Carabilla Skrevet 4. juli 2023 #1381 Del Skrevet 4. juli 2023 Tough cookie skrev (2 timer siden): Skjønner ikke at Marna holdt ut disse årene han holdt på med andre damer, og ikke minst alt negativt som ble skrevet i media om han. Det inntrykket jeg har av Marna er at hun er veldig familiekjær og vil holde familien samlet. På bloggene f.eks ville Ø gjøre det slutt mange ganger, men hun tviholdt på ekteskapet og ønsket ikke å skille seg. De har to barn sammen, så det er ikke bare enkelt å splitte opp når barna var små og hun var i tillegg kreftsyk. Har veldig sansen for Marna og hun er fader meg beintøff som står i stormen uten å knekke. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 4. juli 2023 #1382 Del Skrevet 4. juli 2023 Tough cookie skrev (2 timer siden): Skjønner ikke at Marna holdt ut disse årene han holdt på med andre damer, og ikke minst alt negativt som ble skrevet i media om han. Tja hun ønsket jo å bli kjendis hun også, det hadde hun nok ikke blitt uten han 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 4. juli 2023 #1383 Del Skrevet 4. juli 2023 Carabilla skrev (1 minutt siden): Det inntrykket jeg har av Marna er at hun er veldig familiekjær og vil holde familien samlet. På bloggene f.eks ville Ø gjøre det slutt mange ganger, men hun tviholdt på ekteskapet og ønsket ikke å skille seg. De har to barn sammen, så det er ikke bare enkelt å splitte opp når barna var små og hun var i tillegg kreftsyk. Har veldig sansen for Marna og hun er fader meg beintøff som står i stormen uten å knekke. Hadde sansen for Marna helt til hun gikk ut og forsvarte Ørjans oppførsel og hevdet at han var en hakkekylling fordi alle andre var så misunnelig på karrieren hans, eller noe i den duren. Stakkars, han måtte jo få klå litt på tissen til kollegaene på julebord, han hadde jo så vondt i foten sin... Hun prydet vel hele innlegget med en selfie hvor hun viste fingeren, sånn for å toppe det hele. 32 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 4. juli 2023 #1384 Del Skrevet 4. juli 2023 (endret) Orly skrev (14 minutter siden): Tja hun ønsket jo å bli kjendis hun også, det hadde hun nok ikke blitt uten han Røyka sokkene dine? Marn vant Miss Norway og Miss Scandinavia allerede i 2003, blant annet. Hun trengte ikke Ørjan for å bli kjent. Endret 4. juli 2023 av Ugresset La til 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 4. juli 2023 #1385 Del Skrevet 4. juli 2023 Ugresset skrev (36 minutter siden): Røyka sokkene dine? Marn vant Miss Norway og Miss Scandinavia allerede i 2003, blant annet. Hun trengte ikke Ørjan for å bli kjent. Hun er vel mer kjent og tjener mye mer enn han, gjør hun ikke? Mye av showet hans handler jo om nettopp henne også... Uten henne hadde nok ikke han vært så kjent lenger heller. De har nok hatt sine feider innen husets fire vegger, men som kone og moren til barna hans er det vel naturlig å forsvare han så godt hun kunne. Har gjort det samme selv jeg..forsvart mine med nebb og klør. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 4. juli 2023 #1386 Del Skrevet 4. juli 2023 Ugresset skrev (3 timer siden): Røyka sokkene dine? Marn vant Miss Norway og Miss Scandinavia allerede i 2003, blant annet. Hun trengte ikke Ørjan for å bli kjent. Herregud nei , for å bli mer kjent trengte hun nok det jo og derfor komikerfrue navn. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet Caroline Skrevet 4. juli 2023 #1387 Del Skrevet 4. juli 2023 Orly skrev (3 minutter siden): Herregud nei , for å bli mer kjent trengte hun nok det jo og derfor komikerfrue navn. Jeg ante ikke hvem hun var før Ørjan begynte å stikke trynet sitt fram. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 4. juli 2023 #1388 Del Skrevet 4. juli 2023 Sweet Caroline skrev (36 minutter siden): Jeg ante ikke hvem hun var før Ørjan begynte å stikke trynet sitt fram. Jeg ante ikke hvem han var før hun startet som "komikerfrue". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet Caroline Skrevet 4. juli 2023 #1389 Del Skrevet 4. juli 2023 Ugresset skrev (2 timer siden): Jeg ante ikke hvem han var før hun startet som "komikerfrue". Når jeg tenker meg godt om og om jeg ikke husker feil, var det vel Atle Antonsen som egentlig gjorde ØB kjent for meg. Tror Atle hadde truet ØB på livet og da leste jeg om ØB. Ikke alt Atle har gjort er galt 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet Caroline Skrevet 4. juli 2023 #1390 Del Skrevet 4. juli 2023 Sweet Caroline skrev (Akkurat nå): Når jeg tenker meg godt om og om jeg ikke husker feil, var det vel Atle Antonsen som egentlig gjorde ØB kjent for meg. Tror Atle hadde truet ØB på livet og da leste jeg om ØB. Ikke alt Atle har gjort er galt Jepp, denne saken gjorde at jeg plutselig visste hvem ØB var. https://www.vg.no/rampelys/i/e38bK/komiker-oerjan-buroee-truet-paa-sms 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fett nok Skrevet 5. juli 2023 #1391 Del Skrevet 5. juli 2023 Sweet Caroline skrev (16 timer siden): Jepp, denne saken gjorde at jeg plutselig visste hvem ØB var. https://www.vg.no/rampelys/i/e38bK/komiker-oerjan-buroee-truet-paa-sms Dette understreker jo holdningen som store deler av komiker-norge har til ham da. Det som den gang fikk det til å renne over for Atle Antonsen var jo at han holdt på å bli en stueren "B-kjendis" og få masse jobber rundt forbi. Mens "alle" visste hvordan han var og holdt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fett nok Skrevet 5. juli 2023 #1392 Del Skrevet 5. juli 2023 Felis skrev (På 24.6.2023 den 9.51): Det er tydelig at enkelte fremdeles ikke har fått med seg essensen i Metoo. Hvorfor er ikke Ørjan dømt, hvis han er en overgriper? For det første: Det er ikke straffbart å teppebombe kollegaer, publikum, tilfeldige Wordfeud-brukere osv med seksuelt ladede meldinger. Og dickpicks blir ikke prioritert ved landets politistasjoner, når de allerede må legge vekk saker hvor babyer blir utsatt for nettovergrep. I tillegg valgte Ørjan ofrene sine med overlegg. Jenter og damer som på forskjellige vis ville kvie seg mot å anmelde han. Han kunne for eksempel presse seg opp mot dama til en kollega og når hun protesterte, så svarte han sjokkert «jammen det var jo du som ville det». Da var det kanskje lettere å holde kjeft enn å ta kampen, i tilfelle typen hennes trodde på Ørjan, en anerkjent komiker, kollega og venn, fremfor kjæresten som kanskje tidligere på kvelden hadde fnist og ledd av vitsene hans. Garderobejentene på Latter blir hyppig trukket frem, for de representerer en gruppe mennesker som Ørjan herjet med, men vi skal huske at det finnes slike jenter i hele Norge. Jenter som fant seg i oppførselen hans fordi han var stor og mektig og jobben deres var avhengig av at Ørjan var fornøyd. Latter blir trukket frem fordi de var de som gjorde mest for å beskytte sine ansatte, ved å gå ut offentlig og fortelle hvorfor han fikk sparken. Det er ikke lett å anmelde noen for overgrep, særlig ikke hvis overgrepet ikke inneholder vold eller penetrering. Av alle voldtekter som blir begått i dette landet, så ender kanskje en prosent med dom. Hvordan tror dere statistikken er for ufrivillig beføling og kyssing?På den tiden var det heller ikke noe samarbeid mellom politistasjonene, så hvis Hege 42, Sara 19 og Trine 60 på hver kant av landet leverte en anmeldelse, så ble ikke dette sett i sammenheng. Det hadde blitt vurdert som enkeltstående hendelser av full og dum komiker, ikke en notorisk serieovergriper. Og så bidro Ørjan selv svært aktivt til å stoppe de få som turte å snakke ut. Han hadde en mildt sagt hensynsløs manager, som i flere artikler i vg har blitt avslørt for å ikke sky noen midler for å få viljen sin. Han var i en periode svært aktiv med trusler, jeg mottok faktisk selv en melding, helt uten å være offer, fordi jeg uttalte meg om saken. I tillegg hadde han Elden på saken, som sendte advokatbrev med tyngde til alle som stakk frem hodet. Det blir vel rett og slett en avveining, hvor mye dritt skal man orke? Er det verdt det? Så Ørjan ble ikke anmeldt, han ble ikke dømt, men han fikk de konsekvensene #metoo tvang frem. Han er ikke velkommen på en del scener i Norge lenger og han er avslørt. Og da kan man jo spørre seg hvor lenge denne straffen skal vare? Stal han være dømt til evig tid? Stakkars, han har jo barn! Vel, min mening er at hvis alle som har barn skal slippe konsekvenser for sine handlinger, så får vi et uholdbart samfunn. Selvfølgelig er det synd på barna, men ansvaret ligger ene og alene hos forelderen! Og når det kommer til varighet, så er dette helt og holdent opp til Ørjan. Så lenge han ikke tar ansvar, ikke beklager og ikke legger seg flat, så fortsetter han krenkingen av ofrene sine. Se på Atle Antonsen, han la seg paddeflat, tok offerets følelser på alvor, anerkjente eget ansvar og beklaget. Han er tilbake for fullt og ingen nevner saken lenger… Ah, for en klokkeren oppsummering av saken 🏆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 5. juli 2023 #1393 Del Skrevet 5. juli 2023 Sweet Caroline skrev (21 timer siden): Jepp, denne saken gjorde at jeg plutselig visste hvem ØB var. https://www.vg.no/rampelys/i/e38bK/komiker-oerjan-buroee-truet-paa-sms Den saken utnyttet komikerfruen og Burøe til fulle. Komikerfruen sto for kranglingen med Antonsen på sms, mens Burøe postet disse, med dårlig skjulte hentydninger om hvem mottaker var, på sin nyopprettede blogg. Å vipps hadde Burøe en godt besøkt blogg og Komikerfruen fikk nytt innhold til egen blogg. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 5. juli 2023 #1394 Del Skrevet 5. juli 2023 Oida skrev (7 timer siden): Den saken utnyttet komikerfruen og Burøe til fulle. Komikerfruen sto for kranglingen med Antonsen på sms, mens Burøe postet disse, med dårlig skjulte hentydninger om hvem mottaker var, på sin nyopprettede blogg. Å vipps hadde Burøe en godt besøkt blogg og Komikerfruen fikk nytt innhold til egen blogg. De to der fortjente hverandre på den tiden. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassida Skrevet 7. juli 2023 #1395 Del Skrevet 7. juli 2023 Ganske teit at ØB fortsetter å si at det er pga T&T at han ikke får være med på Farmen kjendis osv. Men nevner ikke at han ble sparket av Latter og at flere komikerkollegaer vendte ham ryggen OG fortalte alt de hadde opplevd av uønsket oppførsel. Enklest å bare skylde på T&T ja…. 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 8. juli 2023 #1396 Del Skrevet 8. juli 2023 Cassida skrev (21 timer siden): Ganske teit at ØB fortsetter å si at det er pga T&T at han ikke får være med på Farmen kjendis osv. Men nevner ikke at han ble sparket av Latter og at flere komikerkollegaer vendte ham ryggen OG fortalte alt de hadde opplevd av uønsket oppførsel. Enklest å bare skylde på T&T ja…. Virkelig? Har han ingen selvinnsikt? Hva sier han, og hvor sier han dette? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 8. juli 2023 #1397 Del Skrevet 8. juli 2023 minimymlen skrev (2 minutter siden): Virkelig? Har han ingen selvinnsikt? Hva sier han, og hvor sier han dette? Lite miljø og alle kjenner alle i komiker og tv/ radio miljø i Norge, Tvproduksjoner vet at de får tyn om de tar med en profilert person som har begått seksuell trakkasering. Det løpet er nok kjørt for ØB del. Kan egentlig ikke skylde på noen andre enn seg selv, men håper livet går videre for alle involverte fremover. Om oppførselen gjentar seg bør d selvfølgelig anmeldes, men det er lov å tilgi og folk kan endre seg... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassida Skrevet 8. juli 2023 #1398 Del Skrevet 8. juli 2023 minimymlen skrev (1 time siden): Virkelig? Har han ingen selvinnsikt? Hva sier han, og hvor sier han dette? Det kom et spm på snap om han ikke hadde lyst til å være med på Farmen, han sa det gikk ikke pga noen poddamer. Det har han sagt før også 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 8. juli 2023 #1399 Del Skrevet 8. juli 2023 Cassida skrev (1 time siden): Det kom et spm på snap om han ikke hadde lyst til å være med på Farmen, han sa det gikk ikke pga noen poddamer. Det har han sagt før også Så han svarte egentlig ikke på spørsmålet, men benyttet anledningen til å spre litt dritt mot andre? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 8. juli 2023 #1400 Del Skrevet 8. juli 2023 (endret) Cassida skrev (3 timer siden): Det kom et spm på snap om han ikke hadde lyst til å være med på Farmen, han sa det gikk ikke pga noen poddamer. Det har han sagt før også Sånne store tv produksjoner som farmen, skal vi danse, 71 grader nord o.l er veldig godt betalt og gir max uttelling på eksponering. Tipper det er rift om den jobben og enkelt å få tak i folk som vil delta. Dessuten varer der kun 4-5uker og det er jo ingenting. Vanlig farmen varer vel i 12 uker og er ikke betalt, tror jeg. Endret 8. juli 2023 av Carabilla 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå