Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tipper denne sesongen kulimenerer enten i suksess med å redde mange barn - eller med verdens søkelys etter feilet forsøk som kan velte hele Gilead. Men Hannah tror jeg ikke møter mor si igjen før sesong 4. Det er ingen fremgang der, så det ville være utrolig rart om de traff henne i riktig tid og reddet henne ut. Det ville vært litt for Hollywood, og denne serien har ikke hatt så mange happy endings. 

Anonymkode: 712f6...a36

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke sett dagens episode, det frister ikke. Vet rett og slett ikke om jeg gidder. I morgen blir det å binge OITNB, så kanskje jeg ser episoden etter det.

Anonymkode: 996c8...0aa

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sett dagens episode, det frister ikke. Vet rett og slett ikke om jeg gidder. I morgen blir det å binge OITNB, så kanskje jeg ser episoden etter det.

Anonymkode: 996c8...0aa

Det var faktisk et vendepunkt i dagens som jeg ikke så komme. 

Anonymkode: 712f6...a36

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Syns det skjedde masse i denne episoden!

Anonymkode: 175a8...324

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sett episode 10 nå. Flere som har sett den? Nå håper jeg virkelig det skjer MYE de siste to episodene. Føler de har somlet med tiden i noen av episodene. Irriterende! Føler det nå er dårlig tid til å få nok detaljer mm 

Anonymkode: 4d75d...a5e

Skrevet

Episode 10 var noe bedre enn sesongen har vært så langt. Men serien er ødelagt for meg. Jeg syns desverre heller ikke hun som spiller June gjør det særlig godt lenger. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det blir vel en til sesong? 

Anonymkode: 5e496...d9e

Skrevet

Det er nå bekreftet at det kommer en sesong 4 :bolledeig:

• Liker 3
Skrevet
På 20.7.2019 den 18.19, AnonymBruker skrev:

Serien blir bare bedre og bedre synes jeg, liker sesong 3 bedre enn sesong 2.

June sin utvikling er jo helt naturlig og veldig spennende å følge med på, kan ikke skjønne alle som syne det er kjedelig nå?!

Anonymkode: 1ff44...319

Synes også den er god. Publikum deler seg i to: de som liker lette løsninger og masse action og de som synes det er spennende med karakterutvikling.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke så mye positivt å si om denne serien lenger annet enn at den fortsatt kan være slående vakker rent visuelt sett. Jeg tror også at den kan ha tatt seg litt opp nå helt mot slutten, men jeg har for lengst mistet piffen og dermed også evnen til å se det. Den bare engasjerer meg ikke lenger.

Anonymkode: e1044...5bb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns hele serien er kjempebra. Har ikke tenkt at siste sesong er kjedelig eller langdryg. Vi får jo mer innblikk i hvordan det er å være handmaid. Det er jo ikke i hverdagen en actionfylt oppgave i seg selv.

Selv om jeg kunne tenke meg å se mer av June og Nick sammen.

Anonymkode: 8f0ed...61f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg synes er rart er at han June nå bor med plutselig trenger hennes hjelp for å få ut kona.. vi har jo allerede sett tidligere at han er en som fint kan få folk ut på egenhånd. 

Anonymkode: 42932...58d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg synes er rart er at han June nå bor med plutselig trenger hennes hjelp for å få ut kona.. vi har jo allerede sett tidligere at han er en som fint kan få folk ut på egenhånd. 

Tolket det som at han vil at June skal flykte med kona, og så passe på henne dit de kommer.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er episoden da? Er det ikke ny hver torsdag?

Anonymkode: da197...371

Skrevet

Likte den siste episoden. Nå tar ting seg virkelig opp!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tolket det som at han vil at June skal flykte med kona, og så passe på henne dit de kommer.

Åja, det tenkte jeg ikke over. Men June vil vel ikke dra uten datteren? 

• Liker 1
Skrevet

Endelig tok det seg opp igjen! Bra episode! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Shit... lurer på hva som kommer til å skje med de! Tydelig at Lawrence sine frie tøyler ee begyntå strammes inn. Men, kanskje med Waterford arrestert, så vil det kanskje endre på ting. Tror forresten Serena har en egen plan der!

• Liker 3
Skrevet

Nå tar det seg virkelig opp. De to siste episodene har virkelig vært bra.

• Liker 3
Skrevet

Digg digg digg *diggah tunnah! (For de som ikke tok den, så er det ifra Løvenes Konge 3... uansett.....)

Jeg elsket denne episoden! Håper de to neste blir like bra ^_^  

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...