Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men dere har likefullt en litt annen realitet enn oss i Oslo. Vi har ikke fått gjort NOE siden slutten av oktober. Dere har hatt butikker, kinoer, restauranter, treningssentre osv. Det blir ikke sammenlignbart.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solatilola skrev (På 17.4.2021 den 11.01):

De tester seg nok ikke i den grad de gjør på Østlandet, derfor slipper de unna tiltak. 

Seriøst? 

Jeg bor i en kommune utenfor Trondheim, har testet jeg 3 ganger side november 🙄

FotbaIlflua skrev (På 17.4.2021 den 10.29):

Ikke østlendingene som er problemet, ref Heidi, men de som bor på Stovner er problemet og årsaken til smittespredningen. Kanskje hun glemmer at de som bor på Stovner gjerne har flere mennesker i husholdningen og færre kvadratmeter å oppholde seg på, samt at mange har jobber i utsatte yrker samt er avhengige av kollektivtransport? Alle trønderne jeg kjenner lever som normalt med festing i helgene, hytteturer og annet sosialt samvær og er kjempestolte over sine lave smittetall. Det er helt tilfeldig at smitten ikke er større i Trondheim, det er iallefall ikke fordi de tar forholdsregler.

Vi har ikke levd som normalt siden mars i fjor, kommer ikke til å gjøre det før alle er vaksinerte på lik linje med resten av landet.

Har tas det forhåndsregler på lik linje med Oslo, få nærkontaktet, 2 metersregel, frivillig bruk av munnbind, spriting av hender, null sosialt liv. Jeg har ikke fysisk sett foreldrene mine på ett år pga at de bor i institusjon og jeg er kronisk syk.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (44 minutter siden):

Seriøst? 

Jeg bor i en kommune utenfor Trondheim, har testet jeg 3 ganger side november 🙄

Vi har ikke levd som normalt siden mars i fjor, kommer ikke til å gjøre det før alle er vaksinerte på lik linje med resten av landet.

Har tas det forhåndsregler på lik linje med Oslo, få nærkontaktet, 2 metersregel, frivillig bruk av munnbind, spriting av hender, null sosialt liv. Jeg har ikke fysisk sett foreldrene mine på ett år pga at de bor i institusjon og jeg er kronisk syk.

Det er flott at du tar forholdsregler, det står det respekt av. Det samme kan jeg ikke si om de trønderne jeg kjenner. Der er det fest, champis, besøk, hytteturer osv hver helg. Hva folk gjør er en ting, men å legge dette ut på sosiale medier sier litt om tankegangen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FotbaIlflua skrev (9 minutter siden):

Det er flott at du tar forholdsregler, det står det respekt av. Det samme kan jeg ikke si om de trønderne jeg kjenner. Der er det fest, champis, besøk, hytteturer osv hver helg. Hva folk gjør er en ting, men å legge dette ut på sosiale medier sier litt om tankegangen. 

Ingen jeg kjenner her i Trondheim oppfører seg sånn. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FotbaIlflua skrev (3 timer siden):

Vel, jeg kjenner INGEN her i trøndelag som oppfører seg slik.....

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Justsaying skrev (På 27.9.2019 den 16.22):

Tror nok ikke Heidi, eller andre, er kjeftete egentlig. Bare gjør seg til. Særlig hun som var på tv, klart hun lager underholdning. 
Selv om jeg ikke hadde delt som hun gjør så syns jeg det er interessant å følge henne, og synd på henne er det uten tvil. For et mareritt. Hvis man ikke ser at hun har det vondt så er man født uten empati 

Som trønder sjøl må jeg si at jeg VEIT at hu ikke gjør seg til. Trener på samme studio,så jo,hun er kjeftete

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sissywish skrev (17 timer siden):

Som trønder sjøl må jeg si at jeg VEIT at hu ikke gjør seg til. Trener på samme studio,så jo,hun er kjeftete

Da hadde jeg byttet treningsstudio i frykt for å ende opp som ufrivillig linselus i bakgrunnen på et av disse bildene og videoene hennes. Uansett hvem det er snakk om så blir jeg alltid utilpass når jeg ser folk dra opp mobilen foran speilet i studioene. Rart at det i det hele tatt er lov

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (2 timer siden):

Da hadde jeg byttet treningsstudio i frykt for å ende opp som ufrivillig linselus i bakgrunnen på et av disse bildene og videoene hennes. Uansett hvem det er snakk om så blir jeg alltid utilpass når jeg ser folk dra opp mobilen foran speilet i studioene. Rart at det i det hele tatt er lov

Men hvorfor skal andre måtte bytte treningssenter for at hun skal få filme? Tenker at her må jo studio ta affære  i såfall om noen reagerer på at hun filmer. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiominMio skrev (1 time siden):

Men hvorfor skal andre måtte bytte treningssenter for at hun skal få filme? Tenker at her må jo studio ta affære  i såfall om noen reagerer på at hun filmer. 

Hun hadde hatt så godt av å virkelig bli satt på plass når det gjelder måten hun opptrer på overfor andre.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (9 timer siden):

Det er jo ikke lov,hun har fått en haug med varsler om det,men hun driter i d.tror tilogmed dansken skjemmes av d,så nå går dem på fresh på lade i stede,når han er hjemme ja.når har dratt så er hu tilbake med kjeftsmella si på 3t leangen igjen

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sissywish skrev (3 minutter siden):

Det er jo ikke lov,hun har fått en haug med varsler om det,men hun driter i d.tror tilogmed dansken skjemmes av d,så nå går dem på fresh på lade i stede,når han er hjemme ja.når har dratt så er hu tilbake med kjeftsmella si på 3t leangen igjen

Jeg lurer på hva som får mennesker til å se opp til en slik person. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

norovirus skrev (På 9.6.2019 den 1.23):

Har sett henne på snap. Hun forteller om livet sitt på godt og vondt, hun driver ikke en treningssnap selv om hun har trent i åresvis. Hun utleverer ingen, har ikke umerket reklame. Hun er seg selv, og det er helt greit. Lavmål å kommentere utseende, og å spekulere i familieproblemer som aldri har vært omtalt i some.

Helt enig. Syns det ikke er bra av flere her inne å gå på utseende hennes og spekulere i svært private ting i livet hennes. Trenger en å skrive det offentlig på Internett hvor det blir lagret kanskje for alltid? 

Hun viser livets sider, både positive og negative og hun gjør ikke noe ondt mot andre. 😊💛

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Hvem legger ut bilde på ig uten truse? Jo, Instaheidi. Ettersom hun gjør alt med hensikt som hun sier så.... tom drar jo

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solatilola skrev (3 timer siden):

Hvem legger ut bilde på ig uten truse? Jo, Instaheidi. Ettersom hun gjør alt med hensikt som hun sier så.... tom drar jo

Du ser jo ikke om hun har truse eller ikke på det bildet. Hun kan fint ha en truse med høy skjæring, f.eks string på det bildet.

Endret av Flettfrid
Rettet skrivefeil
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (3 timer siden):

Du ser jo ikke om hun har truse eller ikke på det bildet. Hun kan fint ha en truse med høy skjæring, f.eks string på det bildet.

Nei, nettopp. Er det normalt for en 55 åring på ig? Og skreve med pledd imellom. Og hun liker å ligge naken under pledd.  

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
On 4/19/2021 at 12:57 PM, Axa said:

Jeg bor i Trondheim. Har ikke levd som normalt siden Mars i fjor 

Vel.. dere har stort sett hatt åpne butikker, treningssenter, restauranter, cafeer.. det er nærmest ett år siden jeg spiste en middag ute i Oslo. Så av og til er det fristende å si til resten av befolkningen: zip it...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solatilola skrev (2 timer siden):

Nei, nettopp. Er det normalt for en 55 åring på ig? Og skreve med pledd imellom. Og hun liker å ligge naken under pledd.  

Du kan uansett ikke beskylde henne for å sitte uten truse på bilde,du må faktisk bevise påstanden din her inne.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

June_1 skrev (47 minutter siden):

Vel.. dere har stort sett hatt åpne butikker, treningssenter, restauranter, cafeer.. det er nærmest ett år siden jeg spiste en middag ute i Oslo. Så av og til er det fristende å si til resten av befolkningen: zip it...

Hvorfor skal man zip it fordi noen har strengere tiltak enn der man bor selv? Da burde du også ZIP IT, for tenk hvordan det er i feks India du. Du har det nok ganske fint du også!! Så zip it selv. Hilsen Trondheim

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (13 timer siden):

Du kan uansett ikke beskylde henne for å sitte uten truse på bilde,du må faktisk bevise påstanden din her inne.

Da får du se på bilde. Jeg «give a fuck» hadde aldri selv lagt ut noe på ig som så ut som jeg satt naken.  Hun er glad i å vise seg frem, hvis du har fulgt henne. Hun sitter gjerne med brystene ute på snap, selv etter å blitt oppmerksom på det, så satt hun med en hel tirade før hun filmet brystet, og la det tilbake i babydolln. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...