Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

LiseLars1 skrev (2 timer siden):

Nå er drikking og krangling igang - business as usual der

Og her overdrives det som vanlig.

Jeg hørte ingen krangling. Litt erting ja, men ikke noe "drikking og krangling". De sippet til hver sin øl og hadde en typisk samtale slik de har. 

Og hvor er all sytinga om hotellet? Hun var jo strålende fornøyd med rommet og at de var i 5.etasje. Hun syntes resepsjonen var kjip, hva så? 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æ har vært i «Ritiminon» maaaang gang før, men har ikke fått med meg at det er hverken et gammelt fort eller en kjeeeeempelang strand der. Fantastisk!!!!! Jeg må bare innrømme det. Jeg gremmes! Men det er vel slik mange opplever syyyyyyden! 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (9 timer siden):

Æ har vært i «Ritiminon» maaaang gang før, men har ikke fått med meg at det er hverken et gammelt fort eller en kjeeeeempelang strand der. Fantastisk!!!!! Jeg må bare innrømme det. Jeg gremmes! Men det er vel slik mange opplever syyyyyyden! 

Ut på tur med selfiestanga oppi trynet på folk!  Pass dåkker da her kjæm ÆÆÆÆÆÆÆÆ!!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begredelig frokost! Ost og skinke, heldigvis kokt egg, stekt egg og litt pølse, og that's it!

Skjønner Heidis skuffelse her! Jeg tror faktisk jeg selv har grått mine egne tårer av det der 😢

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogstrolle skrev (33 minutter siden):

Begredelig frokost! Ost og skinke, heldigvis kokt egg, stekt egg og litt pølse, og that's it!

Skjønner Heidis skuffelse her! Jeg tror faktisk jeg selv har grått mine egne tårer av det der 😢

Problemet til IH er at hun bestiller 2-3 stjernes hotell  i syyyyyden, og forventer å komme til luksus hotel ala Dubai..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseLars1 skrev (2 minutter siden):

Problemet til IH er at hun bestiller 2-3 stjernes hotell  i syyyyyden, og forventer å komme til luksus hotel ala Dubai..

Det var det jeg sa til meg selv der jeg spiste min brødskive med ridderost.

En får det en betaler for! Vil du ha overflod, så velger du ikke et 3stjerners hotell. 

Frokosten var enkel og helt grei. Typiske ting vi selv har i kjøleskapet. 

Blir bra herre shjø, Heidi 🌞

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper Tom får tak i passordet til værgudene som han sa (jeg synes Tom er morsom 😂😂) sånn at ikke Insta-Heidi blir rasende pga manglende sol. Selvfølgelig masse sutring,  det er alltid noe som er galt

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (14 minutter siden):

Håper Tom får tak i passordet til værgudene som han sa (jeg synes Tom er morsom 😂😂) sånn at ikke Insta-Heidi blir rasende pga manglende sol. Selvfølgelig masse sutring,  det er alltid noe som er galt

Blir nok ny sydentur i neste friperiode om været ikke er slik hun krever det skal være 😊

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogstrolle skrev (5 timer siden):

Man får som man bestiller når det gjelder sydentur 🥳☀️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frydefull skrev (19 minutter siden):

Hva er passordet til Heidis snap? Finner henne ikke.

heidi.h66

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en gang når en brud ankommet sitt eget brullup klarer hun å være stille. Mens inviterte gjester holder seg stille i bakgrunnen utrbyter hun høyt at "Der kommer hu schøøøø" og løper opp trappa for å få bilde forfra.

Er aldri mulig å være anonym og diskret nei.

Endret av Me for life
Skrivefeil
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me for life skrev (1 minutt siden):

Ikke en gang når en brud ankommet sitt eget brullup klarer hun å være stille. Men inviterte gjester holder seg stille i bakgrunnen utrbyter hun høyt at "Der kommer hu schøøøø" og løper opp trappa for å få bilde forfra.

🙈🙈

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Me for life skrev (12 minutter siden):

Ikke en gang når en brud ankommet sitt eget brullup klarer hun å være stille. Men inviterte gjester holder seg stille i bakgrunnen utrbyter hun høyt at "Der kommer hu schøøøø" og løper opp trappa for å få bilde forfra.

Skammelig oppførsel av 60 år gammel dame!!

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (29 minutter siden):

🙈🙈

Tom la ut en snutt på insta i dag ,der kan du snakke om hvor høylytt hun klarer å være 😫og avslutter med den anstrengte latteren da schøøøøøø . 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (1 time siden):

Tom la ut en snutt på insta i dag ,der kan du snakke om hvor høylytt hun klarer å være 😫og avslutter med den anstrengte latteren da schøøøøøø . 

La merke til at den andre damen ved bordet himlet med øynene 😅

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Blue Sky skrev (På 17.5.2024 den 22.06):

Jeg har vært der en gang på dagstur fra Chania og var der nettopp pga det gamle fortet og havnen 😅 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (1 time siden):

Jeg har vært der en gang på dagstur fra Chania og var der nettopp pga det gamle fortet og havnen 😅 

Er ikke et veldig fristende reisemål må jeg si 😅 Ser ikke veldig pent ut der. Eller tar jeg feil? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shila90 skrev (12 minutter siden):

Er ikke et veldig fristende reisemål må jeg si 😅 Ser ikke veldig pent ut der. Eller tar jeg feil? 

Mye trafikk og støy.

Veldig fint ved fortet og havnen, og hyggelig gågate på veien dit, men ellers synes jeg ikke det var så pent der. Men jeg var der kun noen timer.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shila90 skrev (5 timer siden):

Jeg synes det var mye fint og kjekt å se og oppleve i Rethymnon. Ikke minst den ekstremt lange flotte stranda som strekker seg fra selve byen og østover, kilometer på kilometer. Jeg tror ikke Heidi noen gang har gått langs denne stranda. I tillegg er det en fin gamleby og både den Venezianske og andre havneområder. Masse shoppingmuligheter og et utall spise og drikkesteder. 

Endret av Blue Sky
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...