Gå til innhold

menn: liker dere at kvinnen sitter på ansiktet deres?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 10.6.2019 den 20.49, AnonymBruker skrev:

Hvordan er stemningen blant mannfolka her inne: sitte på fjes, yes or no

Anonymkode: 71895...89a

Tror jeg må si nei. 

Vil ha snuppa på rygg om jeg skal slikke. Da vil jeg kontrollere henne. Bestemme hva hun får og når hun får det. 

Skal hun være på topp må hun ri den. 

Anonymkode: 4aa56...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke noe "dere" her. Noen elsker det. Og jeg mener elsker det. Ikke for å gjøre dama "klar", men bare rett og slett elsker det. "Part of the pussy worship", som det heter. Å overvelde mine sanser av ditt kjønn. 

Andre, derimot, synes ikke noe om det. Det er lett for meg å si at de bare ikke har "oppdaget" det enda, men man skal jo respektere andres (nåværende) grenser.

Jeg tenker meg at du kan være i posisjoner hvor du frister han litt. Jeg ville ikke startet med å vise åpent skrev, men hvis du for eksempel er naken eller i sexy truse og sitter på knærne oppe på siden av ansiktet hans mens du gjør noe. For eksempel at du oljemasserer han så lener du deg over han for å nå hele kroppen, fremdeles med beina nogenlunde samlet. Da vil du se hvilken vei på kroppen din han søker. Hvis han er game, så får du fort noen hint eller han tar styringen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg digger når hun er over ansiktet mitt, men hun må ikke sitte så nedpå at jeg mister pusten, men å ha det nydelige kjønnet hennes over meg, og slikke henne til orgasme så saftene hennes drypper ned i fjeset mitt, det synes jeg er herlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg liker tanken, liker jeg bedre tanken på å kunne puste, så nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt kona der, men jeg kunne godt tenke meg deg... Men jeg slipper ikke til på den mer normale måten heller så...

Anonymkode: ab03b...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes fra meg. Har dessverre bare skjedd noen få ganger.  

Anonymkode: 59b1c...b73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, FrankDrebin said:

Selv om jeg liker tanken, liker jeg bedre tanken på å kunne puste, så nei. 

Var faktisk en dame som drepte mannen sin på denne måten for noen år siden. (Med overlegg)

Anonymkode: 92631...c13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.6.2019 den 20.49, AnonymBruker skrev:

Skal jeg bare ta for meg og sette meg på fjeset hans?

OM Du ikke ¨stinker fisk¨, -og kvæler han... KJØR PÅ :nori:

a.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ff liker det like godt som meg, takk og lov! Exen ville ikke engang slikke. Så du bør kanskje spørre han... 

Anonymkode: b09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempedeilig å slikke en fitte sittende oppå ansiktet, men den kan gjerne være barbert eller litt velfrisert så slipper å få mye hår mellom tenna😎

Anonymkode: b34e7...bda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var faktisk en dame som drepte mannen sin på denne måten for noen år siden. (Med overlegg)

Anonymkode: 92631...c13

Nok en grunn til å ikke gå med på noe slikt, en vet aldri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle det være rart? Er jo nesten akkurat det samme som 69.

Anonymkode: 674bf...ab7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg har gjort det med , digger det. Min elsker det, men jeg setter meg jo ikke rett ned og kveler han da. Står bare på alle fire over ansiktet hans så tungen når frem. Vil jo ikke kvele han heller da 😂 Suger kuken hans samtidig og han elsker det 😍

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er helt supert. Begynner å bli noen år siden sist. Tror jeg må få det til igjen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi liker det. Det fungerer best om hun er skikkelig kåt/våt. 

Det er også to varianter. En hvor hun er vendt forover, og en vendt bakover, blir litt som en sittende 69. Forover er mest for hennes nytelse. Bakover gir mer mulighet for gjensidig nytelse, samt litt dominans og pustekontroll. 

Mye gøy for to🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok et bevis på elending kommunikasjon mellom 2 mennesker..

Anonymkode: 5d224...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.6.2019 den 20.49, AnonymBruker skrev:

Har lyst til å prøve dette med kjæresten min, men usikker på reaksjonen hans. Har aldri latt han slikke meg før. Jeg har prøvd å sitte på eksen min og det likte jeg veldig godt, slikking mens jeg ligger på rygg er kjedelig... Skal jeg bare ta for meg og sette meg på fjeset hans? Han har nok aldri sett meg ta så mye styring da jeg som regel liker at han tar for seg på meg. 

 

Hvordan er stemningen blant mannfolka her inne: sitte på fjes, yes or no

Anonymkode: 71895...89a

Vi er vel ulik alle sammen. Jeg personlig elsker at hun (kona) sitter seg på ansiktet mitt. Du kan jo "lure" ham inn på det? Fortell ham at du skal gi ham en overraskelse men du må binde ham i sengen. Bind ham fast i sengen og ta kontrollen, og så forsyner du deg av ham og "straffer" ham litt dersom han ikke er "flink gutt" med tungen sin... Slenger du på deg et par nylon strømper i tillegg så blir det fantastisk! 

Hilsen Mann :) 

Anonymkode: a5dcf...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...