Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Hva får en dame på 54 til å pose på snap, med halve brystet ute i badekåpe? Bare for å vise følgerne at hun er naken under. Er det attraktivt og fristende? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har hun funnet veien til TikTok

(Screenshot av profilen siden det ikke er mulig å linke til)

Screenshot_20200417-011027_TikTok.jpg

Endret av MaleficentAurora
Rettelse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Nå har hun funnet veien til TikTok

(Screenshot av profilen siden det ikke er mulig å linke til)

Screenshot_20200417-011027_TikTok.jpg

Hun har nok ikke oppfattet helt poenget med tik tok. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe 😂 hun er litt morsom da.. MEN man blir jo dritt lei av den der, «hello helllo allesammen, æ e kjæmpelei meg idag men nu ska itj æ bynn igjæn asså, men bla bla bla» så kommer det 100snaps med klaging og masing om ditten og datten 😅 går så sykt mye i det samme så slutta å følge henne. På den ene siden delte hun MYE av bruddet med typen sin, men på den andre siden fikk følgere kjeft for å ha sendt henne info om han etc etc.. utrolig slitsom dame. Ikke skjønner jeg at folk klarer å se daglig på det derre..✌🏼😇

Endret av SinfulBby
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ikke hun bare sperrer chat, det er jo et evig gnål om alt hun ikke vil ha inn på chat. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lillyann skrev:

At ikke hun bare sperrer chat, det er jo et evig gnål om alt hun ikke vil ha inn på chat. 

Hun venter vel på en spennende mann som tar kontakt

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kikka innom hun dann og vann, og alltid lurt på hva familieproblemene hun snakker om hele tiden er? Ser hun har kontakt med datteren sin, men hun har ett barn til eller? Jeg må innrømme at jeg blir fryktelig lei meg når min mamma ikke har det bra, og tenker mange ganger på at hennes barn må synest det er vondt å se sin mamma så nedfor......så ofte....på SoMe. Visst de ser innleggene hennes da?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Nice skrev:

Har kikka innom hun dann og vann, og alltid lurt på hva familieproblemene hun snakker om hele tiden er? Ser hun har kontakt med datteren sin, men hun har ett barn til eller? Jeg må innrømme at jeg blir fryktelig lei meg når min mamma ikke har det bra, og tenker mange ganger på at hennes barn må synest det er vondt å se sin mamma så nedfor......så ofte....på SoMe. Visst de ser innleggene hennes da?

Hun har en datter som ikke vil ha noe med henne å gjøre. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å sitte og slarve om mennesker på denne måten! Finn dere noe bedre å gjøre. La oss alle være akkurat sånn som vi vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Beka skrev:

Tenk å sitte og slarve om mennesker på denne måten! Finn dere noe bedre å gjøre. La oss alle være akkurat sånn som vi vil. 

Vi er bare som vi vil, da vettu.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2020 den 18.42, Beka skrev:

Hvem slarver bedre enn IH? Nå var det psykiateren det var noe galt med. Filmteamet i charterfeber. Xn selvfølgelig og for ikke å glemme naboene hennes som pratet for mye på verandaen med feil dialekt. -Og alt blir kringkastet høylydt til alle følgerne. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når én person driver å «erklærer krig»  mot absolutt alle rundt seg, ja da er det 100% sjangse for at det er denne personen som ikke er helt god. Hun vil ha følgere og oppmerksomhet, men vil ikke ha tilbakemeldinger, hun vil uttale seg fritt om hva som helst men tåler ikke å få meninger. Hun deler jo ALT. Akkurat som om hun bare vil spy ut edder og galle, og forventer bare hjerter og smileys tilbake ?! Syns hun er svært umoden for alderen, men i den alderen hun er i kan d ikke kalles umoden lenger, da ble du aldri moden og er rett og slett ikke helt god. 

syns det var tungt å følge henne fordi det mases så jævlig lenge om det samme. Man kan sitte trykke/spole gjennom snappene hennes 10-15 ganger å man går jo ikke glipp av en dritt man kan bare hoppe inn i gjentagelsene hennes femten snapper inn i maset ! 

Hun er bare ufin, utleverende og hennes versjon er sannheten. Opp og ned i bipolar helvette. Snap er sikkert det eneste hun har. Enveiskommunikasjon til ører som lytter. Ørene må bare ikke ha en tilhørende munn som vil si noe tilbake, for da ber hun deg bare slette henne og slutte å følge,-for sånne følgere vil hun nemlig ikke ha! 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, SinfulBby skrev:

Når én person driver å «erklærer krig»  mot absolutt alle rundt seg, ja da er det 100% sjangse for at det er denne personen som ikke er helt god. Hun vil ha følgere og oppmerksomhet, men vil ikke ha tilbakemeldinger, hun vil uttale seg fritt om hva som helst men tåler ikke å få meninger. Hun deler jo ALT. Akkurat som om hun bare vil spy ut edder og galle, og forventer bare hjerter og smileys tilbake ?! Syns hun er svært umoden for alderen, men i den alderen hun er i kan d ikke kalles umoden lenger, da ble du aldri moden og er rett og slett ikke helt god. 

syns det var tungt å følge henne fordi det mases så jævlig lenge om det samme. Man kan sitte trykke/spole gjennom snappene hennes 10-15 ganger å man går jo ikke glipp av en dritt man kan bare hoppe inn i gjentagelsene hennes femten snapper inn i maset ! 

Hun er bare ufin, utleverende og hennes versjon er sannheten. Opp og ned i bipolar helvette. Snap er sikkert det eneste hun har. Enveiskommunikasjon til ører som lytter. Ørene må bare ikke ha en tilhørende munn som vil si noe tilbake, for da ber hun deg bare slette henne og slutte å følge,-for sånne følgere vil hun nemlig ikke ha! 

THANK YOU👏👏👏

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, MaleficentAurora skrev:

Da ligger historien like dyp som havets bunn når det går så langt. Det går vel ikke lange tiden før H fortelle alt sammen. Er bare snakk om tid. Jeg ville heller ikke erkjent meg som hennes datter når jeg ser hvordan hun opptrer på SOME. At ene datteren vil være 100% anonyme ang sin mor er ikke uten grunn.

Tror neppe hun forteller det etter 5 år som «kjent», vil jo virke såååå snill for de svake sjelene som følger henne og svelger alt, og som nå kjøper gaver til henne oppå det hele. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.4.2020 den 21.50, Axa skrev:

Er vel ingen som tvinger dere til å følge henne?

Nei ingen tvinger noen til noe. Jeg sluttet å følge henne fordi jeg kjente det bare var slitsomt. Tilslutt bare trykket jeg på for å spole ALT. Å da tenkte jeg at jeg likegodt kan droppe å følge😆Sjekket innom storyen hennes idag bare for å se å det var samma regla nå som for noen mnd siden😂 «WHATEVER!!»-som hun selv pleier å si😆🎉

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Heartgirl

Hvem er denne dama? Jeg har aldri hørt om henne, og så gav jeg henne et klikk 😮 Minn meg på at jeg ikke besøker henne mer. Jeg stakk fort ut igjen ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som orker å høre på hele den lange regla hun legger ut? Det er bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla kjempelenge, og jeg mister interessen veldig fort. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg avfulgte henne for noen mnd siden. Blir bare i dårlig humør av å høre den evige sutringa hennes for tiden. Hun er en godt voksen dame som sitter dag ut og dag inn og klager over at hun KJEDER seg?!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...