Gå til innhold

Betatt av lesbisk og gift dame...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis hun hadde vært litt nysgjerrig på meg, hadde hun kontaktet meg selv. For tviler på at hun venter på at jeg skal ta kontakt med henne, for å si det slik. 

Anonymkode: 3c68b...7f5

Ergo, jeg må bare la det ligge. 

Anonymkode: 3c68b...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en gift, lesbisk dame som er "den dama". Jeg har møtt en heterofil dame som jeg tydelig merker har et godt øye til meg. Jeg blir nesten litt overveldet av henne, for det kan nesten virke som hun ikke klarer å styre sin begeistring. Det er veldig smigrende og også hyggelig fordi vi har en veldig god tone. Hadde det ikke vært for at jeg er gift og hun er interessert i noe mer, kunne vi fått et veldig fint vennskap tror jeg. 

Anonymkode: db16b...137

Kansje du er damen ts snakker om da?

Anonymkode: 58487...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun hadde vært litt nysgjerrig på meg, hadde hun kontaktet meg selv. For tviler på at hun venter på at jeg skal ta kontakt med henne, for å si det slik. 

Anonymkode: 3c68b...7f5

I hvilken sammenheng har du truffet henne? Vil det være naturlig om en av dere kontaktet den andre? Siden hun er gift er det lite trolig hun vil kontakte deg med mindre dere har noe felles (jobb, hobby e.l)

Anonymkode: db16b...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kansje du er damen ts snakker om da?

Anonymkode: 58487...e06

Måten hun ordlegger seg på her gjør at jeg tror det er liten sannsynlighet for det. 

Anonymkode: db16b...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kansje du er damen ts snakker om da?

Anonymkode: 58487...e06

Det er jeg nok ikke. Har ingen kontakt med den damen jeg snakker om.

Anonymkode: 3c68b...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Måten hun ordlegger seg på her gjør at jeg tror det er liten sannsynlighet for det. 

Anonymkode: db16b...137

Jeg er enig der. Vil ikke bli "gjenkjent" heller. 

Anonymkode: 3c68b...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

I hvilken sammenheng har du truffet henne? Vil det være naturlig om en av dere kontaktet den andre? Siden hun er gift er det lite trolig hun vil kontakte deg med mindre dere har noe felles (jobb, hobby e.l)

Anonymkode: db16b...137

Det ville vært naturlig om hun kontaktet meg. 

Anonymkode: 3c68b...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Måten hun ordlegger seg på her gjør at jeg tror det er liten sannsynlighet for det. 

Anonymkode: db16b...137

Kansje hun er den damen som jeg flørta med da. Det er bare det at jeg er ikke hetero, jeg er skeiv som bare det. Men det synes ikke så godt. ( tror jeg ) 🤷‍♀️😄

 

TS min mening er. slapp av. Snakk med henne og bli kjent om du vil. Men ta ansvar for dine følelser. merker du at det blir ille så tar du avstand.

Det kan godt hende at det kommer et fint vennskap ut av det. 

Anonymkode: 58487...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kansje hun er den damen som jeg flørta med da. Det er bare det at jeg er ikke hetero, jeg er skeiv som bare det. Men det synes ikke så godt. ( tror jeg ) 🤷‍♀️😄

 

TS min mening er. slapp av. Snakk med henne og bli kjent om du vil. Men ta ansvar for dine følelser. merker du at det blir ille så tar du avstand.

Det kan godt hende at det kommer et fint vennskap ut av det. 

Anonymkode: 58487...e06

Uff, denne tråden var det ikke bra at jeg så. Har vært utrolig selvbevisst rundt henne i dag. Får håpe det er hun du flørter med 😄

Forøvrig enig i rådet ditt.

Anonymkode: db16b...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uff, denne tråden var det ikke bra at jeg så. Har vært utrolig selvbevisst rundt henne i dag. Får håpe det er hun du flørter med 😄

Forøvrig enig i rådet ditt.

Anonymkode: db16b...137

Ta det helt med ro. Jeg har ferie fra denne uken, så er ikke meg, i tillegg til at jeg ikke jobber på samme sted som hun jeg er betatt av.😅

Anonymkode: 3c68b...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kansje hun er den damen som jeg flørta med da. Det er bare det at jeg er ikke hetero, jeg er skeiv som bare det. Men det synes ikke så godt. ( tror jeg ) 🤷‍♀️😄

 

TS min mening er. slapp av. Snakk med henne og bli kjent om du vil. Men ta ansvar for dine følelser. merker du at det blir ille så tar du avstand.

Det kan godt hende at det kommer et fint vennskap ut av det. 

Anonymkode: 58487...e06

Takk! Men ikke sikkert hun er interessert i å treffe meg igjen/bli kjent? Hun må vel begynne å lure på hvorfor hun plutselig blir kontaktet av meg... Personlig er jeg mye bedre face to face.😉

Anonymkode: 3c68b...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2019 den 17.08, AnonymBruker skrev:

Slått i hodet, mente du vel? 

Anonymkode: 9dc7f...da5

Jeg klare å glemme ting, men kan ikke forstår hvorfor hun har satt spor i min sjel. Og her er resultatet... Hva er galt med meg? 

 

Anonymkode: 3c68b...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2019 den 18.15, AnonymBruker skrev:

Ikke vær en drittsekk og fuck opp for henne. Gifte folk holder man seg langt unn-a. Finn noen andre. Mange fisker i havet.

Anonymkode: f2e38...46b

Men det er greit at HUN tar kontakt med meg? 

Anonymkode: 3c68b...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.6.2019 den 23.10, AnonymBruker skrev:

Hva er galt med meg? 

Anonymkode: 3c68b...7f5

Dette er en dobbel klassiker!

Det er for det første svært vanlig for lesbiske, å oppleve at noen som normalt sett er hetero, plutselig blir litt bifil.

Og hver vår er plutselig KG full av folk som er villt betatt av gartneren, kiropraktoren, postmannen, den kvinnelige kollegaen etc etc etc.

Så er det da opp til deg om du klarer å se deg selv utenfra og se at dette kan være et av biologiens mange snedige puss, og ikke noe som nødvendigvis betyr noe spesielt eller at noe er galt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, a l'orange skrev:

Dette er en dobbel klassiker!

Det er for det første svært vanlig for lesbiske, å oppleve at noen som normalt sett er hetero, plutselig blir litt bifil.

Og hver vår er plutselig KG full av folk som er villt betatt av gartneren, kiropraktoren, postmannen, den kvinnelige kollegaen etc etc etc.

Så er det da opp til deg om du klarer å se deg selv utenfra og se at dette kan være et av biologiens mange snedige puss, og ikke noe som nødvendigvis betyr noe spesielt eller at noe er galt.

Ingen snedige puss her, bare ekte følelser. Det hele har vært en spesiell følelse. Nesten slik at det var noe som aldri kunne gått an. Har aldri hatt en slik følelse før. Det er noe med henne.

Var så sinnsykt deilig å se henne dypt inn i øynene. Kan bare tenke meg til resten...😉

Anonymkode: 3c68b...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man lever bare en gang. Tenk om dere er skapt for hverandre.  Går jo an å bli litt mere kjent før man avskriver sjansen for noe som helst.. Eller? 

 

Anonymkode: 0d55b...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man lever bare en gang. Tenk om dere er skapt for hverandre.  Går jo an å bli litt mere kjent før man avskriver sjansen for noe som helst.. Eller? 

 

Anonymkode: 0d55b...2dd

Det er helt sant. Takk! 

Ville spurt henne face to face hvis jeg traff henne, men det er tvilsomt at jeg gjør. Alternativet er å ta kontakt på annet vis. 

Anonymkode: 3c68b...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan jeg agerer på betattheten  er det avgjørende for min del... Men med tanke på at hun har partner, er det kjedelig å kanskje dyrke og forfølge slike følelser? Hverken hun eller jeg kommer til å ta kontakt med hverandre uansett, så jeg har nå valgt å la det bli med det. 

Takk for alle svar.

Anonymkode: 3c68b...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.6.2019 den 23.10, AnonymBruker skrev:

Jeg klare å glemme ting, men kan ikke forstår hvorfor hun har satt spor i min sjel. Og her er resultatet... Hva er galt med meg? 

 

Anonymkode: 3c68b...7f5

Ingenting er galt med deg. Det er sånn som skjer. Det er ingen big deal. Man kan bli betatt og det trenger ikke være en stor synd, eller noe som trenger å ha en stor rolle i ditt liv. Det er bare følelser :) 

Anonymkode: 58487...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting er galt med deg. Det er sånn som skjer. Det er ingen big deal. Man kan bli betatt og det trenger ikke være en stor synd, eller noe som trenger å ha en stor rolle i ditt liv. Det er bare følelser :) 

Anonymkode: 58487...e06

Følelser ja, men ikke bare, bare.😄 Som jeg skrev tidligere, lar jeg det nå ligge. 

Anonymkode: 3c68b...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...