Gå til innhold

Tildes "prøvelser"


Tilde

Anbefalte innlegg

Rart med det, jeg var også mange kilo lettere den gangen, men jammen syntes jeg at jeg hadde nok å drasse på i den tiden også... Man blir vel aldri fornøyd... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei,hvem blir vel det... :forvirret:

Heldigvis så har jeg uansett noen ting jeg kan være litt fornøyd med iallefall... ;)

Ble litt mye vin i går... Formen er ikke den beste nei. Ikke sånn at eg har spydd eller noe,men skikkelig dagen derpå.Enda... Verken Bamsen eller jeg spiste noenting før vi befant oss på Dolly i firetiden i dag...Hadde hvitløksbrød, scampi og kjøttboller og en liten nr 11.For å si det slik, vi klarte ikke opp alt... Men Bompi digget kjøttbollene og hvitløksbrød med tzaitziki.

Bompi hadde hatt det fint hos tante og søskenbarn da.Første gang hun lå over der, og det hadde gått kjempefint,så det var jo bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hjemme med Bompi i dag.Hun er megaforkjølet og hoster stygt, og er skikkelig plukksur!!! Kan trygt si at dagen i dag har vært en prøvelse... Utrolig mange :sur: og :grine: episoder over uforklarlige ting. Alt var galt omtrent hele tiden...Ingen ferie å være hjemme med sykt barn nei...

Så stakk Bamsen avgårde på noe klokka seks og det er to timer til leggetid... :forvirret:

Og i morgentidlig skal jeg ha det største drittfaget...og bøkene har jeg ikke hjemme...grrr....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med noen positive vibber. :blomst:

Morgendagen går nok fort når den først er i gang, og da er drittfaget unnagjort for denne uka og fredagen bare et lite museskritt unna. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thank you,thank you! :klem:

Har hatt en litt rævva dag i dag også....

Litt min egen feil som ikke gav tyyyydelig beskjed om forventninger og krav,-men er det muuulig å være sååå suuuur og maaaasete da søøøte småååå fjortiser?! ;) Ordnet seg nå til slutt da,siden jeg har veeeeldig gooooode problemløsningsevner og gooood diskusjonsteknikkk, meeeen...litt suuuuur start på dagen... :forvirret: Forventer en litt rævvadag i morgen fordi jeg har drittfaget da også, men da er det jo praktisk talt helg etterpå...sååå pytt sann! ;)

Var å hentet mor og far på flyplassen i dag.Og Bompi ble sååå fornøyd. Koooosemoooose! Og så fikk hun en fiiin Dipsy ryggsekk.Det var kjempestas! Måtte ha den på ryggen.Stort gliiis på jenta da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det sååååånn vi skaaaal skriiive iiiii boooka di nåååå? *fniiise* :lol:

Flink du er som løser problemer med fjortisene, jeg hadde aldri taklet det... :forvirret:

Snart helg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeeeeder meg... ;)

Bamsen er ute med guttaboyz på noe blåturgreier.De hadde visst blitt sminka og fått på seg kjoler...Jeg VIL se bilder!!!! Og nå hadde de Singstar....

Var å så Sønner i går.Bra film.Utolig at sånne folk finnes,og utrolig hvor mye en sånn mann kan "herje"... Hadde planlagt å gå å spise etterpå,men var noe stappa på popcorn så det orket vi ikke.Vurderte å drikke litt og så gå ut,men fant ut at det orket vi ikke helt heller...Vært litt sånn sliten og halvsjuk i det siste også.

Bompi hadde det koshos mormor og morfar,men hadde visst våknet klokka 4 og måttet komme til dem.Det er jo litt uvanlig nå.Var megasur til tider i går også,så hun er nok ikke helt i form nei. Skikkelig forkjøla.

Sånn ellers så har jeg kjøpt meg ny mobil i dag.En Sony Ericson W300i.Gleder meg til å kunne ta den i bruk. Litt dritt med det Telenorabonnementet da, men... Jaja.. Billig med 199 iallefall. Kjøpte to topper og ei dongeribukse også.Buksa er jo selvsagt for lang...Tråkker de alltid ned bak... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vanlige søndagen... ;)

Mamma og Bompi står opp, og stikker til mormor og morfar på frokost. Bompi var flink å spise i dag siden mamma hadde "sulteforet" henne litt.Tror det er et lite clue å la det gå litt lengre tid mellom hvert måltid slik at hun er mer sulten og dermed litt mer tilbøyelig til å faktisk spise... ;) Iallefall så ble detnå,en hel skive(!), litt egg,litt ost,litt yoghurt,masse melk og litt druer. Mooooot normalt to musebitt...og kasting av overflødige saker på gulv...

Så fikk vi en melding med invitasjon til tantes lekeplass,så da tok vi turen dit etterpå.Lekte litt og spiste litt kjeks,og så var det hjem i seng igjen for Bompi.Og nå bør mamman rette 20 engelskstiler i en fei...haha... :forvirret: Heligvis tatt skrivefeilene fra før, bare vurdering som gjenstår, og det er jo sååå kjapt gjort... :ironi:

Endret av Tilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten...

Skulle gjøre masse på jobbi de to fritimene jeg hadde, men det første som skjedde da jeg kom inn dørene var at jeg fikk beskjed om å ta to vikartimer pga sykdom... Kjente humøret sank et par hakk og stresset økte... men det gikk nå ganske bra,tross alt. Greit å kunne "bullshitte" litt... Men nå har jeg faktisk litt peiling på temaene også,men det er det med å komme på ting i suuuperfart i løpet av de ti minuttene en har til rådighet og virke som du har heeeeele kontrollen... :roll: Ble litt diskusjonstimer, som jo egentlig er litt interessant...men,men... Håper det ikke blir mer vikar denne uka...

Ellers var vi å skulle hente Bamsens nye mobil i dag og da ble det en bukse og undertøy også på meg.Er i litt shoppinghumør for tiden...Har lyst på ny kåpe også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter middag idag fikk jeg kjempevondt i magen.Skikkelig magekrampe og ganske kvalm også.En tur på do og så i seng en time og to.Kom seg da,men er ikke helt god.Vet ikke om det er noe jeg har spist eller om det er noe som går. Bompi og pappaen var en tur hos farmora mens jeg var i seng og da hadde Bompi hatt en god del stinkbomber,og senere ei durabelig bleie, så det er mulig det er noe som går...

Ellers vondt i hodet , vondt i korsryggen,skikkelig sånn stress-stramt mellom skulderbladene, serborre i hodebunnen og ...og... Ja,det er høst...Nå mangler bare en durabelig forkjølelse... ;) Sutre sutre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg løftet lanken til en fyr av rompa til ei jente og sagt "Fingrene av fatet!" :ler:

Ellers så får jeg besøk av ei god gammel om noen uker. Det blir gøy! Har kallt inn forsterkninger og forsøker å få Bompi "bortplassert" ;)

Endret av Tilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rydde-pulten-sin-dag! :)

Om ikke andre ser det,så vet iallefall jeg det.. ;) Herlig å få bort litt, men samtidig en litt sånn snikende følelse,-burde jeg ha kastet det og det?! Men,-drit i! Gjort er gjort og spist er spist,som de sier i Hakkebakkeskogen.

Og når vi snakker om å spise... Jobben er min verste fiende.Jeg vet ikke hva det er, men jeg spiser så mye på jobb.Får et lite suuuug liksom. Og plutselig er det kake osv...Gått opp litt igjen tror jeg.

Var ellers ute i den forsømte hagen vår ei økt i går.Plukket ned en masse overmodne plommer vi ikke orker å spise,og klippet litt busker.Hei,hvor det gror til! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2:

Jaaadaaa,gjorde det i dag... ;)

Og jupp, jeg kan konstantere at jeg har ganske teit humor...Busk or no busk...hehe...

Endret av Tilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Stifler's mom

Drømmer meg helt bort i avataren din, bare å stå der og ha sånt hår og se ut som man er på slutten av en film basert på Jane Austen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... tror jeg tar det som et lite kompliment jeg, Stifler`s mom... :klem:

Er jo ikke heeeelt ulik den avataren på en god hårdag...hehe....

Ellers så er jeg litt sliten og føler ting vokser meg laaangt over hodet... Og så er jeg litt struts da, begynner litt her og begynner litt der,og hvor skal jeg egentlig fortsette,for det er jo så mye,så kanskje jeg skal slappe av litt og ta resten i morgen,og så blir det litt da og litt da, men så må en gjøre noe annet,ta en telefon,gå i et møte, hente i barnehagen,lage middag,leke litt, dille litt...og hui og hei...nå orker jeg jammen ikke begynne på det...Tar det i helga! Jaaada!! :ironi:

Men i kveld har jeg tenkt å være med en gjeng å spille fotball.. :overrasket: Ja,det er faktisk sant... :ler: Tenkte jeg kunne prøve å være litt sosial.Får iallefall prøve å henge litt med i kveld selv om jeg er rå i halsen,sliten og jammen ikke finner annet enn treningsbuksa. Hvor er den jakken tro?! Leeenge siden den er brukt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det kan du si... :tunge1:

Så DEN megaedderkoppen i kjelleren. Tilkallte Bamsen for kverking,og til og med han fikk noen ufrivillge "nå-stikker-jeg-jammen-av" spasmer i møte med det monsteret.. :icon_lol: Vi måtte le litt alle tre.. Bompi syntes bare at edderkoppen var stilig,og pappa i panikk var ganske morsom...hehe.. Han trakk i do to ganger.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...