spurven123 Skrevet 5. september 2022 #2061 Del Skrevet 5. september 2022 baremeg skrev (30 minutter siden): Hvorfor har hun kjøpt så mye smertestillende? Var det to pakker Ibux pluss en pakke Paracet? Fordi det er billigere i utlandet enn hjemme,handler alltid apotekvarer i utlandet. Skjønner godt hun skjekker priser også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 5. september 2022 #2062 Del Skrevet 5. september 2022 spurven123 skrev (56 minutter siden): Fordi det er billigere i utlandet enn hjemme,handler alltid apotekvarer i utlandet. Skjønner godt hun skjekker priser også. Det gjør jeg også. Så den er grei, forståelig. Men jeg skjønner ikke helt konseptet her, hva er hensikten med snappingen hennes? Hun er ikke sponset av noen, ingen reklame så vidt jeg har sett?? Er det bare for å lufte tanker, en hobby rett og slett? Virker ikke som hun vil kommunisere med følgerne sine, litt enveiskjøring. Oppfatter jeg det riktig? Spør alle her, ikke direkte deg @spurven123selv om jeg siterte deg. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spurven123 Skrevet 5. september 2022 #2063 Del Skrevet 5. september 2022 Zenhouse skrev (15 minutter siden): Det gjør jeg også. Så den er grei, forståelig. Men jeg skjønner ikke helt konseptet her, hva er hensikten med snappingen hennes? Hun er ikke sponset av noen, ingen reklame så vidt jeg har sett?? Er det bare for å lufte tanker, en hobby rett og slett? Virker ikke som hun vil kommunisere med følgerne sine, litt enveiskjøring. Oppfatter jeg det riktig? Spør alle her, ikke direkte deg @spurven123selv om jeg siterte deg. Tror nok det bare er hobby og dele hverdagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 6. september 2022 #2064 Del Skrevet 6. september 2022 Trur nok den stemningen på den baren hadde vært litt annerledes hvis det var danske kvinner Tom hadde møtt på 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 6. september 2022 #2065 Del Skrevet 6. september 2022 Tippsi skrev (30 minutter siden): Trur nok den stemningen på den baren hadde vært litt annerledes hvis det var danske kvinner Tom hadde møtt på 😅 Å den kamera føringen hennes gate etter gate..folk må jo sprette til siden for å unngå å havne i heidis insta verden🙄😵💫 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 7. september 2022 #2066 Del Skrevet 7. september 2022 (endret) . Endret 7. september 2022 av Tiara07 Ikke relevant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 7. september 2022 #2067 Del Skrevet 7. september 2022 Det menneske heidi er altså aldri helt fornøyd 🙄 Trudde ei stund at no var det like før ho sto i stua til en greker, da ho var å vandret rundt😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 7. september 2022 #2068 Del Skrevet 7. september 2022 non_stop skrev (På 5.9.2022 den 17.08): Virker som han hadde storkost seg på fotballpuben da uten Heidi. Øynene hans strålte når han fortalte hvor mye han hadde kost seg alene på pub med fotballkamp på skjermen Og han hadde storkost seg med folkene de møtte i går. Synd å si det, men har ikke sett han såå glad på snap før 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusemusen Skrevet 8. september 2022 #2069 Del Skrevet 8. september 2022 "Gamlebyen var ødelagt av søppelkontainer, biler og motorsykler." Det er fordi det BOR folk der, Heidi!!!! 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 8. september 2022 #2070 Del Skrevet 8. september 2022 Å der går Tom...han virker litt flau og brydd når hun sveiver rundt med mobilen .. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scan Skrevet 8. september 2022 #2071 Del Skrevet 8. september 2022 Tippsi skrev (1 time siden): Å der går Tom...han virker litt flau og brydd når hun sveiver rundt med mobilen .. Da før han gi beskjed til henne da…. «Hvis du driver med den filmingen, Heidi, så får du gå alene» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shila90 Skrevet 9. september 2022 #2072 Del Skrevet 9. september 2022 Jeg vet det er smålig av meg, men jeg kan ikke være den eneste som irriterer meg grønn over den liksom «hikstinga» i vannet? 