Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sissywish skrev (13 minutter siden):

Det er viktig for hun å se å bli sett,det ser jeg på gymmet for å si det mildt.MEN han er akkorat likedan han altså,se på meg se på meg,men han styrer ikke så inni fa...mye

Syns hennes største prestasjon er å kunne beholde alle milelange løsnegler og «trene» samtidig. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soniq skrev (10 timer siden):

Må være vanskelig å ikke se henne, selvom hun er bitteliten. 

Tusen takk for dagens latterkule 😂 Kommentaren din var spot on 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen så mange sure drittkjerringer som sitter her inne, alle har behov for å bli sett, på en eller annen måte. Det betyr ikkje nødvendigvis billedlig, men for den enn er. Å kritisere ein person som er så åpen om sin angst og tunge depresjon som dere gjør, viser lave evner til empati. Dere er nok på Naugthy- lista til nissen i år ja. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk med løsnegler må være årsak til mye smitte og bakterier. Hvor mange ganger vifter hun løsnegler i nese og munn? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun burde seriøst legge ned snapen å forsone seg med familien. Virker som det er lenge siden hun har vært hos moren og hun har jo ikke nevnt henne heller. Rart for hun pleier jo stadig å ta seg en tur til moren sin. Men var jo noe som skjedde for et par uker siden,så mulig hun er uvenner med henne. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som alltid er det alle andre det er noe galt med. Har ei bekjent jeg også, drama og uvennskap på alle kanter, men alltid de andre det er noe feil med 🤷🏼‍♀️

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowflakes skrev (På 8.12.2021 den 0.01):

Syns hennes største prestasjon er å kunne beholde alle milelange løsnegler og «trene» samtidig. 

Huff dem er så fæle de neglene,hu kan jo ikke det der stakkar,som nail-designer så får jeg helt vondt i øynene av å se

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sissywish skrev (1 time siden):

Huff dem er så fæle de neglene,hu kan jo ikke det der stakkar,som nail-designer så får jeg helt vondt i øynene av å se

Og håret. Jeg ble overrasket her om dagen når hun sa hun var utdannet frisør. I det siste har hun i det minste vært flink å gre håret så det går litt i ett, men som regel ser man jo et klart skille mellom hennes eget slitte frizzy hår og løshåret som henger som spaghettistrimler. Hun hadde vært så mye finere med skulderlangt hår! 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sissywish skrev (7 timer siden):

Legger hun neglene sine selv? De ser så hjemmesnekret ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (14 minutter siden):

Legger hun neglene sine selv? De ser så hjemmesnekret ut.

Ja hun sier så,øynene mine blør når jeg ser sånnt

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (6 timer siden):

Og håret. Jeg ble overrasket her om dagen når hun sa hun var utdannet frisør. I det siste har hun i det minste vært flink å gre håret så det går litt i ett, men som regel ser man jo et klart skille mellom hennes eget slitte frizzy hår og løshåret som henger som spaghettistrimler. Hun hadde vært så mye finere med skulderlangt hår! 

Når det er så synlig med løshår så syns jeg man like godt kan la vær,å sitter no der å drar i det hele tiden

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sissywish skrev (6 timer siden):

Når det er så synlig med løshår så syns jeg man like godt kan la vær,å sitter no der å drar i det hele tiden

Jeg tenker på hvor sinnsykt dyrt det er å sette inn så langt løshår hver 3dje mnd. Greit at dansken tjener greit, men herre de lever jo på hotell og ferie når han har fri

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snowflakes skrev (8 timer siden):

Jeg tenker på hvor sinnsykt dyrt det er å sette inn så langt løshår hver 3dje mnd. Greit at dansken tjener greit, men herre de lever jo på hotell og ferie når han har fri

Ja dem klarer jo ikke hverandres nærvær når han er hjemme,så da er det vel bare for han å bla opp pengboka på reiser da,så får hun polert instagramen din med det samme

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikkje fulgt henne på en stund, meeen hva skjer med den øyesminken 😂😂 Sort, blått og turkis 👌 Hun burde klippet av seg det håret også , ser ikke pent ut i det hele tatt 🙈

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veranda skrev (10 minutter siden):

Har ikkje fulgt henne på en stund, meeen hva skjer med den øyesminken 😂😂 Sort, blått og turkis 👌 Hun burde klippet av seg det håret også , ser ikke pent ut i det hele tatt 🙈

Hun trenger da ikke klippe av løshåret. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rubbel og bit
Axa skrev (3 timer siden):

Det er hun selv som velger å dele alt 

Det er det, men vi trenger vel ikke sitte her inne og godte oss i det hun tjater om, eller kommentere negler og løshår. Hun sier at hun ikke har det bra med enkelte i nær familie, eller seg selv - vi trenger  vel ikke legge stein til byrden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Rubbel og bit said:

Det er det, men vi trenger vel ikke sitte her inne og godte oss i det hun tjater om, eller kommentere negler og løshår. Hun sier at hun ikke har det bra med enkelte i nær familie, eller seg selv - vi trenger  vel ikke legge stein til byrden.

Det er jeg enig med deg i. Det jeg bare ikke forstår (eller begriper) med Heidi, er at hun velger å heller være en offentlig profil på SoMe, som ikke hun en gang livnærer seg på. I stedenfor å velge å ha et forhold til familien sin, og sine egne barn (De har vel kuttet kontakt med henne på grunn av det). Det er vel familien som er der for deg i tykt og tynt, og støtter deg når du trenger, ikke randome folk på Internett...  

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...