Gå til innhold

Tildes "prøvelser"


Tilde

Anbefalte innlegg

Takk @lfa, bedre i dag ja

Og lekeland var visst en hit ja.Bompi likte seg kjempegodt,bredt glis, og det var visst veldig stort og med masse sitteplasser og serveringssteder(om enn noe irriterende folk bak disken..) Og så var det visst massasjestoler for stressa fedre/mødre...

Bamsen harfått ny bærbar gjennom jobb og er storveis førnøyd med å ha klart å kommet segpå nett etter å ha fucka detlitt opp i begynnelsen.Greit med to som funker.Får visst snart en jeg også.Skal bli veldig greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Regner som gjøken! :forvirret:

Katter og hunder er bare forbokstaven.

Er jo typisk det når jeg hadde tenkt å ha på sommerkjole...Jaja, så ble det bukse og topp på jentekveld da.Har heldigvis fått avtalt å bli hentet.Å sykle ned til toget i dette været hadde vært lite kult. Sitter og nipper til Montepulciano D`Abruzzo, ganske kjekt med sånne pakninger.Slipper å åpne ei heil vin.

Sånn ellers så har jeg god samvittighet for å ha tatt en telefon til venninne som har født, jeg har dårlig samvittighet for å ha brukt litt vel mye av feriepengene på en liten shoppingspree, og så gleder jeg meg til skikkelig ferie.

Endret av Tilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Hei @lfa!

Tar ferie fra hele KG jeg.

Grunnen: Jeg er ikke så anonym som jeg skulle ønske og det er mye jeg ikke har kunnet eller villet skrive om. Og da er det liten vits... Kort fortalt : Bamsen og jeg går ifra hverandre. Jeg skal ha Bompi 70 %.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...