Gå til innhold

Tildes "prøvelser"


Tilde

Anbefalte innlegg

Hehe...Det var det da... :sjarmor:

Ha nå begynt å lure på hva jeg skal ha på meg.. :ler:

Kjøpte nettopp en kort litt innsvinget jakke som jeg er veldig fornøyd med, et sånt kjøp der en bare dumper over noe helt perfekt når en egentlig ikke er på leit. Men så er det om den egentlig passer til den kjolen jeg tenkte jeg skulle ha... ;)

I kveld har vi barnevakt.Ble ikke noe av den festen vi skulle på pga for få påmeldte,men da går vi på kino og ut og spiser i stedet tenkte vi.

Og så har vi ganske tett program i dag ellers. Bompi skal i kirken på undretur og i selskap til en liten kompis. Og så skal hun jo ligge hos mormor og morfar, så jeg tipper Bompi er god og trett til kvelds.Får nå håpe for deres del at hun sover lenger enn i dagmorges, da våknet hun 6.30. Kom opp og lå fint og koste litt under mammas dyne i ca 30 min og så var det for pappaen å stå opp og snurre film... Herlig å sove litt i dagmorges. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja,nå kan du undre... :ler:

Det var det de kallte det, iallefall.Toåringene var invitert til kirka på "undretur" som en oppfølging etter dåpen.Var veldig fint og gøy faktisk.Da de kom fikk de velge et farget ark, det hjalp foreldrene til med å rive en fisk av. Så satte de seg ned i ring og hver unge fikk sunget en liten velkomstsang med navnet sitt i. Så sang vi litt sanger med håndbevegelser.Før det ble fortalt litt om Jesus og fiskerene.Så ble et garn kastet ut i midten av ringen og ungene fikk legge fisken sin i garnet.Og så hadde vi et stort gjennomsiktig flagrende teppe over ungene i midten mens vi sang en sang.Teppet var liksom havet...

Så hørte de litt spennende lyder fra kirkeorgelet, en trist sang og en glad sang(Bompi kjente igjen begge fra Karius og Baktus..hehe...)Og så fikk de lov til å komme opp og se på kirkeorgelet og spille litt.Det syntes Bomp var stilig.Så var det litt poster rundt omkring i kirken, med julekryppe,babydokke ved døpefonten malingav håndavtrykk osv. Ungene fikk gå og undre seg..hehe..ogtil slutt samlet vi oss i ringen igjen og alle ungene fikk hver sin cd med sanger. Bompi syntes nå det var gøy. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stifler's mom

Undring er morsomt.- Også avstedkommer det omtrent en billion spørsmål... det er ikke småtteri man skal være klar til å svare på på et sekunds varsel med unger i huset :ler:

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært i selskap hos bestefar.Bompi koste seg.Gøy å få gi gave oggøy med søskenbarn.Is, peppernøtter og lapper er ikke så verst det heller.

Ellers så kom jeg over et bilde på internett som satte igang hele tåremaskineriet i dag...ogselvsagt en dundrende hodepine...

Surfesjokk

plutselig

et bilde av deg

fine gutten

sittende foran skjermen

på gutterommet

det må være minst et halvt år siden

ikke mere chatting

ikke mere biler

fart og spenning

damer

ikke lekser heller

ser på bildet

tårene renner

vennene dine

savner

skriver

egen side

gråtesmileys

kan aldri si hva de føler

så utrolig

meningsløst

gode gutten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av og til er jeg en ramp...

Var på kappahl etter jobb i dag, måtte jo sjekke om det er noen topper som muligens kunne passe et mulig julebordskjørt...

Og da så jeg det. Korsett! Ganske stilig og frekt egentlig...Teste på. Joda,dette var saker...Zeh Madonna widd tze biiig booobies strikes again... :sexy: Fnis,fnis...Frem med mobilkamera.Klikk, klikk.Skal, skal ikke?! La oss si at Bamsen fikk en MMS han likte... ;) Og jupp, jeg kjøpte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haifilmer er skikkelig scary!!! Selv om jeg har sett de før.... :sjenert: Bamsen synes det er rasende morsomt når jeg støkker til og "Shit!Shit! Shit" kommer ut som en besvergelse eller muligens bønn... Egentlig, alle sånne vannfilmer,med synkende båter og sinnsyke haier får meg rimelig....ja...pisseredd er kanskje ordet... Ikke at jeg er redd for båter,men jeg ser flere potensielt skumle ting med de enn med fly...og dessuten så kan en bli sjøsjuk... :forvirret:;)

Jaja, uansett.Jeg skal stå opp i morgen med Bompi, pleier være Bamsen. Men han feiret litt i dag og så skal han på noen greier i morgen, så da blir det Bompi og meg.

Sånn ellers så har jeg fått overført bilder og video fra mobilen til pcen,og nå lurer jeg bittelitt på om morfars sprellemanndans skal havne på youtube..hehe...Tror den har potensiale til å bli mektig populær.. :ler:

Endret av Tilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haier er fiiine. :sjarmor:

I alle fall så lenge de bare er på film... ville ikke møtt på en selv.... :sjenert:

Tøff du er som har kjøpt korsett! :sexy:

Jeg tør aldri sånt... :sjenert:

Regner med Bamsen ble fornøyd. :sjarmor:

Send youtube-link hvis det blir aktuelt, da. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Tøff og tøff...De lå jo der, midt i åsynet..Og den toppen jeg kjøpte så mye bedre ut med et korsett under,så da var saken biff. Så spørs det nå hvor behagelig det er å ha på i lengden da. Bør kanskje ha det på litt før julebordet for å teste... ;-)

Den morfarhopperogspretter-greia får jeg ikke helt til å funke enda på dataen.Vet ikke helt hvilket program jeg skal åpne i...Må spørre Bamsen om hjelp der tror jeg.Men han ivrer nå veldig for youtube da, så en skal ikke se bortfra at den blir lagt ut..hehe..Får se.Men du skal få beskjed i tilfelle, @lfa ;-)

Ellers så har vi vært hos mormor og morfar på lunsj,badings og gjemmeleken i dag.Bompi er skikkelig morsom når hun står og kikker ut fra gardinene og tror jeg ikke ser henne.. :ler: Gjemmeleken er gøy! Senere skal vi i søskenbarnselskap. Da må vi nok ha kjole på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stifler's mom
Tøff du er som har kjøpt korsett! 

Jeg tør aldri sånt... 

Regner med Bamsen ble fornøyd. 

Send youtube-link hvis det blir aktuelt, da. 

:ler: Nå er vel stuntet til Kåre C. såpass ferskt enda at det ikke frister å legge seg selv på youtube med korsett - går ut fra du mente morfar? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det frister ikke særlig, nei.. :legrine:

Har slettet det bildet fra mobilen min.Men jeg tror Bamsen har det enda..hehe.. ;)(men jeg kuttet hodet jeg da...)

I dag har vi vært med mormor på juleverksted i Kongeparken.Veldig koselig opplegg, men utrulig dumt at det skulle øsepøse ned... Men Bompi koste seg masse da. Tok karusell og tog,fikk male seg i ansiktet, hadde nisselue, pyntet pepperkake,malte kakemann, griset seg godt til med noe glittergreier, mumset masse god mat og sjokolade, og gav de to bamsene god kos og suss på snuten hele tre ganger. :ler: Ganske søt... Men det var en noe våt og litt kald opplevelse.Heldigvis var vi jo kledde for det da, men.. Tenk om det hadde vært snø... Drømme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stifler's mom

:ler: Kjekt med besteforeldre...

Nå har jeg flyktet inn i søvn mesteparten av dagen, soset bort et par timer på mail og surfing, og ikke begynt engang med det jeg skal. Men jeg har jo en dag til å slå i hjel før det er min siste helg før jobben starter, fredagen er allerede full. Hvis jeg gjør ALT i morgen, så får jeg jo fylt dagen HELT - da kan jeg gjøre INGENTING i dag, og det med god samvittighet.

Jeg er så glad jeg har evnen til å resonnere selektivt i takt med dagsformen :roll:

Gleder meg faktisk til julekalenderen på NRK i år, liker Linus i Svingen. Det hender jeg ser barne-TV selv om ikke poden er hjemme :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å kunne resonnere selektivt er en STOR kunstform... ;)

Tusen takk @lfa :klem:

Det kom godt med siden vi hadde julebord nå på en fredag,merket lite til at jeg var trett egentlig. Veldig gøy var det faktisk, gøy vorspiel,god mat,god underholdning, blide folk og gøy nachspiel med Singstar :danse: Litt sunn og morsom konkurranse der rundt bordet. Det ble litt sent også,men i dagmorges slet jeg med å få sove fordi julematen trøblet i magen min.. Sluttet å drikke tidlig da,men merker det nå litt på bomullshodet likevel. Glad jeg har vett til å la være å drikke på nachspiel.. Fatter ikke helt folk som fortsetter uti de små timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Puppevideo ja,hehe..Skjult kamera greie på et treningsstudio.Ei meget barmfager jente mister plutselig toppen sin...maaaange morsomme mannfolkreaksjoner... :ler: Og utroig hvor kjapt de merker at detskjer når de liksom skal være opptattmed å trene... Skal se om jeg får til å sende deg link @lfa.

Sånn ellers så skulle jeg lese noe høyt i klassen i dag,men fikk et av de :legrine: anfallene mine (jeg begynner vel å bli beryktet...) Når jeg virkelig ser noe for meg så klarer jeg bare ikke stoppe av og til,og enda verre blir det jo av at elevene ler...Fniselærer... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...