😂 Er så dumt at jeg orker ikke. Klarer ikke å slutte å irritere meg grønn over det 🤦🏼♀️ (Nei, jeg kan ikke unfollow. Dette er for underholdende!) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 9. september 2022 #2073 Del Skrevet 9. september 2022 Nå er det klaging over at unger skriker på flyet 😀. Hadde alle oppførte seg så perfekt som henne ,så hadde alt vært bra 🤣 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 9. september 2022 #2074 Del Skrevet 9. september 2022 Sist ho var på flytur var det klage på ei med flyskrekk, no irriterte ho sæ over skrikende barn på flyet.🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scan Skrevet 9. september 2022 #2075 Del Skrevet 9. september 2022 Unger uten et snev av oppdragelse, med foreldre som gir jamt faen er virkelig irriterende reiseselskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shila90 Skrevet 9. september 2022 #2076 Del Skrevet 9. september 2022 Er generelt litt i slaget på denne hjemturen 😅 Og hva babler Tom om? Dytter og holder på. Er vel på tidd med ei litta pause de to i mellom nå 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 9. september 2022 #2077 Del Skrevet 9. september 2022 Shila90 skrev (3 timer siden): Er generelt litt i slaget på denne hjemturen 😅 Og hva babler Tom om? Dytter og holder på. Er vel på tidd med ei litta pause de to i mellom nå 😅 Ojojoj, jeg måtte inn og se etter at jeg leste kommentaren din. To ganger han ba henne «på tide å være tyst nå» før hun hørte etter. Det der klappet på skulderen for han som hadde sagt det var første gang han hadde vært i Hellas uten å være i Hellas (søren, hadde jeg visst det var Hellas så skulle jeg også fulgt med, elsker kulturen og maten - det som ennå ikke er overturistifisert) - Tror de klappene fra Tom var ironiske (virket sånn) mens hun var opptatt av hvor stort kompliment det var. Fikk med meg at hun sa at hun aldri hadde snappet så mye på en ferie før, er det i det hele tatt praktisk mulig? Og Tom som mumlet noe positivt om avstandsforhold, haha. De er sikkert slitne og alt det der, men hvor mange har mulighet og råd til to ferier rett etter hverandre? Er så merkelig å høre på den klagingen i stedet for å fokusere positivt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 10. september 2022 #2078 Del Skrevet 10. september 2022 Nana skrev (1 time siden): Ojojoj, jeg måtte inn og se etter at jeg leste kommentaren din. To ganger han ba henne «på tide å være tyst nå» før hun hørte etter. Det der klappet på skulderen for han som hadde sagt det var første gang han hadde vært i Hellas uten å være i Hellas (søren, hadde jeg visst det var Hellas så skulle jeg også fulgt med, elsker kulturen og maten - det som ennå ikke er overturistifisert) - Tror de klappene fra Tom var ironiske (virket sånn) mens hun var opptatt av hvor stort kompliment det var. Fikk med meg at hun sa at hun aldri hadde snappet så mye på en ferie før, er det i det hele tatt praktisk mulig? Og Tom som mumlet noe positivt om avstandsforhold, haha. De er sikkert slitne og alt det der, men hvor mange har mulighet og råd til to ferier rett etter hverandre? Er så merkelig å høre på den klagingen i stedet for å fokusere positivt. 5 ferier rakk de over fra våren til nå 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 11. september 2022 #2079 Del Skrevet 11. september 2022 (endret) Tom har begynt å si fra litt mer nå, har han vært sånn tidligere? I dag opplyser hun snapfolket om at han sitter på do å spiller golf, og Tom roper tilbake at han sitter der inne fordi han ikke vil være med på Snap. Endret 11. september 2022 av non_stop 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitby Skrevet 11. september 2022 #2080 Del Skrevet 11. september 2022 non_stop skrev (1 minutt siden): Tom har begynt å si fra litt mer nå, har han vært sånn tidligere? I dag opplyser hun snapfolket om at han sitter på do å spiller golf, og Tom roper tilbake at han sitter der inne fordi han ikke vil være med på Snap. Oi, oi! Går det mot slutten (igjen)? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå