MaleficentAurora Skrevet 17. juni 2019 #41 Del Skrevet 17. juni 2019 (endret) Insta Heidi er ei kul dame som mange folk kjenner seg igjen. Ja hun trener og snakker en del om det. Men det er ikke det snappen hennes er basert på. Slik jeg får inntrykket av så er det hennes ærlige og åpenhet som får folk til bli nysgjerrig på henne. Hun har null filter og sier som det er. Ikke framstiller hun noe usunt kroppsbilde. Men at man kan likevel se bra ut selv om man er opp i 50 årene. At hun har fikset på både leppene og brystene er rene bagatell om man skulle se helheten hva dama gir sine følgere på insta og snap. Hun har også sin egen blogg, men aner ikke om den er oppe og går enda, eller om hun har lagt den ned. Jeg har faktisk ikke lest et eneste kritikkverdig kommentarer om henne eller som har blitt sendt til henne ift utseendet. Men hun har fått mye kommentarer på måten hun sminker seg, pga mange mener at det ikke matcher hennes som verken person eller personligheten. Så si så er det ikke på og ta pekefingeren fram på henne. Endret 18. juni 2019 av Uglesjel 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TyrkiskPepper Skrevet 2. juli 2019 #42 Del Skrevet 2. juli 2019 Synes hun er flott jeg, hun gjør ingen vondt og er seg selv. Så tommelen opp fra meg ihvertfall, selvom det blir litt mye syt enkelte ganger... But hey that's life, hun skal for ærligheten!☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 3. juli 2019 #43 Del Skrevet 3. juli 2019 Har mye bedre inntrykk av henne nå enn når hun var på charterfeber hvert fall. Virker som en Ok dame 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filifjonka Skrevet 3. juli 2019 #44 Del Skrevet 3. juli 2019 On 6/7/2019 at 2:15 PM, Detei said: Ja takk til ulikheter, mennesker som henne fascinerer meg mye mer enn de fleste av de som blir "kjendiser" etter deltakelse på PH. Vi trenger ikke skjønne eller være enig i alt som blir sagt, hun virker litt anderledes enn mange, synes det er kult jeg, hun gjør sin greie på sine plattformer 👍 Joda, fascinerende, i en kort periode. Så får man vitterlig nok. Da blir det tragisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame 67 Skrevet 5. juli 2019 #45 Del Skrevet 5. juli 2019 Ser ut som Tom ikke vet hvor han skal gjøre av seg, når hun snapper. Ser ut som han er lei av snapping 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 7. juli 2019 #46 Del Skrevet 7. juli 2019 Jeg får bare vondt av henne jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 7. juli 2019 #47 Del Skrevet 7. juli 2019 Ja det er trist. I går holdt hun på å klikke... det var kø.. 🙄 Og Tom virker mer og mer brydd stakkar. Merker han er litt mindre med på snappinga når han er "hjemme". Forståelig nok 😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baracuda Skrevet 9. juli 2019 #48 Del Skrevet 9. juli 2019 On 6/8/2019 at 10:15 PM, Fuju said: Nei altså, nå må dere gi dere. Slutt å snakk så nedlatende om et annet menneske. Hun eksponerer ikke barn og glemmer ikke å merke reklame- vær fornøyd med det dere. Hun trenger ikke å få all denne «konstruktive kritikken» kun fordi at hun kjører sin egen stil. skjerpings damer. Amen to that! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 13. august 2019 #49 Del Skrevet 13. august 2019 Syns Heidi er veldig koselig 😍 En spesiell damen, men virkelig ett hjerte av gull 🌺 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 13. august 2019 #50 Del Skrevet 13. august 2019 Syntes snappen hennes er ett friskt pust i forhold til andre snappkontoer som er en direkte kloning av hverandre. Ikke noe dilldall -det liker jeg😊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juvel74 Skrevet 30. august 2019 #51 Del Skrevet 30. august 2019 Dere er kule som mobber anonymt på nett... not! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 31. august 2019 #52 Del Skrevet 31. august 2019 Jeg synes hun er herlig ufiltrert og ærlig! Fin kontrast til all det andre crapet på snap og insta 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 4. september 2019 #53 Del Skrevet 4. september 2019 På 13.8.2019 den 21.38, Flettfrid skrev: Syns Heidi er veldig koselig 😍 En spesiell damen, men virkelig ett hjerte av gull 🌺 Hun er superskjønn😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantadi Skrevet 5. september 2019 #54 Del Skrevet 5. september 2019 (endret) Hva jobber hun med ? Endret 17. oktober 2019 av Tantadi 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 6. september 2019 #55 Del Skrevet 6. september 2019 På 5.9.2019 den 10.37, Tantadi skrev: Hva er det egentlig hun gjør om dagene, annet enn å sminke seg, snæppe og trene? Har hun jobb? Det har vel ikke vi noe med, men mener hun har sagt hun er ufør pga psykiske problemer. PTSD bla. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmVeeJee Skrevet 10. september 2019 #56 Del Skrevet 10. september 2019 På 18.6.2019 den 1.14, Poppzy skrev: På Snap i dag snakket hun om og forklarte litt om sorgen sin. Hun sa ikke hva det var, men forklarte litt siden hun får så mange DM av folk som lurer. Den sorgen er fordi den eldste dattera har kuttet alt kontakt grunnet snap/instagram. Trist hele greia. Heidi forsvarer det med at hun bare er seg selv og at hun er en voksen dame ingen skal bestemme over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 10. september 2019 #57 Del Skrevet 10. september 2019 10 timer siden, EmVeeJee skrev: Den sorgen er fordi den eldste dattera har kuttet alt kontakt grunnet snap/instagram. Trist hele greia. Heidi forsvarer det med at hun bare er seg selv og at hun er en voksen dame ingen skal bestemme over. Forsvarer, syns ikke det blir rett å bruke det ordet. Hun forklarer vel heller at vedkommende ikke liker det livet hun har valgt å ha som offentlig person. Å at vedkommende da har valgt å bryte kontakten med henne. Heidi skal ikke måtte forsvare det livet hun har valgt som offentlig person, hun er godt voksen å må ta egne valg for sitt liv. Om vedkommende ikke kan leve med det, så er det jo vedkommendes valg å kutte Heidi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monna1234 Skrevet 11. september 2019 #58 Del Skrevet 11. september 2019 På 16.6.2019 den 1.19, Monna1234 skrev: Er det henne som var så jævlig sur på kjæresten sin hele tiden i Charterfeber? Her må jeg bite i meg mine egne ord. Hun ble framstilt noe feil i charterfeber. Har fulgt henne en stund, og hun er jo bare søt, god og ærlig dame. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TyrkiskPepper Skrevet 26. september 2019 #59 Del Skrevet 26. september 2019 Sjekk historien hennes idag folkens, nå tar det av... Får jo å veldig vondt innvendig jeg altså, selvom jeg vet det finnes alltid to sider av en sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WCKD Skrevet 26. september 2019 #60 Del Skrevet 26. september 2019 På 8.6.2019 den 0.50, Hyachint31 skrev: Mener hun ikke jobber/er ufør, om jeg husker riktig. Sånn jeg har forstått det , mye pga psykiske utfordringer. På 8.6.2019 den 16.42, Poppzy skrev: For 2-3 måneder siden tror jeg hun sa at hun har vært sykmeldt i 1 - 1 1/2 år. Er så latterlig provoserende med disse som er for syke til å jobbe noe som helst, men de har energi til å gjøre alt mulig rart i forbindelse med kontoene sine på sosiale medier. Prioriteringer kalles det. Det er tross alt jeg som betaler lønna hennes. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå