Gjest Less'is'more Skrevet 12. juni 2022 #1801 Del Skrevet 12. juni 2022 Snowflakes skrev (3 minutter siden): En bekjent av meg kan legge ut litt her og der at vedkommende er rundt omkring, turer, konserter osv, mens hen sitter i egen stue. Tar vedkommende lite seriøst, men tilogm hen legger ut bilder av seg selv i nåtid. Likt å sett IH’s tinderprofil🫣 bare gamle bilder Tror den bekjente virkelig at alle følgerene tror at hen er på tur der og da? Du skriver at du ikke tar hen seriøst, det er jo bra for din egen del👌 -Jeg har et annet fjott-eksempel: en bekjent tar med seg et par skistaver også kjører hen snøskuter opp på en fjelltopp (ulovlig kjøring) for deretter å ta bilder av varden på toppen med skistavene fint plassert inntil varden. NOPE NJET NEI VI TROR IKKE DU HAR GÅTT PÅ SKI TIL DEN FJELLTOPPEN. Hvor er skiene og skisporene?? -Hen vil at følgerene skal tro at hen er SÅÅÅ sprek. 🙄 Sukk og dobbeltsukk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 12. juni 2022 #1802 Del Skrevet 12. juni 2022 Less'is'more skrev (21 minutter siden): Tror den bekjente virkelig at alle følgerene tror at hen er på tur der og da? Du skriver at du ikke tar hen seriøst, det er jo bra for din egen del👌 -Jeg har et annet fjott-eksempel: en bekjent tar med seg et par skistaver også kjører hen snøskuter opp på en fjelltopp (ulovlig kjøring) for deretter å ta bilder av varden på toppen med skistavene fint plassert inntil varden. NOPE NJET NEI VI TROR IKKE DU HAR GÅTT PÅ SKI TIL DEN FJELLTOPPEN. Hvor er skiene og skisporene?? -Hen vil at følgerene skal tro at hen er SÅÅÅ sprek. 🙄 Sukk og dobbeltsukk. 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 13. juni 2022 #1803 Del Skrevet 13. juni 2022 Så Instaheidi inspirerer folk til å ta silikon? Wow! Da er standarden satt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Less'is'more Skrevet 13. juni 2022 #1804 Del Skrevet 13. juni 2022 hippyskippy skrev (3 timer siden): Så Instaheidi inspirerer folk til å ta silikon? Wow! Da er standarden satt. Tvibi til å ta silikon hvis resultatet blir likt som instaheidis bryster. Må bare få innrømme at jeg lever opp til mitt nick-navn. Av og til og ganske ofte tenker jeg: "less'is'more". Det gjelder botox-bruk også. Folk får ta sine egne avgjørelser mtp på silikon og botox, men jeg personlig syns ikke det er fint når det blir sånn kjempesynlig😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sizzling babe Skrevet 13. juni 2022 #1805 Del Skrevet 13. juni 2022 Har ikke fulgt henne særlig lenge, men så blant annet at hun fikk morgen levering av en følger og det så ut som hun ble oppriktig veldig glad og nesten på gråten. Men herlighet for noen kommentarer her da?😳 hva har hun gjort dere? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 13. juni 2022 #1806 Del Skrevet 13. juni 2022 Sizzling babe skrev (53 minutter siden): Har ikke fulgt henne særlig lenge, men så blant annet at hun fikk morgen levering av en følger og det så ut som hun ble oppriktig veldig glad og nesten på gråten. Men herlighet for noen kommentarer her da?😳 hva har hun gjort dere? De kommentarene kommer av IH oppførsel. Følg med litt lenger du så får du se. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sizzling babe Skrevet 13. juni 2022 #1807 Del Skrevet 13. juni 2022 Snowflakes skrev (4 minutter siden): De kommentarene kommer av IH oppførsel. Følg med litt lenger du så får du se. Utseendet også? Bare skjønner helt ærlig ikke hvordan voksne mennesker kan bry seg så mye om hva andre gjør og sitte bak en skjerm og skrive direkte dritt om det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 14. juni 2022 #1808 Del Skrevet 14. juni 2022 (endret) Sizzling babe skrev (17 timer siden): Utseendet også? Bare skjønner helt ærlig ikke hvordan voksne mennesker kan bry seg så mye om hva andre gjør og sitte bak en skjerm og skrive direkte dritt om det. Når offentlig personer tar så mye kosmetiske injeksjoner og annet stasj som silikon, løshår, negler osv som Instaheidi blir selvfølgelig det snakket om. Du som er ny i gamet «instaheidi» har mye i vente. Hun ler og smiler nå etter det ble debattert her hvor stygt hun oppførte seg. Men det var også når hun var blid utad at dansken flyttet 4 ganger. You do the math