Tilde Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2261 Del Skrevet 21. august 2006 Supermett på pasta... Lang, men ganske gøy dag.Svære stabler på pulten min,kaos. Sånn det skal være første skoledag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 21. august 2006 #2262 Del Skrevet 21. august 2006 På tide å legge seg... leste: de to andre ville heller ha meg med i seng... Du har det med å tiltrekke deg merkelige dansere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 22. august 2006 Forfatter #2263 Del Skrevet 22. august 2006 Jupp @lfa, men det har kanskje også noe med den harry plassen å gjøre... eller så har noen strødd sukker på meg...hehe.. Skal på jentekveld i kveld, burde ikke ha spist så mye først, men blomkålsuppe er godt....Burde ha gjort noe jobb først,men gidder ikke helt.Får håpe vi ikke blir for sene hjem.Og så er det ganske plankekjøring tror jeg, på gefylen pleier å funke det også... Bompi har forressten våknet litt over 6 de to siste dagene.Skikkelig flotters siden jeg sovner megasent pga jobbstartgrublerier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 23. august 2006 #2264 Del Skrevet 23. august 2006 Har du fått ny klasse i år, eller følger du samme klasse oppover? Legger igjen litt sovestøv fra ei som ikke har noe problem med å få sove for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 23. august 2006 Forfatter #2265 Del Skrevet 23. august 2006 Takk takk @lfa! Håper det funker! Er trøtt nå... I går holdt Bamsen henne oppe litt lenger da,så vi slapp å våkne klokka 6 i dag... Og ja, jeg har samme klassen.Koselig det! Var koselig i går da,men ble litt sent som vanlig.Men absolutt koselig at vi tar litt initiativ og finner på noe sosialt i gamlegjengen. Ellers så blir jeg litt gal av megselv til tider... Går det an å være så teiiit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 25. august 2006 Forfatter #2266 Del Skrevet 25. august 2006 Måtte krype inn et vindu da jeg kom hjem i dag...Glemte nøklene hjemme i dagmorges.Skikkelig stress å måtte låne nøkler hele tiden på jobb... Fikk kjøpt bryllupsgave.Bamsen kjøpte ny dress som må legges opp(grr) i går,og jeg har kjøpt underskjørt i dag.Da er vi vel klar til innsats... Ellers veldig glad det er HEEEEEELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 27. august 2006 Forfatter #2267 Del Skrevet 27. august 2006 og så er det mandag i morgen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 28. august 2006 #2268 Del Skrevet 28. august 2006 Mandager burde avskaffes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stifler's mom Skrevet 29. august 2006 #2269 Del Skrevet 29. august 2006 Men nå er det tirsdag alt! Og plutselig er det onsdag og da er det snart helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 29. august 2006 Forfatter #2270 Del Skrevet 29. august 2006 Yes!!! Onsdag kan nok defieneres som veldig nært helg... Og når en tenker slik på det så er det ikke så galt... I dag hadde vi det veldig morsomt på slutten av jobbmøte.Alle( iallefall de fleste) ble plutselig ganske sexfikserte og den ene kommentaren tok den andre, og vi lo og lo Gøy når det kan være slik også. Og jammen klapset jeg han nye fyren på låret også fordi jeg holdt på å le meg ihel av en skikkelig på kanten forslag han fikk Men det tror jeg han tålte godt Ellers bittelitt flau over at en fyr på toget sikkert tror at jeg er gira på ham, etter et smil han så som ikke var til ham...Men han får vel bare tro han er superdeilig...som ikke er såå langt fra sannheten...hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 29. august 2006 #2271 Del Skrevet 29. august 2006 You dirrrrty girl. Innbilske mannfolk er egentlig litt morsomt også. Jeg har det "moro" med å se på reaksjonene til diverse mannfolk som jeg er ekstra hyggelig mot på jobb. Med ekstra hyggelig, mener jeg ikke aktiviteter som lårklapsing. Onsdag er så godt som helg, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 29. august 2006 Forfatter #2272 Del Skrevet 29. august 2006 I`m a dirty girl... Jeg er ganske råå på klapsing... Skal innrømme jeg har klapset to (kanskje tre?!) mannlige kollegaer på rompa også... Men rampegutter får som fortjent!(Rart jeg ikke er anklaget for seksuell trakkasering... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 30. august 2006 Forfatter #2273 Del Skrevet 30. august 2006 Hodeverk i dag.. Sikkert været.Men skal innrømme jeg er litt stressa også.Og jeg gleder meg ikke til dagen i morgen på jobb.Verste dagen hele uka... Men nå har jeg fått 6 nye cder i posten og det er gøy.Billig billig var det også, jeg hadde lyst på mye mer,men er ikke såå rik denne måneden føler jeg...Det ble Keane,Marit Larsen, Dum dum boys, Red hot chili peppers og Sugababes.Litt sånn ymse... Var å vannet plantene hos mor og far i ettermiddag, og vi jentene benyttet dermed også sjansen til å dyppe oss litt i badekaret.Herlig med stort badekar! Men Bompi vil ikke sitte skikkelig ned, vil bare sitte på kanten og helst stå.... Ellers så her Bamsen fått et bra jobbtilbud i dag som han har sagt ja til Kanskje det kan bli noe av det badet mitt likevel?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 1. september 2006 Forfatter #2274 Del Skrevet 1. september 2006 HEEEELG!!! Har blitt helt hekta på Keane og Marit Larsen... (Only a fool would do this again...,-sant nok! )Hadde nesten glemt hvor mye jeg digger musikk.Tror jeg må kjøpe nye cder litt mer jevnlig... Blitt mye bøker i det siste, skal gå over til musikk nå tror jeg... Har forressten litt lyst på mp3spiller til å ha på toget, men det vil kanskje ikke reisefølget like så godt.Snakkesalig som hun er... Men hun er nå ganske flink til å underholde et trøtt tryne på morgenen hun også... Hatt en koselig dag på jobb i dag..To fine elevsamtaler, og to timer med halv klasse,stille,rolig og ganske koselig når vi er så få. Skulle bare hatt en time,men ble en vikar på meg i dag.Da snakket vi om krig og fred og religion og politikk og sånt... Ellers så var vi og spiste ute i dag.Orket ikke lage noe,litt hodeverk og Bamsen var fyllesjuk etter i går. Handlet etterpå.Bompi strenet selvsagt rett bort til snopehyllene i butikken og skulle ha bom bom... Oh simple thing where have you gone? Is this the place we used to love? Is this the place I´ve been dreaming of? Har tenkt meg bort til M senere.Se video. Relax. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 1. september 2006 Forfatter #2275 Del Skrevet 1. september 2006 Stille rundt bankelyder vaktmesteren ordner og styrer bygger opp maler over du lukker bobleøyne det er en ny dag i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 1. september 2006 #2276 Del Skrevet 1. september 2006 Du er så flink til å skrive dikt. *ytterst misunnelig* Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 2. september 2006 Forfatter #2277 Del Skrevet 2. september 2006 Tusen takk for det,@lfa! God helg til deg også! Ble altfor sent for meg i går... Men fikk sove lenge i dag da,bare avbrutt to ganger av kosesyk Bompi... Ingen store planer for dagen enda.Kanskje litt shopping av klær til Bompi.Noen bodyer, sokker og en jakke kunne vært på sin plass.Bamsen har fått seg gps og er ute og tester den.Boys will be boys....Jeg har nettopp dusjet og Bompi våkner sikkert snart. Fikk melding fra mormor.De skulle reise videre til Samos i dag. Kunne vært herlig å være på ferie nå ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 3. september 2006 Forfatter #2278 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Trøtt i trynet.... Ikke gøy å stå opp når en er så smart å være lenge oppe... Tror jeg må sove når Bompi sover i dag. Ellers så ble det litt shopping i går.Tre bodyer ,jumper,sokker og nattas til Bompi og et belte til meg.Har ikke nok hull i beltet jeg liker best lenger.På fredag måtte jeg gå og heise på buksa hele dagen og det var skikkelig irriterende.Men veldig tilfredsstillenede å merke på klærne at jeg har mister så mange kilo. Er vel 7-8 nå. Hadde med tantunge på shopping også siden mammaen skulle ut på noe. Bompi syntes det var kult å ha kompis med seg,tøff i trynet ja. Endret 3. september 2006 av Tilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 5. september 2006 #2279 Del Skrevet 5. september 2006 Så flink du er med slankingen! 7-8 kilo er veldig bra! :icon_razz: Håper du har fått skikk på buksa nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 7. september 2006 Forfatter #2280 Del Skrevet 7. september 2006 Takk takk! Greit med nytt belte ja.Hjalp på buksene det Men hva gjør en med bukser som blir hengerumpete?! Shopping? Not yet... Lete i skapet?! Hehe, i dag fant jeg hjemmesiden til en kompis med mange bilder fra da vi var 16-20 år gamle,-skikkelig koselig og morsomt å se bildene fra den gang.Sååå slank var jeg da ja...men hvis jeg husker korrekt,og det gjør jeg nok, så hadde jeg jammen komplekser den gang også... Kunne jeg fått den kroppen fra de bildene tilbake på null komma svisj så skulle jeg blitt rimelig "lettkledd".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå