Nettmagica Skrevet 10. desember 2021 #1441 Del Skrevet 10. desember 2021 Kjerringrokk skrev (På 8.12.2021 den 11.37): Fy faen så mange sure drittkjerringer som sitter her inne, alle har behov for å bli sett, på en eller annen måte. Det betyr ikkje nødvendigvis billedlig, men for den enn er. Å kritisere ein person som er så åpen om sin angst og tunge depresjon som dere gjør, viser lave evner til empati. Dere er nok på Naugthy- lista til nissen i år ja. Kunne ikke vært mer enig! 👆🏻 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjerringrokk Skrevet 11. desember 2021 #1442 Del Skrevet 11. desember 2021 Axa skrev (På 10.12.2021 den 13.35): Det er hun selv som velger å dele alt Ja hun velger selv å dele, for at hun ønsker at om det kan hjelpe andre som slit så ønsker hu det. Men noen dager er hun helt borte fra some, da tenker eg at dei dagene er hun så dårlig at hun ikkje er i stand t å dele noe som helst. Skulle ønske at hun heller kunne komme inn her å lese støtte erklæring fra medsøstre i stede for alt oppgulpet enkelte kommer med. Ja til et fargerikt felleskap rommer mer enn melanin. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 11. desember 2021 #1443 Del Skrevet 11. desember 2021 Kjerringrokk skrev (2 minutter siden): Ja hun velger selv å dele, for at hun ønsker at om det kan hjelpe andre som slit så ønsker hu det. Men noen dager er hun helt borte fra some, da tenker eg at dei dagene er hun så dårlig at hun ikkje er i stand t å dele noe som helst. Skulle ønske at hun heller kunne komme inn her å lese støtte erklæring fra medsøstre i stede for alt oppgulpet enkelte kommer med. Ja til et fargerikt felleskap rommer mer enn melanin. Er det noe hun driter i er det åssen andre har det. Hun er så selvopptatt som det går ann. Det er vel heller andre ting som opptar de dagene uten at jeg skal gå inn på det. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjerringrokk Skrevet 11. desember 2021 #1444 Del Skrevet 11. desember 2021 Snowflakes skrev (1 minutt siden): Er det noe hun driter i er det åssen andre har det. Hun er så selvopptatt som det går ann. Det er vel heller andre ting som opptar de dagene uten at jeg skal gå inn på det. Er det noe du vett eller noe du trur? Oppfatter henne ikkje som om hu blåser i andre nei. Men eg kjenner henne ikkje personlig, kun igjennom tv og some. Eg har forstått det slik at hu bruker snap til å tømme seg, ofte er det negative ting vi har behov for å tømme oss om. Hun kommer selv med advarsler om at her kommer det mye skit så trykk videre om du ikkje orker å høre om det. Hu ler ofte av seg selv, hu er fortvila over seg selv, o.l Eg blir glad på hennes vegne om hu klarer måla hu har satt seg, syns det er trist når hu har perioder med mye angst. Tom har valgt henne, det er ikkje synd på han. Vi velger å følge eller avfølge. Du som HATER henne så mye, burde for egen helse, finne noe annet i livet enn å (for)følge henne, noe som gir deg mer glede. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 11. desember 2021 #1445 Del Skrevet 11. desember 2021 Kjerringrokk skrev (43 minutter siden): Er det noe du vett eller noe du trur? Oppfatter henne ikkje som om hu blåser i andre nei. Men eg kjenner henne ikkje personlig, kun igjennom tv og some. Eg har forstått det slik at hu bruker snap til å tømme seg, ofte er det negative ting vi har behov for å tømme oss om. Hun kommer selv med advarsler om at her kommer det mye skit så trykk videre om du ikkje orker å høre om det. Hu ler ofte av seg selv, hu er fortvila over seg selv, o.l Eg blir glad på hennes vegne om hu klarer måla hu har satt seg, syns det er trist når hu har perioder med mye angst. Tom har valgt henne, det er ikkje synd på han. Vi velger å følge eller avfølge. Du som HATER henne så mye, burde for egen helse, finne noe annet i livet enn å (for)følge henne, noe som gir deg mer glede. Hun er så selvsentrert. For en stund tilbake luftet hun hunden på kirkegården og gikk bananas når hun fikk negative tilbakemeldinger. Hun legger også kun ut bilder av seg selv i alle mulige slags settinger. Er ikke det selvsentrert, så vet ikke jeg. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjerringrokk Skrevet 11. desember 2021 #1446 Del Skrevet 11. desember 2021 Honey Dew skrev (1 time siden): Hun er så selvsentrert. For en stund tilbake luftet hun hunden på kirkegården og gikk bananas når hun fikk negative tilbakemeldinger. Hun legger også kun ut bilder av seg selv i alle mulige slags settinger. Er ikke det selvsentrert, så vet ikke jeg. Nei. Du klart ikkje overbevise meg med det.. Enten kjefte dåke for at hun får andre inn i kamera når hu snappe eller så e det gale at hu legge ut bilder av kun seg sjøl. Hadde hu kun lagt ut bilder av andre så hadde dere kjefta for at hu brukte familien sin. Eg har sett snap/insta av mora, Tom, elstedattera m/fam med vannkanten...søskenbarn, hundeutstilling, trilletur med barnevogn, strikking og masse treningsbilder og turbilde av henne ja, som forventa av ein profil som handle om å dele av livet sitt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 13. desember 2021 #1447 Del Skrevet 13. desember 2021 Trener hun med sminke på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 13. desember 2021 #1448 Del Skrevet 13. desember 2021 Marye skrev (2 timer siden): Trener hun med sminke på? Tror du vet svaret på det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loppekasse Skrevet 14. desember 2021 #1449 Del Skrevet 14. desember 2021 Lenge siden jeg har sett på snapstoryen hennes, men hva i alle dager skjer med øyenbrynene hennes i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 15. desember 2021 #1450 Del Skrevet 15. desember 2021 loppekasse skrev (22 timer siden): Lenge siden jeg har sett på snapstoryen hennes, men hva i alle dager skjer med øyenbrynene hennes i dag? Det er nok filler som er lagt under øyenbrynene for at ikke det partiet skal synke isammen. Og da blir det uthevet. Og med kraftig brynspenn så er hun i mål. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 15. desember 2021 #1451 Del Skrevet 15. desember 2021 Snowflakes skrev (38 minutter siden): Det er nok filler som er lagt under øyenbrynene for at ikke det partiet skal synke isammen. Og da blir det uthevet. Og med kraftig brynspenn så er hun i mål. Man legger vel ikke filler under øynene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 15. desember 2021 #1452 Del Skrevet 15. desember 2021 Pæddan skrev (4 minutter siden): Man legger vel ikke filler under øynene? Pæddan skrev (4 minutter siden): Man legger vel ikke filler under øynene? Øyenbrynene for korrigere nedsunken hud. Og botox selvf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 15. desember 2021 #1453 Del Skrevet 15. desember 2021 Snowflakes skrev (2 minutter siden): Øyenbrynene for korrigere nedsunken hud. Og botox selvf Visste om botox men ikke filler. Da lærte jeg noe nytt i dag også tydeligvis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 16. desember 2021 #1454 Del Skrevet 16. desember 2021 Jeg haaaaaaaar så lyst å gjøre noe med den øyesminken! Den river i øynene mine. Skjønner ikke at hun ikke ser det selv. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 17. desember 2021 #1455 Del Skrevet 17. desember 2021 Nana skrev (23 timer siden): Jeg haaaaaaaar så lyst å gjøre noe med den øyesminken! Den river i øynene mine. Skjønner ikke at hun ikke ser det selv. Trodde hun var spåkone, jeg! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 18. desember 2021 #1456 Del Skrevet 18. desember 2021 Snowflakes skrev (På 15.12.2021 den 20.27): Øyenbrynene for korrigere nedsunken hud. Og botox selvf Ah, går det an? Altså fillers under øyenbrynene (hvis jeg forstår riktig)? Blir ikke det området veldig utstikkende/hevet da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 18. desember 2021 #1457 Del Skrevet 18. desember 2021 Nana skrev (7 timer siden): Ah, går det an? Altså fillers under øyenbrynene (hvis jeg forstår riktig)? Blir ikke det området veldig utstikkende/hevet da? Det kan nok uthevet/utstikkende som på IH. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solatilola Skrevet 19. desember 2021 #1458 Del Skrevet 19. desember 2021 Kjerringrokk skrev (På 11.12.2021 den 22.08): Nei. Du klart ikkje overbevise meg med det.. Enten kjefte dåke for at hun får andre inn i kamera når hu snappe eller så e det gale at hu legge ut bilder av kun seg sjøl. Hadde hu kun lagt ut bilder av andre så hadde dere kjefta for at hu brukte familien sin. Eg har sett snap/insta av mora, Tom, elstedattera m/fam med vannkanten...søskenbarn, hundeutstilling, trilletur med barnevogn, strikking og masse treningsbilder og turbilde av henne ja, som forventa av ein profil som handle om å dele av livet sitt. Du klarer vel ikke å bli overbevist av snappen hennes idag heller. Maken til heslig skriking til Tom, idag. Hun kunne jo feks en eneste gang kjørt bil. Vært en kul dame som de fleste. At han gidder!!! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 19. desember 2021 #1459 Del Skrevet 19. desember 2021 Solatilola skrev (10 timer siden): Du klarer vel ikke å bli overbevist av snappen hennes idag heller. Maken til heslig skriking til Tom, idag. Hun kunne jo feks en eneste gang kjørt bil. Vært en kul dame som de fleste. At han gidder!!! Ja,at han gidder! Når hun holder på slik når hun filmer og legger ut, hvordan er hun ellers da? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solatilola Skrevet 19. desember 2021 #1460 Del Skrevet 19. desember 2021 Oppland skrev (6 minutter siden): Ja,at han gidder! Når hun holder på slik når hun filmer og legger ut, hvordan er hun ellers da? Et helvete 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå