Gå til innhold

The Handmaid’s Tale’, sesong 3


enirt

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Infinitum skrev:

Hvis ungen ender hos Serena samme hvordan det utvikler seg blir jeg så skuffet. Det ER ikke datteren samme hvordan man ser på det. Det er ikke engang hennes eksmann barn. Det er jo June og Nick sitt, selv om Serene "eide" June. 

Så om det ender til slutt med at Serena klarer på noe måte å få kloa på det barnet blir jeg skikkelig sur. 

Så jo ikke slik ut i siste episode siden Serena ble puttet i fengsel og siktet for voldtekt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Serena virker ganske blåst noen ganger synes jeg. Usikker på om hun egentlig er ganske ekstrem hun også. Hun var jo en av tankene bak Gilead før det ble som det ble. Nå ble hun arrestert for voldtekt, og da får hun neppe barnet.

Spennende episode! Spent på fortsettelsen! Hvordan skal det gå med alle handmaidene og martaene nå? Det var jo så mange barn som ble flyttet ut, mange familier som er berørt. Det vil garantert bli noen harde sanksjoner og reaksjoner i Gilead.

Hvordan i alle dager skal June kommer seg ut av dette???

 

Anonymkode: 340f3...d4a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Stueloff skrev:

For en avslutning! Gud, som jeg grein 😭

Jeg og!!

Er det bekreftet om det kommer en sesong til eller ikke?

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, MissStiles skrev:

Jeg og!!

Er det bekreftet om det kommer en sesong til eller ikke?

Det kommer sesong 4, det er bekreftet.

Anonymkode: f1379...e9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva med Hannah? Hvorfor kom ikke Hannah seg ut..? 

Anonymkode: 3940d...284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Men hva med Hannah? Hvorfor kom ikke Hannah seg ut..? 

Anonymkode: 3940d...284

Familien hun bor med flyttet fordi de forstod at June fremdeles håpet på å få henne tilbake, og nå vet de ikke hvor de bor. 

Anonymkode: 7c8f5...a5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om June nå blir flyttet til opprørsstyrken...

Jeg håper Nick hjelper June med å rømme..
Og er det ille at jeg håper at Serena er gravid? Om hun havner i fengsel og er gravid, så vil barnet bli tatt fra henne og hun vil faktisk føle det på hele kroppen hvordan det er når noen tar ifra deg ditt biologiske barn..
 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stjernetåka skrev:

Serena kan ikke bi gravid. Hun ble for skadet da hun ble skutt.

Fred innrømmet vel at det er han, og ikke Serena, som er steril? Rett før han ble arrestert?

Anonymkode: 175a8...324

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Chizue said:



Jeg håper Nick hjelper June med å rømme..
 

Det håper ikke jeg. Jeg syns det er bra June har vist handlekraft til å sette i gang ting på egenhånd. Hun trenger ingen kjekk mann som skal hjelpe henne. Det siste denne serien trenger er at en tidligere elsker plutselig skal "save the day". Nick og alle andre puslete menn som bare følger strømmen kan råtne i serien for min del. Serien må ikke lure seg opp i klisjeer. 

1 hour ago, Stjernetåka said:

Serena kan ikke bi gravid. Hun ble for skadet da hun ble skutt.

Det er det vel aldri blitt bastant hevdet i serien. Det er bare antatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MissLucy skrev:

nå er det bare noen få uker til Margaret Atwoods oppfølgerbok til Handmaid's tale kommer ut. Den skal ta opp historien 15 år etter handlingen i handmaid's tale. Gleder meg!!!

https://www.vg.no/rampelys/bok/i/RRE7z5/12-boktips-for-aarets-bokhoest

Takk, det visste jeg ikke😊

Anonymkode: b87d4...a07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Albbas skrev:

Det håper ikke jeg. Jeg syns det er bra June har vist handlekraft til å sette i gang ting på egenhånd. Hun trenger ingen kjekk mann som skal hjelpe henne. Det siste denne serien trenger er at en tidligere elsker plutselig skal "save the day". Nick og alle andre puslete menn som bare følger strømmen kan råtne i serien for min del. Serien må ikke lure seg opp i klisjeer. 

Det er det vel aldri blitt bastant hevdet i serien. Det er bare antatt. 

Vi har ikke sett mye til han denne sesonger, vipps var han borte fordi han ble sendt til "fronten"  mange spekulerer med at han er spion for opprørsstyrken, men har måtte ligget lavt, slik at opprørsstyrken kan vokse og bli sterkere. 

Det jeg mente med at Nick kommer for å hjelpe til. For på mange måter så forlot han serien i en cliffhanger og mange lurer på hva som skjer videre med ham.

 

 

Og graviditet,  allerede i 2017 sa skaperene av showet: En dag får dere vite at Serena kan få barn. 

Og det ble sagt  ett par episoder siden, Fred fortalte Serena at hun fortjente de barna som han ikke kunne gi henne..Så kom den intime scenen, uvisst om det var sex i bildet x) Kanskje...Kanskje er hun gravid...Hadde vært kult da ^^

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spent på om June er død eller levende. Begge deler er sort of mulig.

Anonymkode: 94afe...470

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, blåbærpike skrev:

Kanskje siste sesong tar for seg den boken. 

Tviler, men kan jo hende.

 

Skaperen gikk ut med ett hint i ett intervju om hva som skal skje i sesong 4 "All hell will break loose". 

Så kan hende at serien "slutter" der hvor boka starter igjen og om neste bok blir like populær, så kan det hende de lager en til sesong som handler om boka?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, MissLucy skrev:

nå er det bare noen få uker til Margaret Atwoods oppfølgerbok til Handmaid's tale kommer ut. Den skal ta opp historien 15 år etter handlingen i handmaid's tale. Gleder meg!!!

https://www.vg.no/rampelys/bok/i/RRE7z5/12-boktips-for-aarets-bokhoest

Ja det blir utrolig spennende. Gleder meg også! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK sesong, men de kunne nok kuttet to-tre episoder og fått frem det samme. Nærbildene av June som lager stygge ansiktsuttrykk har mistet helt effekten for meg også. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...