lady90 Skrevet 2. august 2019 #201 Skrevet 2. august 2019 Var det serenas plan at de skulle over til Canada og Fred bli arrestert, eller trodde hun at de skulle treffe han fyren og bli fri begge to? 3
Heisann1234 Skrevet 2. august 2019 #202 Skrevet 2. august 2019 47 minutter siden, lady90 skrev: Var det serenas plan at de skulle over til Canada og Fred bli arrestert, eller trodde hun at de skulle treffe han fyren og bli fri begge to? Tror Serena planla det. Virket som at samtalene de hadde rett før var en slags "avslutning" der de endelig var mer ærlige. Man så jo at Serena kom med småstikk til Fred og hun virket ganske bitter. Serena hadde et skyldig uttrykk da hun så på Fred mens han ble arrestert (det er min mening da). 5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #203 Skrevet 2. august 2019 Akkurat nå, Heisann1234 skrev: Tror Serena planla det. Virket som at samtalene de hadde rett før var en slags "avslutning" der de endelig var mer ærlige. Man så jo at Serena kom med småstikk til Fred og hun virket ganske bitter. Serena hadde et skyldig uttrykk da hun så på Fred mens han ble arrestert (det er min mening da). Tror også det. Anonymkode: 175a8...324
pippilang Skrevet 2. august 2019 #204 Skrevet 2. august 2019 Var egentlig litt skuffet over denne sesongen, men nå har det tatt seg opp synes jeg! Gleder meg til neste uke. 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #205 Skrevet 5. august 2019 Spoiler Jeg tror Serena har ofret Fred for å få være med Nicole. Veldig spennende episode 😓 Anonymkode: b87d4...a07
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #206 Skrevet 6. august 2019 Spennendeee gleder meg til ny episode Anonymkode: 3940d...284
Gjest Juks Skrevet 6. august 2019 #207 Skrevet 6. august 2019 Siste episode falt endelig tilbake til handlingen, etter veldig mye unødvendig og svak "avsporing". Episode 11 var helt strålende. Kanskje en av de beste i hele serien. Fantastisk. Kjør på videre med dette Spent på de neste to nå, det kan jo ikke bli annet enn bra fra nå og ut sesongen
Gjest wildfig Skrevet 6. august 2019 #208 Skrevet 6. august 2019 Siste episode var fantastisk på alle mulige måter 😃 Gleder meg allerede til neste!
Zenhouse Skrevet 6. august 2019 #209 Skrevet 6. august 2019 Har sett alle 11 episodene nå på to dager 🙌🏼 Noen som vet hvor mange episoder ses 3 har totalt?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #210 Skrevet 6. august 2019 2 timer siden, Zenhouse skrev: Har sett alle 11 episodene nå på to dager 🙌🏼 Noen som vet hvor mange episoder ses 3 har totalt? Imdb sier at det skal være 13 episoder. Heldigvis klarsignal for en sesong 4 😁 Anonymkode: 38e94...6e5 1
Zenhouse Skrevet 7. august 2019 #211 Skrevet 7. august 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Imdb sier at det skal være 13 episoder. Heldigvis klarsignal for en sesong 4 😁 Anonymkode: 38e94...6e5 Takk 😊
Isild Skrevet 8. august 2019 #212 Skrevet 8. august 2019 Selv om denne sesongen har irritert meg helt frem til forrige episode, så var det worth the wait når jeg i dag fikk se Luke dra til Fred!! 6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #213 Skrevet 8. august 2019 ... men hvor mange ganger kan man zoome inn på June for filmatisk effekt før det mister effekten?! 🧐 Anonymkode: ea421...83f 20
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #214 Skrevet 8. august 2019 Jeg forstår ikke helt hvorfor mrs waterford skal få lov å se babyen når det ikke er hennes?! Og hvorfor hun sitter innelåst når hun tydeligvis har stått bak arresteringen? Men elsker denne sesongen og endelig ser ting ut til å få Junes vei. Har blitt litt lei av at alt stadig går mot henne når man endelig tror det skal gå bra. Og mr. Lawrence sine kalde blikk gir meg frysninger! Kan han ha visst at June Hadde vært på konas rom?! Anonymkode: 60044...2b9 6
Knocks Skrevet 8. august 2019 #215 Skrevet 8. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår ikke helt hvorfor mrs waterford skal få lov å se babyen når det ikke er hennes?! Og hvorfor hun sitter innelåst når hun tydeligvis har stått bak arresteringen? Men elsker denne sesongen og endelig ser ting ut til å få Junes vei. Har blitt litt lei av at alt stadig går mot henne når man endelig tror det skal gå bra. Og mr. Lawrence sine kalde blikk gir meg frysninger! Kan han ha visst at June Hadde vært på konas rom?! Anonymkode: 60044...2b9 Ja den siste scenen der var virkelig god! Du merket det lå noe i luften der, et glimt av skrekk i øynene hans som han ikke kunne følge opp. 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #216 Skrevet 8. august 2019 Så utrolig spennende!! Anonymkode: 3940d...284
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #217 Skrevet 8. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår ikke helt hvorfor mrs waterford skal få lov å se babyen når det ikke er hennes?! Og hvorfor hun sitter innelåst når hun tydeligvis har stått bak arresteringen? Men elsker denne sesongen og endelig ser ting ut til å få Junes vei. Har blitt litt lei av at alt stadig går mot henne når man endelig tror det skal gå bra. Og mr. Lawrence sine kalde blikk gir meg frysninger! Kan han ha visst at June Hadde vært på konas rom?! Anonymkode: 60044...2b9 Grunnen til at hun får se babyen er fordi hun mest sannsynlig har inngått en avtale hvor hun gir informasjon videre til Canada imot at hun får se babyen. Men møtet gikk ikke særlig bra og innbiller meg at hun damen som var i samme rom ble satt der for å psyke ned Serina. Anonymkode: fbc51...ce9 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #218 Skrevet 8. august 2019 Ang den siste scenen så oppfattet jeg det slik: når de stod inne på kjøkkenet etter dødsfallet og Mr Lawrence sa at han kunne ha gått å sjekket Mrs Lawrence sa June at det kunne hun også. Da skjedde det noe og jeg tror Mr Lawrence skjønte at June hadde vært inne på rommet. Grunnen til at Mr Lawrence da ikke ble sur tror jeg kan være: At man blir straffet for selvmordsforsøk (uten å vite sikker) At det var et valg Mrs Lawrence hadde tatt og det var en viss forståelse for det. Pga Waterford hadde blitt tatt i fangenskap i Canada så ville Lawrence også bli tatt når de rømte. Ble de boende ville kona blitt sykere, så det var en død ende - ingen mulighet. Mr Lawrence sa jo ironisk at han hadde jo med barn etter de snakket om pågripelsen i Canada. En annen ting kan være at Mrs Lawrence skjønte at så lenge hun levde kunne hun ødelegge planene om å få ut alle barna da hun nesten røpet seg. Anonymkode: fbc51...ce9 6
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #219 Skrevet 9. august 2019 Men må virkelig si at av ganske mye som har skjedd i serien så var det et stort sjokk å vite at den såkalte "kjæresten" til June i Gilead absolutt ikke var til å stole på! Anonymkode: 60044...2b9
Gjest tranedatter Skrevet 9. august 2019 #220 Skrevet 9. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men må virkelig si at av ganske mye som har skjedd i serien så var det et stort sjokk å vite at den såkalte "kjæresten" til June i Gilead absolutt ikke var til å stole på! Anonymkode: 60044...2b9 Hæ? Ikke fått med meg... -- Ble litt usikker på den siste scenen. Så Lawrence på June med skrekk/forrakt (han forsto hun visste mer?). Eller ser de på hverandre i forståelse om at "nå er det full krig"? Nå har ikke Lawrence noe å tape på å gå all in. Musikken antyder dog det første alternativet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå