Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Oppland skrev (3 timer siden):

Ja,at han gidder! Når hun holder på slik når hun filmer og legger ut, hvordan er hun ellers da?

Det hun driver med er psykisk mishandling.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Honey Dew skrev (2 minutter siden):

Helt klart! Vi vet at det er vanskelig å løsrive seg fra psykisk mishandling. Så er egentlig bare synd på han. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rubbel og bit
Oppland skrev (5 timer siden):

Ja,at han gidder! Når hun holder på slik når hun filmer og legger ut, hvordan er hun ellers da?

Solatilola skrev (5 timer siden):

Et helvete

Honey Dew skrev (1 time siden):

Snowflakes skrev (1 time siden):

Helt klart! Vi vet at det er vanskelig å løsrive seg fra psykisk mishandling. Så er egentlig bare synd på han. 

Enn om han er lik, enn om han er en skikkelig drittsekk når han ikke filmes. Det var han, og ikke hun som sto  i med andre og kritiserte H for de andre jentene han var med 

Jeg synes heller ikke at H fremstiller seg så positivt, men vi ser bare litt av livet deres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rubbel og bit skrev (7 minutter siden):

Enn om han er lik, enn om han er en skikkelig drittsekk når han ikke filmes. Det var han, og ikke hun som sto  i med andre og kritiserte H for de andre jentene han var med 

Jeg synes heller ikke at H fremstiller seg så positivt, men vi ser bare litt av livet deres. 

Hva hvis vi hadde snudd på det og en mann hadde behandlet en kvinne på samme måte? Ville du sagt at kvinnen er skyld i at hun blir psykisk mishandlet fordi hun nok er en drittsekk hun også?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rubbel og bit
Honey Dew skrev (2 timer siden):

Hva hvis vi hadde snudd på det og en mann hadde behandlet en kvinne på samme måte? Ville du sagt at kvinnen er skyld i at hun blir psykisk mishandlet fordi hun nok er en drittsekk hun også?

Jeg prøver å si at en sak ofte har to sider. Denne også. 
jeg forsvarer verken den ene eller den andre, men enkelte av dere stakkarsliggjør  mannen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rubbel og bit skrev (1 time siden):

Jeg prøver å si at en sak ofte har to sider. Denne også. 
jeg forsvarer verken den ene eller den andre, men enkelte av dere stakkarsliggjør  mannen.  

Fordi vi vet hvordan det er å leve med en narcissist.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Solatilola skrev (10 timer siden):

Er det noen kvervelanter her? 

Instaheidi er litt som Kai på tiktok. Lager sine egne ord, fordi hun åpenbart ikke vet den riktige stavelsen. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solatilola skrev (På 29.12.2021 den 16.44):

Er det noen kvervelanter her? 

Kvervelantene har mye aggrasjon idag

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kler øyenskyggen hun har i dag kjempegodt 😍 håper hun går over til å bruke denne fargen 😊

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (1 time siden):

Hun kler øyenskyggen hun har i dag kjempegodt 😍 håper hun går over til å bruke denne fargen 😊

Jeg tenkte akkurat det samme🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest johndoe76

Fant denne tråden her ved en tilfeldighet, og måtte lage en konto, for å ta Heidi litt i forsvar.

Heidi er ei utrolig vakker dame, og hun har en vanvittig hærlig personlighet. Og da jeg har møtt henne i virkeligheten, kan jeg også si at hun er veldig hyggelig. Og til dere som skriver om utseende hennes, jeg har som sagt møtt henne, og hun ser virkelig flott ut i virkeligheten!!

Endret av johndoe76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

johndoe76 skrev (1 time siden):

Fant denne tråden her ved en tilfeldighet, og måtte lage en konto, for å ta Heidi litt i forsvar.

Heidi er ei utrolig vakker dame, og hun har en vanvittig hærlig personlighet. Og da jeg har møtt henne i virkeligheten, kan jeg også si at hun er veldig hyggelig. Og til dere som skriver om utseende hennes, jeg har som sagt møtt henne, og hun ser virkelig flott ut i virkeligheten!!

De leppene ser ikke flott ut på noen. Verken på bilder eller i virkeligheten. Men øyensminken hennes var myyye bedre i dag enn til vanlig. Hadde hun tonet ned leppestiften og øyenbrynene 10 hakk, hadde hun jo sett helt normal ut ( bortsett fra all fillers i leppene da). 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (På 9.1.2022 den 22.36):

De leppene ser ikke flott ut på noen. Verken på bilder eller i virkeligheten. Men øyensminken hennes var myyye bedre i dag enn til vanlig. Hadde hun tonet ned leppestiften og øyenbrynene 10 hakk, hadde hun jo sett helt normal ut ( bortsett fra all fillers i leppene da). 

Den sminken kledde henne kjempegodt. 
Hun hadde visst fått en del meldinger på det, altså komplimenter, men det tolket hun selvsagt i verste mening 🤦🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Loonsta skrev (1 time siden):

Den sminken kledde henne kjempegodt. 
Hun hadde visst fått en del meldinger på det, altså komplimenter, men det tolket hun selvsagt i verste mening 🤦🏻‍♀️

Endret av Kjerringrokk
Feil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alt det viktige hun har formidla dei siste dagene så er det fortsatt sminken og utseende ellers dere henger dere oppi.

Alle som følger henne, uansett motiv, vet at hun sliter med psyken, det er hu tydelig på. Hu har hatt det utrulig vanskelig det siste halvåret. Det vet dere. Hu er klar over at det er det dere henger dere opp i. At hun er var på kritikk er forståelig. Dere vet ikkje noe om henne uten om det hun deler. For alle som har vokset opp med kritikkveiledning  som foreldrestil, vet at om noen sier at du passer den sminken bedre= du var styggere med den andre.  o.s.v. Hvorfor kan dere ikkje bare tenke det inni dere selv? Hvorfor må dere logge på å gå inn her for å skrive det? Hva får det deg til å føle når du skrive det her? Får du ein bedre dag? Eg følger Heidi på snap fordi det er noen ganger lærerikt, morsomt, trist,.. Eg håper at Heidi skal få mange gode dager i 2022 og at hun ikkje går inn her å leser, for det gjer henne ikkje godt hvertfall. Om alle dere som ikkje liker henne kunne avfølgt henne eller bare latt være å kommentere kunne dere hjulpet henne på veien. SLUTT Å KOMMENTER PÅ UTSEENDE! 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

johndoe76 skrev (På 1/9/2022 den 21.09):

Er du Heidi?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (19 minutter siden):

Er du Heidi?

Nei, Heidi er ikke på sånne sladderforum ifølge henne selv. Hun får derimot mye oppdateringer om sladderet rundt henne fra følgere og venner

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...