Gå til innhold

menn: liker dere at kvinnen sitter på ansiktet deres?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lyst til å prøve dette med kjæresten min, men usikker på reaksjonen hans. Har aldri latt han slikke meg før. Jeg har prøvd å sitte på eksen min og det likte jeg veldig godt, slikking mens jeg ligger på rygg er kjedelig... Skal jeg bare ta for meg og sette meg på fjeset hans? Han har nok aldri sett meg ta så mye styring da jeg som regel liker at han tar for seg på meg. 

 

Hvordan er stemningen blant mannfolka her inne: sitte på fjes, yes or no

Anonymkode: 71895...89a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri prøvd, tror nok jeg heller mot nei. Men om det var en ting dama likte så no problem 

Anonymkode: 40e73...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har lyst til å prøve dette med kjæresten min, men usikker på reaksjonen hans. Har aldri latt han slikke meg før. Jeg har prøvd å sitte på eksen min og det likte jeg veldig godt, slikking mens jeg ligger på rygg er kjedelig... Skal jeg bare ta for meg og sette meg på fjeset hans? Han har nok aldri sett meg ta så mye styring da jeg som regel liker at han tar for seg på meg. 

 

Hvordan er stemningen blant mannfolka her inne: sitte på fjes, yes or no

Anonymkode: 71895...89a

De pleier å be om det selv. Det er kanskje litt mye å starte med om han aldri har gjort det på deg før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv med kommunikasjon.  Jeg måtte be henne gjøre det. Det ble med et par forsøk, men så likte hun ikke å bli slikket heller. 

Men yes fra meg. 

Anonymkode: 59b1c...b73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg liker egentlig ikke å bli dominert selv, men unntaket er om ei dame rett og slett puler fjeset mitt. Sånn at hun styrer selv hvor munnen min er i forhold. Synd det ikke er mer utbredt, ikke vanlig blant de jeg har vært med iaf.

Anonymkode: 94cd0...d65

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vel heller blitt plassert på fjeset jeg, at gutten har tatt iniativet sjøl.. Er en utrolig deilig ting å gjøre, men om han ikke har slikket deg før ville jeg vel drøya  litt.. 

Anonymkode: 9f6b7...78e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her:

jeg skjønner greia med at det kan bli litt mye første gangen, men hadde det ikke vært gøy om jeg plutselig en dag overrasket han med at jeg tok styring? eller bør jeg starte litt i det små når det gjelder det også? jeg har veldig lyst til å  overraske han så han kommer til å huske det i etterkant, hvis dere skjønner:)

Anonymkode: 71895...89a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje den største turn-on'en med å slikke noen er å gi nytelse. Jeg kan ikke tenke meg et sterke signal på at dette er tilfelle, om dama setter seg på trynet mitt og rir det. Avhengig av typen, kan det vært viktig å inntrykk av at du gjør dette for deg selv - slipper alle hemninger fordi du bare . Om typen din liker å slikke deg, er det en sikker vinner. Om han sjelden gjør det, og kanskje styrer unna rumpehullet for eksempel, så bør en kanskje vurdere litt. Om du sitter reverse, så får en jo rumpehullet mitt i nesa ... kanskje ikke for alle. For min del kan hun skreve over meg og plassere rumpe og mus der hun ønsker.

Kanskje åpenbart, men jeg tror dette passer best tidlig i akten. F.eks. hadde jeg blitt veldig gira om hun gikk fra å gi blowjob til å facefucke meg. Slik får han også mulighet til å runke litt og justere tempo.

Anonymkode: 94cd0...d65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skikkelig deilig. Blir bare enda mer tent når samboeren gjør det uten at jeg spørr. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er deres første gang må dere avgjøre selv hvor grensa går. Jeg hadde taklet dette lett. Jeg undrer litt på hvorfor han ikke har fått slikke deg før?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen her i huset elsker det i hvertfall. 👍🏻

Anonymkode: 5de3d...03c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Jeg elsker det, men da i en mer naturlig sammenheng enn det forholdet du beskriver.

Du sier selv du er usikker på reaksjonen hans, så da ville jeg gått litt mer forsiktig frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hr. Aktiv skrev:

Hvis dette er deres første gang må dere avgjøre selv hvor grensa går. Jeg hadde taklet dette lett. Jeg undrer litt på hvorfor han ikke har fått slikke deg før?

 

TS her. grunnen til det er vel egentlig bare at jeg ikke har hatt lyst, mest fordi jeg blir veldig usikker på meg selv når jeg blir slikket. tanker som om jeg smaker eller lukter dårlig osv, bare ødelegger all nytelsen og derfor har jeg styrt unna. Han har ofte gitt uttrykk for at han vil slikke meg og 69, men jeg har ikke latt han gjøre det. disse tankene kommer derimot ikke når jeg har tatt styringen selv (som jeg ikke har gjort med nåværende kjæreste, bare eksen). 

men hallo, hvis han forslår 69 da er han vel down for å bli sittet på også tenker nå jeg. 

Anonymkode: 71895...89a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Paramount skrev:

Jeg elsker det, men da i en mer naturlig sammenheng enn det forholdet du beskriver.

Du sier selv du er usikker på reaksjonen hans, så da ville jeg gått litt mer forsiktig frem.

ts her, takk for svar. hva mener du med en mer naturlig sammenheng, om jeg får spørre. 

Anonymkode: 71895...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. grunnen til det er vel egentlig bare at jeg ikke har hatt lyst, mest fordi jeg blir veldig usikker på meg selv når jeg blir slikket. tanker som om jeg smaker eller lukter dårlig osv, bare ødelegger all nytelsen og derfor har jeg styrt unna. Han har ofte gitt uttrykk for at han vil slikke meg og 69, men jeg har ikke latt han gjøre det. disse tankene kommer derimot ikke når jeg har tatt styringen selv (som jeg ikke har gjort med nåværende kjæreste, bare eksen). 

men hallo, hvis han forslår 69 da er han vel down for å bli sittet på også tenker nå jeg. 

Anonymkode: 71895...89a

Jeg ønsker å gjøre slikt hele tiden jeg med mine damer ihvertfall. Lukt og smak er det ikke om du er nydusjet ihvertfall.

Nei møt opp og nyt sier jeg bare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Oooh YES! Synes det er hærlig når hun glir frem og tilbake over nesa og tunga mi, spesielt når hun er skikkelig våt, litt lett press til å begynne med, så hardere når du kjenner du kommer, da kan du knulle ansiktet mitt så hardt du vil:strix:

Endret av museslikker69
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Jeg elsker facesitting, og partner får ofte sprutorgasme i den stillingen. Alltid en höjdare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

ts her, takk for svar. hva mener du med en mer naturlig sammenheng, om jeg får spørre. 

Anonymkode: 71895...89a

Ikke som første gang tenkte jeg på. Men når du forteller at du har avvist han flere ganger allerede, da vil jeg tro at han bare blir ekstra glad når han endelig får sjansen til å smake deg, kanskje spesielt på akkurat denne sexy måten :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deilig når dama gjør det og gjerne stikke tunga så langt inni henne som mulig.😋

Anonymkode: ef0e0...116

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...