Gå til innhold

Ørjan Burøe

venus*

Anbefalte innlegg

Gjest Lin11

Det som er merkelig med hele denne saken er ikke at ØB har sendt dickpicks og er en ugrei fyr i så måte. Men at MH bruker denne anledningen til å lage drama og rante om noe som ikke er hans sak overhodet og det på sin IG, hvorfor ikke la Morten Ramm rydde opp i dette selv og la han få de 15 min of fame i denne saken?? Lurer på om fyren har blitt yrkesskadet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

47 minutter siden, Lin11 skrev:

Det som er merkelig med hele denne saken er ikke at ØB har sendt dickpicks og er en ugrei fyr i så måte. Men at MH bruker denne anledningen til å lage drama og rante om noe som ikke er hans sak overhodet og det på sin IG, hvorfor ikke la Morten Ramm rydde opp i dette selv og la han få de 15 min of fame i denne saken?? Lurer på om fyren har blitt yrkesskadet. 

Det fremkommer jo i den samtalen MH hadde med MR, at ØB har blokkert MR og det var vel derfor han brukte nettopp ham i løgnen sin. Fordi han visste at MR ikke ville oppdaget det selv. Så hvis MH ikke hadde tatt tak i saken og ringt MR og spurt ham direkte, så ville ØB kunne sluppet veldig billig unna med løgnen sin. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
1 time siden, Lunabelle skrev:

Det fremkommer jo i den samtalen MH hadde med MR, at ØB har blokkert MR og det var vel derfor han brukte nettopp ham i løgnen sin. Fordi han visste at MR ikke ville oppdaget det selv. Så hvis MH ikke hadde tatt tak i saken og ringt MR og spurt ham direkte, så ville ØB kunne sluppet veldig billig unna med løgnen sin. 

Ja nei da så, skjønner at MH måtte dele dette med resten av verden. Både telefonsamtalen og resten av poengene sine, uten å la MR få ryddet opp selv på sin egen IG konto. Tenker at ØB og resten av PH gjengen bare gir og gir av billige poenger, så de andre million bedriftene innenfor influencer markedet i Norge kan bare seile i sin egen sjø. Blant annet SE hvor et innlegg hos MH ble slettet fordi folk ikke forsto «poenget». Neivel? Da endrer man det slik at folk forstår istedenfor å slette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lin11 skrev:

Blant annet SE hvor et innlegg hos MH ble slettet fordi folk ikke forsto «poenget». Neivel? Da endrer man det slik at folk forstår istedenfor å slette?

Hva ble slettet og av hvem? SE eller MH? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
9 minutter siden, Skrottefar skrev:

Hva ble slettet og av hvem? SE eller MH? :)

MH slettet et kritisk innlegg mot SE.  BOTB plukket dette opp og la det ut på sin IG. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
4 timer siden, Halle-Palle skrev:

Vil man ikke bli minnet på at man sender bilder av pikken sin rundt forbi, får man holde den unna kamera. 

Ørjan Burø bli ikke mobbet. Han er en godt voksen mann som bruker some for alt det er verd og som klarer helt fint å sto opp for seg selv

Jeg er drittlei av at voksne folk drar mobbekortet så snart de får litt motbør. 

Når Mads nå drar opp dette igjen med disse dick bildene, så ER det mobbing. Du er velkommen til å mene hva du vil. Jeg drar ikke mobbekortet  hver gang ved motbør. Hvorfor i huleste skiftet plutselig Mads det over til å handle om det? Akkurat det forteller meg at han vet han har driti seg ut, og måtte dra fram noe gammelt som Ørjan har måttet slite med i laaaang tid, etter Tusse og Tønnvik (var det riktige navn mon tro ?) og mange fler gikk ut i podcast i fortalte om hva Ørjan hadde gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Lin11 skrev:

Det som er merkelig med hele saken er jo at ØB fyrer oppunder mer oppmerksomhet rundt dickpicsfadesen. ØB griper jo denne sjansen for til å skape drama for alt det er verdt. Istedenfor å la det ligge, ikke bry seg om den posten om at han tar en 50-lapp for videohilsen (det ville jo fort blitt glemt uansett) og evt. bare lagd en liten post på sin konto om at pengene går til dyrebeskyttelsen, velger ØB å lage styr ut av dette. Selv om det allerede er ganske tydelig i kommentarfeltet at det ikke er 50-lappen folk bryr seg om, for dette med videohilsningen fra ØB kobles heller opp i mot dickpics. Typ «nå koster det 50kr for dickpics av ØB, før var det gratis«. Men det ville jo også raskt dabbet av igjen, om ØB ikke hadde lagd mer styr ut av det. Og det vet ØB, han er jo tross alt medievant.

Så det er utrolig merkelig at han da velger strategien med påstå at han har tatt kontakt med MR og påstått at MR ikke gadd å si noe om at pengene gikk til Dyrebeskyttelsen, og videre velger å skape mer drama med å oppfordre sine følgerne til å skrive i kommentarfeltet til MR om det er dumt å gi penger til dyrebeskyttelsen. Det er merkelig at ØB lager en post som er ganske tydelig rettet mot MH. Han vet jo at MH kommer til å legge ut svar på den. ØB har vært i rampelyset i mange år nå, og han vet nøyaktig hva han gjør. At han vil utsette barna sine for mer styr er det som er aller mest merkelig rundt det hele.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
3 minutter siden, Kinder skrev:

Det som er merkelig med hele saken er jo at ØB fyrer oppunder mer oppmerksomhet rundt dickpicsfadesen. ØB griper jo denne sjansen for til å skape drama for alt det er verdt. Istedenfor å la det ligge, ikke bry seg om den posten om at han tar en 50-lapp for videohilsen (det ville jo fort blitt glemt uansett) og evt. bare lagd en liten post på sin konto om at pengene går til dyrebeskyttelsen, velger ØB å lage styr ut av dette. Selv om det allerede er ganske tydelig i kommentarfeltet at det ikke er 50-lappen folk bryr seg om, for dette med videohilsningen fra ØB kobles heller opp i mot dickpics. Typ «nå koster det 50kr for dickpics av ØB, før var det gratis«. Men det ville jo også raskt dabbet av igjen, om ØB ikke hadde lagd mer styr ut av det. Og det vet ØB, han er jo tross alt medievant.

Så det er utrolig merkelig at han da velger strategien med påstå at han har tatt kontakt med MR og påstått at MR ikke gadd å si noe om at pengene gikk til Dyrebeskyttelsen, og videre velger å skape mer drama med å oppfordre sine følgerne til å skrive i kommentarfeltet til MR om det er dumt å gi penger til dyrebeskyttelsen. Det er merkelig at ØB lager en post som er ganske tydelig rettet mot MH. Han vet jo at MH kommer til å legge ut svar på den. ØB har vært i rampelyset i mange år nå, og han vet nøyaktig hva han gjør. At han vil utsette barna sine for mer styr er det som er aller mest merkelig rundt det hele.

Jeg er 100 prosent enig med deg! Men all PR er god PR? Det er jo dessverre den fella man går i når man gir kritikk, at den kan virke  mot sin hensikt? Det et tydelig at ØB melker saken for alt det er verdt han også. Underholdende å følge med på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sjokka skrev:

Når Mads nå drar opp dette igjen med disse dick bildene, så ER det mobbing. Du er velkommen til å mene hva du vil. Jeg drar ikke mobbekortet  hver gang ved motbør. Hvorfor i huleste skiftet plutselig Mads det over til å handle om det? Akkurat det forteller meg at han vet han har driti seg ut, og måtte dra fram noe gammelt som Ørjan har måttet slite med i laaaang tid, etter Tusse og Tønnvik (var det riktige navn mon tro ?) og mange fler gikk ut i podcast i fortalte om hva Ørjan hadde gjort. 

Mads skiftet ikke om til at det handlet om dickpics. Det er ganske tydelig under posten til MR at det ikke er noe nytt Mads har kommet på fordi han hadde «driti seg ut». Jeg skjønner ikke heller ikke helt hva du mener med at Mads dret seg ut. Og det med at dickpicsene stadig blir dratt opp igjen av i ulike sammenhenger er jo i grunn ikke så rart. Når en mann som har ødelagt for så mange i det omfanget han har gjort og vært så ekkel mot så mange, også bare kommet med halvhjertete unnskyldinger, er det ikke rart at folk ikke blir ferdig med det. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lin11 skrev:

Jeg er 100 prosent enig med deg! Men all PR er god PR? Det er jo dessverre den fella man går i når man gir kritikk, at den kan virke  mot sin hensikt? Det et tydelig at ØB melker saken for alt det er verdt han også. Underholdende å følge med på.

Ja, absolutt underholdene å følge med på! Er jo som et dårlig realityshow😅 Tja, jeg syns Mads har gått litt for langt noen ganger. Nå har jeg riktignok ikke sett alt han har lagt ut, men noen ganger har jeg fått litt vondt av de han har laget innlegg om. Men at han ringer MR for å høre om det stemmer at ØB hadde snakket med han og lagd motsvar på den «skyt-meg» posten ØB hadde lagt ut syns jeg er interessant å følge med på.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sjokka skrev:

Det er selvsagt ikke mobbing å dra opp dick pics! ØB vil ha oppmerksomhet og følgere, antar det er den sannsynlige årsaken til at han ikke la seg flat etter MR sitt innlegg og MHs story, men øste på med kritikk av MH. Han stengte jo IG også, noe alle vet er det man gjør når det stormer litt - da får man følgere. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sjokka skrev:

Det var ikke Mads Hansen som dro dickpicks inn i dette. De kom opp i innlegget fra Morten Ramm. Om du tar deg tid til å lese teksten står det, ti personlige picks fra Burøe. 

