kultur, politikk og samfunn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Skogkatten skrev:

Først og fremst det at jeg mangler det jeg kaller friskus-genet. Jeg har ingen interesse for turer i skog og mark, som det så fint heter. Føler ikke behovet for å løpe opp på hvert eneste fjell jeg ser og trives best med asfalt under føttene. Vinteren tilbringer jeg helst innendørs, i alle fall skal jeg ikke ut på ski. Min erfaring etter et forsøk med en "villmarkens sønn" er at dette er en mye større greie enn ulike interesser ellers. Det påvirker gjerne hvor man drar på ferie, hvordan man tilbringer helgene, kanskje til og med hvor man bor. Om han er interessert i fotografi, eller veteranbiler eller ishockey mens jeg ikke er det, har liksom ikke like mye å si.

Her i Norge er jeg kanskje en av 5 personer som ikke vil "ut i skogen, opp i trærne" hver gang anledningen bryr seg, i for eksempel Sverige eller Finland er utvalget større. Jeg opplevde også at utvalget menn med interesser som ligner mine var større, kunst, kultur, politikk og samfunn.

Jeg er også en av disse 5 personene.

Anonymkode: b84b5...3f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også en av disse 5 personene.

Anonymkode: b84b5...3f9

Jøss, Hyggelig å treffe deg 🙂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Mann eller dame? Kanskje begge. 

 

Anonymkode: 81a4f...aea

Jeg er mann ja, om det var det du mente?

 
 
 
8 minutter siden, AnonymBruker said:

🙋🏼‍♀️

Anonymkode: cf9e6...6c7

🙋🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, FactsOverFeelings skrev:

Jeg er mann ja, om det var det du mente?

Jeg er dame og føler det er like vanskelig å finne en mann som vil ha det sånn faktisk. 

Anonymkode: 81a4f...aea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest #Rasshøl

Jeg har vært singel i tolv år. Har aldri vært på en date i hele mitt liv. Det er mange grunner til at jeg er singel, og nå tenker jeg at det får bare være slik. Jeg liker å bo alene, og jeg hater sjalusi, drama og krangling. Dessuten har jeg en tendens til å falle for de som er junkies og disturbed. Jeg vil ikke bli slik som mora mi, og søsteren min at jeg må være i et forhold. Jeg klarer meg utmerket alene, jeg er tross alt en loner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg er dame og føler det er like vanskelig å finne en mann som vil ha det sånn faktisk. 

Anonymkode: 81a4f...aea

Det kan jeg godt se for meg!
Det er jo folk som oss som er "unormale", sett fra samfunnets side.

 

 
 
 
12 minutter siden, Skogkatten said:

Først og fremst det at jeg mangler det jeg kaller friskus-genet. Jeg har ingen interesse for turer i skog og mark, som det så fint heter. Føler ikke behovet for å løpe opp på hvert eneste fjell jeg ser og trives best med asfalt under føttene. Vinteren tilbringer jeg helst innendørs, i alle fall skal jeg ikke ut på ski. Min erfaring etter et forsøk med en "villmarkens sønn" er at dette er en mye større greie enn ulike interesser ellers. Det påvirker gjerne hvor man drar på ferie, hvordan man tilbringer helgene, kanskje til og med hvor man bor. Om han er interessert i fotografi, eller veteranbiler eller ishockey mens jeg ikke er det, har liksom ikke like mye å si.

Her i Norge er jeg kanskje en av 5 personer som ikke vil "ut i skogen, opp i trærne" hver gang anledningen bryr seg, i for eksempel Sverige eller Finland er utvalget større. Jeg opplevde også at utvalget menn med interesser som ligner mine var større, kunst, kultur, politikk og samfunn.

En av disse 5 reporting in her og!
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, FactsOverFeelings skrev:

En av disse 5 reporting in her og!
 

Kanskje alle sammen gjemmer seg på Kvinneguiden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så rart at majoriteten av menn utelukkende går etter slike kvinner da..

Anonymkode: 73f21...aa0

Denne majoriteten du snakker om,  er det innafor et snevert alderstrinn, sosial gruppe, bekjentskaper, eller hva?  Kan ikke innbille meg at det gjelder for alle single norske menn 18-80 år? Det virker for meg som du leter etter grunner for ikke å føle deg attraktiv.  

Anonymkode: d9f58...576

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Skogkatten skrev:

Jøss, Hyggelig å treffe deg 🙂 

Likewise🙂

Anonymkode: b84b5...3f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, FactsOverFeelings skrev:

Jeg er mann ja, om det var det du mente?

🙋🏼‍♀️

🙋🏼‍♀️ Vi finnes! Vet om flere også. 

Anonymkode: cf9e6...6c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

🙋🏼‍♀️ Vi finnes! Vet om flere også. 

Anonymkode: cf9e6...6c7

Hvor er dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...