Gå til innhold

Betatt av lesbisk og gift dame...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke vær en drittsekk og fuck opp for henne. Gifte folk holder man seg langt unn-a. Finn noen andre. Mange fisker i havet.

Anonymkode: f2e38...46b

Greit. 

Anonymkode: 3c68b...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan ikke kategorisk si at man skal ligge unna gifte. Hva om den som er gift er ulykkelig i forholdet? Ta kontakt med hun du liker på forsiktig måte, i all respekt for at hun har partner. 

 

Er det gjensidig interesse så vil det vokse. Er det ikke gjensidig interesse så forblir hun hos den hun er gift med. 

Anonymkode: 57a0b...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk! Her er vi begge to like "på", så derfor mine tanker er som de er. Men ja, jeg skal holde meg unna. 

Anonymkode: 3c68b...7f5

Ts du bestemmer selv. For min del var det litt krydder i hverdagen. Og fikk fattet hvor skeiv jeg er. Jeg plaget henne ikke. Dog var det koselig å få et smil fra henne men holdt meg unna når jeg ikke orket sommerfglene. 

Anonymkode: 58487...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Vet, men er ikke ute etter andre kvinner. Likte henne. 

Anonymkode: 3c68b...7f5

Hva var det som gjorde at du likte henne? Utseende, personlighet, kjemi? Flørtet hun med deg tror du?

Hvis du fikk sjansen, ville du prøvd et forhold? Eller kun teste ut denne spenningen men settlet for en mann?

Anonymkode: a9567...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva var det som gjorde at du likte henne? Utseende, personlighet, kjemi? Flørtet hun med deg tror du?

Hvis du fikk sjansen, ville du prøvd et forhold? Eller kun teste ut denne spenningen men settlet for en mann?

Anonymkode: a9567...16a

Jeg likte alt ved henne. Vi flørtet med hverandre på en litt diskré måte. Jeg hadde ikke følt det slik, om hun ikke ga noe tilbake...

Når det kommer til spørsmålet om forhold, så vet jeg ærlig talt ikke, da vi ikke kjenner hverandre så godt.

 

Anonymkode: 3c68b...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts du bestemmer selv. For min del var det litt krydder i hverdagen. Og fikk fattet hvor skeiv jeg er. Jeg plaget henne ikke. Dog var det koselig å få et smil fra henne men holdt meg unna når jeg ikke orket sommerfglene. 

Anonymkode: 58487...e06

Forstår! Jeg har trukket meg litt tilbake pga. forholdet hun er i.

Anonymkode: 3c68b...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan ikke kategorisk si at man skal ligge unna gifte. Hva om den som er gift er ulykkelig i forholdet? Ta kontakt med hun du liker på forsiktig måte, i all respekt for at hun har partner. 

 

Er det gjensidig interesse så vil det vokse. Er det ikke gjensidig interesse så forblir hun hos den hun er gift med. 

Anonymkode: 57a0b...bf2

Har veldig lyst til det, men jeg tørr ikke, grunnet forholdet hennes. Håper jo egentlig at hun tar kontakt med meg (noe jeg tror hun ikke vil gjøre), da det er hun som er i et forhold? 

Kjedelig situasjon per dags dato, da jeg har veldig lyst til å bli bedre kjent med henne.

Anonymkode: 3c68b...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Kanskje hun er i et åpent forhold? Har TS sjekket muligheten for det?

Dersom TS er forelsket bør hun nok uansett ligge lavt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Alterego666 skrev:

Kanskje hun er i et åpent forhold? Har TS sjekket muligheten for det?

Dersom TS er forelsket bør hun nok uansett ligge lavt...

Det kan godt hende, men har ikke undersøkt det. 

Anonymkode: 3c68b...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har veldig lyst til det, men jeg tørr ikke, grunnet forholdet hennes. Håper jo egentlig at hun tar kontakt med meg (noe jeg tror hun ikke vil gjøre), da det er hun som er i et forhold? 

Kjedelig situasjon per dags dato, da jeg har veldig lyst til å bli bedre kjent med henne.

Anonymkode: 3c68b...7f5

Det er mange måter for deg å ta kontakt på. Ikke vreng sjelen på ett minutt hvis du får kontakt, men gå veldig forsiktig frem. Det er lurt av minst to grunner, da øker sjansen for fornuftig kontakt, OG du legger ikke lista for høyt med egne forventninger. Forventninger kan gi skuffelse. 

At hun tar kontakt er trolig ikke så sannsynlig. 

Nå har du uansett erfart tiltrekning til samme kjønn og det er en fin erfaring. Blir det ikke kontakt mellom henne og deg så finnes det mange andre damer der ute. :)

Anonymkode: 57a0b...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det kan godt hende, men har ikke undersøkt det. 

Anonymkode: 3c68b...7f5

Det kan du forsøke å gjøre på en diskré måte og over tid. Lykke til, og ta vare på deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en gift, lesbisk dame som er "den dama". Jeg har møtt en heterofil dame som jeg tydelig merker har et godt øye til meg. Jeg blir nesten litt overveldet av henne, for det kan nesten virke som hun ikke klarer å styre sin begeistring. Det er veldig smigrende og også hyggelig fordi vi har en veldig god tone. Hadde det ikke vært for at jeg er gift og hun er interessert i noe mer, kunne vi fått et veldig fint vennskap tror jeg. 

Anonymkode: db16b...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Alterego666 skrev:

Det kan du forsøke å gjøre på en diskré måte og over tid. Lykke til, og ta vare på deg selv.

Takk, men tror ikke det. Vi har ikke noe kontakt med hverandre nå uansett, og jeg må ærlig innrømme at det sikkert blir med det. 

Anonymkode: 3c68b...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en gift, lesbisk dame som er "den dama". Jeg har møtt en heterofil dame som jeg tydelig merker har et godt øye til meg. Jeg blir nesten litt overveldet av henne, for det kan nesten virke som hun ikke klarer å styre sin begeistring. Det er veldig smigrende og også hyggelig fordi vi har en veldig god tone. Hadde det ikke vært for at jeg er gift og hun er interessert i noe mer, kunne vi fått et veldig fint vennskap tror jeg. 

Anonymkode: db16b...137

Hvordan merker du det, ut i fra kontakten dere har? 

Anonymkode: 3c68b...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange måter for deg å ta kontakt på. Ikke vreng sjelen på ett minutt hvis du får kontakt, men gå veldig forsiktig frem. Det er lurt av minst to grunner, da øker sjansen for fornuftig kontakt, OG du legger ikke lista for høyt med egne forventninger. Forventninger kan gi skuffelse. 

At hun tar kontakt er trolig ikke så sannsynlig. 

Nå har du uansett erfart tiltrekning til samme kjønn og det er en fin erfaring. Blir det ikke kontakt mellom henne og deg så finnes det mange andre damer der ute. :)

Anonymkode: 57a0b...bf2

Blir nok ikke noe kontakt mellom meg og henne, da jeg ikke kan kontakte henne. Er heller ikke interessert i "andre damer der ute". Var kun henne.

Anonymkode: 3c68b...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan merker du det, ut i fra kontakten dere har? 

Anonymkode: 3c68b...7f5

Det merkes i blikk og hvordan hun ønsker å være der jeg er. Og i ting hun sier som vitner om at hun er begeistret. Hun avslører seg selv uten at hun vet det. 

Anonymkode: db16b...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det merkes i blikk og hvordan hun ønsker å være der jeg er. Og i ting hun sier som vitner om at hun er begeistret. Hun avslører seg selv uten at hun vet det. 

Anonymkode: db16b...137

Ok! Ikke sikkert hun vil noe mer med deg av den grunn. Mulig det kun er spenningen osv.? 

Anonymkode: 3c68b...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok! Ikke sikkert hun vil noe mer med deg av den grunn. Mulig det kun er spenningen osv.? 

Anonymkode: 3c68b...7f5

Det er godt mulig. Ikke et ukjent fenomen. 😊 

Anonymkode: db16b...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er godt mulig. Ikke et ukjent fenomen. 😊 

Anonymkode: db16b...137

Uansett, takk for at du svarte meg.😊

Anonymkode: 3c68b...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun hadde vært litt nysgjerrig på meg, hadde hun kontaktet meg selv. For tviler på at hun venter på at jeg skal ta kontakt med henne, for å si det slik. 

Anonymkode: 3c68b...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...