Det er etter min mening ikke mobbing av hverken Morten Ramm eller Mads Hansen å nevne dickpicksene. Drittsekk oppførselen sto Burøe for selv da han spredte rundt seg med slibrige meldinger og de omtalte bildene.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
39 minutter siden, Oida skrev:

Det var ikke Mads Hansen som dro dickpicks inn i dette. De kom opp i innlegget fra Morten Ramm. Om du tar deg tid til å lese teksten står det, ti personlige picks fra Burøe. 

Det er etter min mening ikke mobbing av hverken Morten Ramm eller Mads Hansen å nevne dickpicksene. Drittsekk oppførselen sto Burøe for selv da han spredte rundt seg med slibrige meldinger og de omtalte bildene.

Burøe har heller ikke tatt ansvar for handlingene sine, han henger ut Tønne og Tusvik som løgnere så fort han får sjangs. Folk som kommenterer imot blir blokkert tvert! Voksent av en middelaldrende mann (not).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Sjokka skrev:

Haha. Hvordan i all verdens land og rike er det mobbing når noen kritiserer en fyr som faktisk har drevet med seksuell trakassering. Seriøst. 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.6.2020 den 18.03, Sjokka skrev:

Nei, det er virkelig ikke mobbing. Det er en hån mot de som opplever virkelig mobbing å si at dette her er mobbing.

Han har jo sendt dickpicks, om han ikke vil at folk skal snakke om han så må han slutte å gjøre sånne dumme ting, enkelt og greit.  
Detver virkelig ikke mobbing å snakke om ting en person har gjort

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Orly skrev:

Nei, det er virkelig ikke mobbing. Det er en hån mot de som opplever virkelig mobbing å si at dette her er mobbing.

Han har jo sendt dickpicks, om han ikke vil at folk skal snakke om han så må han slutte å gjøre sånne dumme ting, enkelt og greit.  
Detver virkelig ikke mobbing å snakke om ting en person har gjort

Ja, jeg ble kalt stygge ting, oppfordret til å drepe meg selv, slått, sparket daglig gjennom hele ungdomstrinnet. Det er nok ingenting det mot å bli konfrontert med sending av dickpicks. :roll:

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Justsaying

Sitter dere virkelig og sier at det er Ørjan sin egen feil at Dp og div blir dratt opp av søpla gang på gang, bare fordi Morten Ramm prøvde å ramme(!) Ørjan uten å ha gjort nok research? 
Så når da MH og MR syns det er morsomt å tulle med Ørjan og trekke fra halve sannheten så er det ok, men når Ørjan sleiver og sier at MR ikke ville nevne at han donerte pengene videre - nei det er ikke morsomt. Ikke gøy å tulle den veien, da må alt inneholde fakta og gjerne med bevis 😁 

Mads Hansen er forøvrig ei stor pyse som kun tar de som grupperinger går etter, han tør ikke gå etter Sophie, Caroline eller noen som kanskje kan gjøre han upopulær. Redd for å bli analysert selv kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
31 minutter siden, Justsaying skrev:

Sitter dere virkelig og sier at det er Ørjan sin egen feil at Dp og div blir dratt opp av søpla gang på gang, bare fordi Morten Ramm prøvde å ramme(!) Ørjan uten å ha gjort nok research? 
Så når da MH og MR syns det er morsomt å tulle med Ørjan og trekke fra halve sannheten så er det ok, men når Ørjan sleiver og sier at MR ikke ville nevne at han donerte pengene videre - nei det er ikke morsomt. Ikke gøy å tulle den veien, da må alt inneholde fakta og gjerne med bevis 😁 

Mads Hansen er forøvrig ei stor pyse som kun tar de som grupperinger går etter, han tør ikke gå etter Sophie, Caroline eller noen som kanskje kan gjøre han upopulær. Redd for å bli analysert selv kanskje? 

Tenker du at det er ok at ØB lyver om at han har kontaktet MR? Med tanke på at kredibiliteten hans allerede er såpass lav?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PingPongRosadamm
1 time siden, Justsaying skrev:

Poenget er at dickpicks'ene er en realitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
45 minutter siden, Lin11 skrev:

Tenker du at det er ok at ØB lyver om at han har kontaktet MR? Med tanke på at kredibiliteten hans allerede er såpass lav?

Hvordan vet du at Morten Ramm snakker sant? 
Sier ikke at noe er greit, jeg sier at det er merkelig at når Morten lager moro av en ikke-sak, så er det rart at når det da blir gjort oppmerksom på at Ørjan ikke «tar 50 for en videohilsen» men donerer de - da driter man litt på draget og velger å heller la Ørjan selv få støyten. 
Det reagerer jeg på. 
Ørjans kommentar om at «Jeg sa til Morten at han måtte huske å nevne» var jo egentlig like lite viktig oppi dette som om han skulle sagt at han hadde snakket med Trump om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...