Endret 14. juni 2022 av Snowflakes 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sizzling babe Skrevet 14. juni 2022 #1809 Del Skrevet 14. juni 2022 Snowflakes skrev (4 timer siden): Når offentlig personer tar så mye kosmetiske injeksjoner og annet stasj som silikon, løshår, negler osv som Instaheidi blir selvfølgelig det snakket om. Du som er ny i gamet «instaheidi» har mye i vente. Hun ler og smiler nå etter det ble debattert her hvor stygt hun oppførte seg. Men det var også når hun var blid utad at dansken flyttet 4 ganger. You do the math Ofte kan latter og smil være med på å skjule noe. Hvem vet hvordan hun har det når hun ikke filmer? kanskje hun sitter å gråter? Selv om man er godt voksen betyr det ikke at alt preller av en. Jeg skjønner at det blir snakket om alt hun foretar seg og kosmetiske injeksjoner osv, men det som skjer her i tråden er jo direkte latterliggjøring? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 14. juni 2022 #1810 Del Skrevet 14. juni 2022 (endret) Sizzling babe skrev (40 minutter siden): Ofte kan latter og smil være med på å skjule noe. Hvem vet hvordan hun har det når hun ikke filmer? kanskje hun sitter å gråter? Selv om man er godt voksen betyr det ikke at alt preller av en. Jeg skjønner at det blir snakket om alt hun foretar seg og kosmetiske injeksjoner osv, men det som skjer her i tråden er jo direkte latterliggjøring? Selvfølgelig kommer det reaksjoner når hun gjør så stort nummer ut av alt mulig som andre "dødelige" ikke tenker på en gang. Hun har nå også gjort det klart at hun ikke ønsker å chatte med noen eller ha samtaler på snap, hun vil bare skravle. Enten prater hun om formen som er dårlig eller hun er forbannet for ett eller annet, eller hun provoserer. Da blir det til at folk prater. Ønsker hun ikke det så får hun legge ned den klagemuren av en snap hun har da. Endret 14. juni 2022 av non_stop 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istinde Skrevet 14. juni 2022 #1811 Del Skrevet 14. juni 2022 Nå er ikke jeg dreven i SnapChat-vlogging, men har InstaHeidi mulighet til å slå av kommentarfeltet? Slik at ingen får sendt henne meldinger? Hvis det går an, så er det rart at hun ikke har gjort det for lenge siden. Jeg fikk med meg hennes "påminnelse" om at hun delte akkurat det hun ville på sosiale media, og at hun ikke førte noen samtaler med følgerne sine. Heelt greit det, men det var den måten hun sa det på. Selv jeg fikk bakoversveis av hennes fremtoning. Og ja, det er fritt fram å følge henne, og det er perioder jeg ikke orker å høre på gnålet hennes. Latter og smil kan skjule ting, og vi vet da at hun har sitt å slite med på privaten, det har hun sagt selv. Men, jeg mener at når du selv sliter, så skal du være såpass storsinnet at du feks IKKE raser over episoden på flyplassen i Tyrkia på hjemreisen. Bare den oppførselen hennes på Snap, fikk kommentarfeltet innpå her til å koke. Så ja, innpå her blir det kommentert ting vi reagerer på. Hvis folk skriver det til henne, så er dem frekke og så blir dem blokkert av henne. Jeg husker forrige gang det var slutt mellom henne og Tom, da ble alle hennes følgere som fulgte Tom, sletta. Det sa hun selv at hun hadde gjort. Bare det er barnslig!! 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 14. juni 2022 #1812 Del Skrevet 14. juni 2022 Sizzling babe skrev (1 time siden): Ofte kan latter og smil være med på å skjule noe. Hvem vet hvordan hun har det når hun ikke filmer? kanskje hun sitter å gråter? Selv om man er godt voksen betyr det ikke at alt preller av en. Du er ganske naiv, og en av de nye damene som følger henne tydeligvis. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sizzling babe Skrevet 15. juni 2022 #1813 Del Skrevet 15. juni 2022 Snowflakes skrev (På 14.6.2022 den 18.13): Du er ganske naiv, og en av de nye damene som følger henne tydeligvis. Er jeg naiv? Og det begrunner du på bakgrunn av? Fordi jeg ikke skjønner greia med å slenge dritt og være direkte frekk? Og nei, jeg er heller ikke en av ''de nye damene som følger henne''. Hun titter bare titt og ofte frem under utforsk på snapchat. