Gå til innhold

Ørjan Burøe


venus*

Anbefalte innlegg

Arne_Toholt skrev (1 time siden):

Folk som går rundt og bryr seg om hva Ørjan Burøe foretar seg er en spesiell rase altså. Hørt om hobby?

Folk som bruker tid og energi på å kommentere i tråder de tydeligvis ikke har interesse av er spesielle altså. Men det er kanskje din hobby?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oida skrev (3 minutter siden):

Folk som bruker tid og energi på å kommentere i tråder de tydeligvis ikke har interesse av er spesielle altså. Men det er kanskje din hobby?

Bruker Kvinneguiden primært som underholdning når jeg sitter på do og presser, så det koster meg ikke så mye tid i løpet av en dag. Å mobbe influencere på nett derimot synes jeg det er riktig å si ifra om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at Ørjan nok aldri, aldri vil få til noe innenfor Showbiz. Samme hvor mye og hardt han prøver. Han var ikke stor nok før disse anklagene kom, og vil derfor alltid forbindes med disse tafse-på greiene.

Skulle ønske at han, for hans egen og de rundt han sin del, kunne trukket seg fra rampelyset for godt. Skjønner ikke hvorfor han hele tiden skal prøve og prøve på «nytt». Om han absolutt skal jobbe innenfor Showbiz får han finne seg en mer anonym rolle i bakgrunnen.

Tenker at selv å jobbe på en bensinstasjon hadde vært bedre for ham nå.

  • Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (35 minutter siden):

Å der gikk du fem på😂

Leser nå på VG at det er en valp,men vil påstå dette var noe han LETT kunne gjort med ei dame så ikke særlig overrasket😂🙈 ny valp eller dame,pr er pr😉

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (2 timer siden):

Han der Ørjan er jo helt utav det😅🙈 Han annonserer SELV han har fått dame, men vil ikke ha oppmerksomhet rundt det sier han🤔🤣

Altså.... Og i tillegg må han legge til at hun er mye yngre??? Han elsker dette. Pr kåt. Viktig å få frem hun er mye yngre og,hvorfor? Fordi han skal føle seg som en konge på haugen med yngre dame. Boose selvtilliten hans. 

Nei akkurat i dette tilfellet er han ikke helt ute. Så enkelt dikter media opp noe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arne_Toholt skrev (58 minutter siden):

Bruker Kvinneguiden primært som underholdning når jeg sitter på do og presser, så det koster meg ikke så mye tid i løpet av en dag. Å mobbe influencere på nett derimot synes jeg det er riktig å si ifra om.

Hva med trakassering av et ukjent antall kvinner, overgrep og trussler? Viktig å si fra om det eller?

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sawyer skrev (5 timer siden):

Nyforelsket - i en valp 😂

Veeel, jeg så han forrige uke på Ski Storsenter, rett utenfor dyrebutikken sammen med en ny dame.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AllahBallah skrev (5 timer siden):

Tenker at Ørjan nok aldri, aldri vil få til noe innenfor Showbiz. Samme hvor mye og hardt han prøver. Han var ikke stor nok før disse anklagene kom, og vil derfor alltid forbindes med disse tafse-på greiene.

Skulle ønske at han, for hans egen og de rundt han sin del, kunne trukket seg fra rampelyset for godt. Skjønner ikke hvorfor han hele tiden skal prøve og prøve på «nytt». Om han absolutt skal jobbe innenfor Showbiz får han finne seg en mer anonym rolle i bakgrunnen.

Tenker at selv å jobbe på en bensinstasjon hadde vært bedre for ham nå.

Synes Ørjan er flink, jeg 😊 Vært på flere show, og han leverer!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (5 timer siden):

Nei akkurat i dette tilfellet er han ikke helt ute. Så enkelt dikter media opp noe

En valp krever MYE! Mer enn en baby til tider. La oss håpe at denne nydelige hunden forblir,at han ikke om plasserer den når han er lei eller finner seg dame og blir opptatt da. En valp er en stor omveltning i livet og låst hjemme blir man og.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CMHuser skrev (20 minutter siden):

Synes Ørjan er flink, jeg 😊 Vært på flere show, og han leverer!

Det kan så være, men på privaten ser jeg kun en person som sliter seg helt ut for å komme «inn i varmen» igjen. Hvilket ikke kommer til å skje. Så hva er vitsen da? Selvdestruerende atferd.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (18 minutter siden):

En valp krever MYE! Mer enn en baby til tider. La oss håpe at denne nydelige hunden forblir,at han ikke om plasserer den når han er lei eller finner seg dame og blir opptatt da. En valp er en stor omveltning i livet og låst hjemme blir man og.

Det var ikke det vi snakket om eller jeg svarte på. Jeg svarte på dun kommentar om damer osv

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arne_Toholt skrev (6 timer siden):

Bruker Kvinneguiden primært som underholdning når jeg sitter på do og presser, så det koster meg ikke så mye tid i løpet av en dag. Å mobbe influencere på nett derimot synes jeg det er riktig å si ifra om.

men hvorfor mobber du folk som er opptatt av og følge med på ØB?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CMHuser skrev (1 time siden):

Synes Ørjan er flink, jeg 😊 Vært på flere show, og han leverer!

Jeg har aldri likt fyren...

Men så ham live som konferansier og han var jævlig bra. Helt annerledes live

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (9 timer siden):

Det var jo en spøk 😃. Han har fått seg en valp som heter Jenny 🙂

Det var veldig koselig da! Satt og hisset meg opp over at han gjorde et nummer ut av at hun var mye yngre... 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hyacinth skrev (3 timer siden):

Det var veldig koselig da! Satt og hisset meg opp over at han gjorde et nummer ut av at hun var mye yngre... 😂

Hun så en god del yngre ut enn han faktisk, blondine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida skrev (22 timer siden):

Hva med trakassering av et ukjent antall kvinner, overgrep og trussler? Viktig å si fra om det eller?

:enig:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...