Gå til innhold

Tanker mot bryllupet. (Tilbake igjen!)

Miori

Anbefalte innlegg

Hallo hallo! Bare innom for å ønske deg en god dag! Og lykke til videre med lesingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo hallo! Bare innom for å ønske deg en god dag! Og lykke til videre med lesingen!

Tusen takk!!!! Lenge siden du har fartet rundt her inne nå. Hvordan går det med planleggingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det?

:klem:

Fordi jeg er av den typen som nå har to av alt til bryllupet!!! Altså to sminketimer også.... :hoho: Og det trenger jeg jo ikke! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nei, det trenger du jo ikke :ler:

Er du som hun polske på bryllupsfeber?

Hun skal jo ha 2 brudekjoler, har 4 tiaraer etc etc. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det trenger du jo ikke :ler:

Er du som hun polske på bryllupsfeber?

Hun skal jo ha 2 brudekjoler, har 4 tiaraer etc etc. :ler:

:hoho: har bare blitt sånn... Ombestemmer meg jo hele tiden.. Men nå er det slutt :roll: Skal kun ha 1 av alt, men nå ser det ut som om jeg skal starte bryllupsbutikk her hjemme!!!! :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: 2 sminketimer også! :ler:

Må huske at det er veldig viktig å ta pauser i lesinga! ;)

:hoho:

Da sier jeg at jeg tar pause nå.... Holder på å sovne, dessuten (for å berolige meg selv) har jeg god kontroll på denne eksamen her.... :ler: To kjoler, to par sko, to slør, to bolerojakker, to sminketimer, 50 for mange innbydelser..... Osv :hoho: Godt å være forbered!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superbrudzilla - det er Miori det!!!

..."Hei, jeg heter Miori, og jeg er en freaking brudzilla!"

:hoho::hoho::hoho:

*ert ert*

...du får bare selge videre det du ikke får brukt selv da! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superbrudzilla - det er Miori det!!!

..."Hei, jeg heter Miori, og jeg er en freaking brudzilla!"

*ert ert*

...du får bare selge videre det du ikke får brukt selv da! :wink:

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Ja, ikke sant.... Men jeg er organisator til beinet da!!!!! Alltid!!! Så det er ikke noe sjokk at det har blitt slik!!! (Men er flink da, for plager ingen andre med maset mitt.... Bortsett fra dere her inne kanskje... :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å fy.... altså... Sliter så enormt med disse bordkortene jeg........ :evil: Men vil så gjerne få det til!!!!

Vurderer sterkt å avlaste mannen min litt med denne talen det er "påkrevd" at han skal ha i bryllupet... (Vet han gruer seg veldig, og er ikke sååååå glad for at han må...)

Hva synes dere om at vi kanskje holder en tale sammen, hvor vi komponerer hver vår del til hverandre alene, mens vi sammen ordner resten??? Blåser en lang marsj i tradisjonene, for det skal være vår dag, og jeg vil ikke han skal gå å grue seg i 1 mnd bare pga det!!!!

*Tilbake til jobbing med bordkort, og ikke lesing til eksamen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har dere tenkt bordkortene da??

Synes den taleideen høres fin ut jeg...søtt og romantisk, og litt annerledes, hvilket det er ingenting i veien for. Om dere føler dere tryggere på den måten, og har lyst til å arrangere det sånn, så synes jeg absolutt dere skal gjøre det! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har dere tenkt bordkortene da??

Synes den taleideen høres fin ut jeg...søtt og romantisk, og litt annerledes, hvilket det er ingenting i veien for. Om dere føler dere tryggere på den måten, og har lyst til å arrangere det sånn, så synes jeg absolutt dere skal gjøre det! :wink:

mannen har konstruert små esker...(Superflinke mannen min) Kan man ha navnene på de kanskje, eller bør vi ha de ved siden av??????? (Bordkortene altså!!!!!)

Skal høre med mannen ang tale, synes det hadde vært utrolig flott jeg da.. For vi er sammen om alt, alltid.... :-) Det er jo litt av vår styrke mener jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mannen har konstruert små esker...(Superflinke mannen min) Kan man ha navnene på de kanskje, eller bør vi ha de ved siden av??????? (Bordkortene altså!!!!!)

Kunne sikkert vært fint!

Lag en slags løkke/sløyfe av mellomtynt silkebånd kanskje, i rett farge, og skriv navnet på den...!?

De gjorde noe liknende i bryllupet til min svigerinne, der de satte sine navn og datoen på silkebånd. Eller fest en "merkelapp" på eskene, med navn?

Skulle gjerne likt å se hvordan de eskene ser ut... Skal de brukes som gave til gjestene, med en sjokoladebit i eller noe?

Skal høre med mannen ang tale, synes det hadde vært utrolig flott jeg da.. For vi er sammen om alt, alltid.... :-) Det er jo litt av vår styrke mener jeg....

:tommelsmil:

Ja, hør med han - en fin ting å gjøre sammen synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er å ha silkepapir i riktig farge i, og sjokoladehjerter i ....(Hvit sjokolade)...sammen med sukkerkolørkuler i sølv... Vurderer også å skrive en liten strofe av vår bryllupssang i hver av eskene, innvendig i lokket.... (Kan ikke legge ut om farger og alt her.... Kan blir for personlig..)

:roll:

Skal høre med mannen...

Skulle gjerne lagt ut bilde av eskene jeg.. men har ikke bilde av dem....

Sløyfer skal vi ikke ha, men silkebånd er fint... Men det skal ikke skrives på dem.... (Vi bruker 2 fonter på alt, og ikke håndskrift... Og hodet mitt detter av om det plutselig blir håndskrift et sted... Mulig jeg lider av et eller annet :hoho: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hodet mitt detter av om det plutselig blir håndskrift et sted... Mulig jeg lider av et eller annet :hoho: )

:hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler:

Hodet ditt detter av, og du SPØR faktisk deg selv om du lider av noe!?!?

Hallo - det kan jeg bare si deg med én gang at du gjør!!!

:hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler:

Men høres fint ut med de eskene...bare så det er sagt - og for all del IKKE skriv for hånd, en hodeløs brud er IKKE noe fint syn!!! :ler::ler::ler: Åh gud - jeg får kramper i magen!!!

*au au au*

:flekke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo noe rart da.... :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Kanskje jeg skal legge med inne et eller annet sted????? Jeg lider vel av litt for mye struktur i hodet, på grensen til galskap hvor nøye jeg er... Men sån er det nå bare...

Fint at noen ler av meg da :hår: :forvirra::flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...