Gå til innhold

menn: liker dere at kvinnen sitter på ansiktet deres?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg digger det. Både den ene og den andre veien som det beskrives over her. Både 69 hvor hun suger meg samtidig og andre veien når det kun er for hennes nytelse. 

Nyter å nyte hennes nytelse og at hun har det deilig. 😍 Vil jo at min partner skal ha det deilig og kan jo samtidig nyte synet av henne. Må nok innrømme at jeg er ganske visuell av meg og får jo da en herlig utsikt 😋😉

Endret av ToMan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Mysticgirl skrev:

De jeg har gjort det med , digger det. Min elsker det, men jeg setter meg jo ikke rett ned og kveler han da. Står bare på alle fire over ansiktet hans så tungen når frem. Vil jo ikke kvele han heller da 😂 Suger kuken hans samtidig og han elsker det 😍

Haha jeg ble faktigst kvelt en gang av ei dame satt på meg. Hadde tunga langt oppi vaginaen hennes og hun la mere og mere press på. Til slutt svimte jeg av😂🙈 Hun ble ganske hysterisk kan du si😂😬

Anonymkode: ef0e0...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

menn: liker dere at kvinnen sitter på ansiktet deres?

Ikke hvis det er moren min.

Anonymkode: b5cc7...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for ordens skyld så ser det omtrent slik ut når hun senker seg ned, suger seg fast og slipper aldri taket igjen! 
latest?cb=20100806032139
giphy.gif

Anonymkode: ac4f9...123

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får de puste under der? Tenker de som er litt mer lubne eller passer det kun for slanke?

Anonymkode: 22921...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Får de puste under der? Tenker de som er litt mer lubne eller passer det kun for slanke?

Anonymkode: 22921...0e1

Eks var 95 kg, og det gikk bra. Litt mangel på luft kan også være med på å forsterke opplevelsen. 

Anonymkode: 59b1c...b73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får de puste under der? Tenker de som er litt mer lubne eller passer det kun for slanke?

Anonymkode: 22921...0e1

Kommer helt an på hvordan de «sitter» kona veier litt over 95, og kan vel betegnes som lubben (men like sexy 😍)

hun sitter gjerne på kne, når jeg ligger innunder, dermed blir jeg ikke kvalt på noen som helst måte, men har herlig tilgang til å slikke henne helt til orgasmen kommer 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/20/2019 at 5:36 PM, AnonymBruker said:

Bare for ordens skyld så ser det omtrent slik ut når hun senker seg ned, suger seg fast og slipper aldri taket igjen! 
latest?cb=20100806032139
giphy.gif

Anonymkode: ac4f9...123

Made me hard.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker som alt med sex: noen menn liker det og andre bryr seg ikke mens det også er noen som misliker det.

Har hatt 3 sexpartnere. De to første gikk bare ned på den vanlige måten og vi snakket aldri noe om å sitte på fjeset hans. Vet ikke hva de synes om det, egentlig, men en tok ikke initiativ til å gå ned på meg generelt.

Tenkte ikke på at det var en mulighet å sitte oppå før min nåværende kjæreste var veldig gira på å gjøre det! Han ble sykt hard av det og. Er sikker på at han liker det mer enn meg, nesten.

Anonymkode: f841e...08f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.6.2019 den 0.05, AnonymBruker skrev:

TS her. grunnen til det er vel egentlig bare at jeg ikke har hatt lyst, mest fordi jeg blir veldig usikker på meg selv når jeg blir slikket. tanker som om jeg smaker eller lukter dårlig osv, bare ødelegger all nytelsen og derfor har jeg styrt unna. Han har ofte gitt uttrykk for at han vil slikke meg og 69, men jeg har ikke latt han gjøre det. disse tankene kommer derimot ikke når jeg har tatt styringen selv (som jeg ikke har gjort med nåværende kjæreste, bare eksen). 

men hallo, hvis han forslår 69 da er han vel down for å bli sittet på også tenker nå jeg. 

Anonymkode: 71895...89a

Hvis han ofte har gitt uttrykk for at han vil slikke deg er det bare å kjøre på. Du trenger ikke mer tillatelse enn det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann her. NEI. Sliker med den største glede, men vil ikke ha kroppsvekten din oppå hodet mitt.

Anonymkode: 0b3fb...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Made me hard.

Du kan virkelig kunsten med å få sex til å se eller høres disguisting ut. Gratulerer!

Anonymkode: 82fe9...1b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kan virkelig kunsten med å få sex til å se eller høres disguisting ut. Gratulerer!

Anonymkode: 82fe9...1b7

Hahaha, du synes at min kommentar var verre enn bildene med tilhørende beskrivelse? Det er jo intet mindre enn fantastisk!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.6.2019 den 20.49, AnonymBruker skrev:

Har lyst til å prøve dette med kjæresten min, men usikker på reaksjonen hans. Har aldri latt han slikke meg før. Jeg har prøvd å sitte på eksen min og det likte jeg veldig godt, slikking mens jeg ligger på rygg er kjedelig... Skal jeg bare ta for meg og sette meg på fjeset hans? Han har nok aldri sett meg ta så mye styring da jeg som regel liker at han tar for seg på meg. 

 

Hvordan er stemningen blant mannfolka her inne: sitte på fjes, yes or no

Anonymkode: 71895...89a

Det blir kanskje litt voldsomt å gå rett på hvis han aldri har slikket deg før?

Det er ganske tennende at hun sitter på ansiktet, men jeg tror også det kan bli mye på en gang hvis man ikke er forholdsvis godt kjent med det aktuelle underlivet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...