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 15. juni 2022 #1814 Del Skrevet 15. juni 2022 Istinde skrev (På 14.6.2022 den 17.48): Nå er ikke jeg dreven i SnapChat-vlogging, men har InstaHeidi mulighet til å slå av kommentarfeltet? Slik at ingen får sendt henne meldinger? Hvis det går an, så er det rart at hun ikke har gjort det for lenge siden. Jeg fikk med meg hennes "påminnelse" om at hun delte akkurat det hun ville på sosiale media, og at hun ikke førte noen samtaler med følgerne sine. Heelt greit det, men det var den måten hun sa det på. Selv jeg fikk bakoversveis av hennes fremtoning. Og ja, det er fritt fram å følge henne, og det er perioder jeg ikke orker å høre på gnålet hennes. Latter og smil kan skjule ting, og vi vet da at hun har sitt å slite med på privaten, det har hun sagt selv. Men, jeg mener at når du selv sliter, så skal du være såpass storsinnet at du feks IKKE raser over episoden på flyplassen i Tyrkia på hjemreisen. Bare den oppførselen hennes på Snap, fikk kommentarfeltet innpå her til å koke. Så ja, innpå her blir det kommentert ting vi reagerer på. Hvis folk skriver det til henne, så er dem frekke og så blir dem blokkert av henne. Jeg husker forrige gang det var slutt mellom henne og Tom, da ble alle hennes følgere som fulgte Tom, sletta. Det sa hun selv at hun hadde gjort. Bare det er barnslig!! Det blir for barnslig ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 24. juni 2022 #1815 Del Skrevet 24. juni 2022 (endret) Den ranten hun hadde igår kveld fordi en følger hadde spoilet vinnerne av Sommerhytta, herregud 😳 fly forbanna og helt vill i blikket, nærmest spyttet mens hun kjeftet. Var et øyeblikk redd for at hun skulle komme ut gjennom skjermen min så sint som hun var. Og så litt etterpå heeeelt rolig igjen og ønsket oss en fin kveld. Hvis sånne type svigninger i humør er normalt for henne så forstår jeg det hun sier om at hun har lite nettverk rundt seg ja. Folk må da bli slitne av å være rundt henne. Går jo ikke an å oppføre seg sånn som godt voksen dame uansett hva man sliter med. Endret 24. juni 2022 av non_stop 9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Suluso Skrevet 24. juni 2022 #1816 Del Skrevet 24. juni 2022 non_stop skrev (29 minutter siden): Den ranten hun hadde igår kveld fordi en følger hadde spoilet vinnerne av Sommerhytta, herregud 😳 fly forbanna og helt vill i blikket, nærmest spyttet mens hun kjeftet. Var et øyeblikk redd for at hun skulle komme ut gjennom skjermen min så sint som hun var. Og så litt etterpå heeeelt rolig igjen og ønsket oss en fin kveld. Hvis sånne type svigninger i humør er normalt for henne så forstår jeg det hun sier om at hun har lite nettverk rundt seg ja. Folk må da bli slitne av å være rundt henne. Går jo ikke an å oppføre seg sånn som godt voksen dame uansett hva man sliter med. Hjelpe meg, den dama må få seg ett liv! 😂😂😂 enda ett eksempel på at lediggang ikke er bra for helsa! 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istinde Skrevet 24. juni 2022 #1817 Del Skrevet 24. juni 2022 non_stop skrev (5 timer siden): Den ranten hun hadde igår kveld fordi en følger hadde spoilet vinnerne av Sommerhytta, herregud 😳 fly forbanna og helt vill i blikket, nærmest spyttet mens hun kjeftet. Var et øyeblikk redd for at hun skulle komme ut gjennom skjermen min så sint som hun var. Og så litt etterpå heeeelt rolig igjen og ønsket oss en fin kveld. Hvis sånne type svigninger i humør er normalt for henne så forstår jeg det hun sier om at hun har lite nettverk rundt seg ja. Folk må da bli slitne av å være rundt henne. Går jo ikke an å oppføre seg sånn som godt voksen dame uansett hva man sliter med. Det finnes diagnoser på slike personer 😎 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Suluso Skrevet 25. juni 2022 #1818 Del Skrevet 25. juni 2022 Trodde det va Tom som hadde kommet hjem her,😂😂😂 Hei Staysmann! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 25. juni 2022 #1819 Del Skrevet 25. juni 2022 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
garfunkel Skrevet 26. juni 2022 #1820 Del Skrevet 26. juni 2022 Hun må seriøst gi seg med den filmingen ute blant folk Hvis hun absolutt må filme alt mulig så la nå for fan være å filme folk da og ansatte som står på jobb og ikke har muligheten til å flykte fra kamera! Rart hun ikke får tilsnakk 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå