Zenhouse Skrevet 14. desember 2018 #1881 Del Skrevet 14. desember 2018 2 timer siden, FruJohansen skrev: Som vanlig tar AB ikke noe som helst selvkritikk på sine handlinger. Hun sier hun ikke vil ta ansvar for hva følgerne hennes foretar seg - men hva med å ta et minimum av ansvar for hva hun selv gjør? Folk med et snev av anstendighet lufter ikke skittentøyet sitt offentlig, i særdeleshet dersom publikum består av tusenvis av ukjente. Selv om eksen gjør tåpelige og kritikkverdige ting er det ingen grunn til å synke ned på samme nivå, og det er helt ufattelig at en voksen dame ikke skjønner hva slags inntrykk hun befester av seg selv med denne prepubertale oppførselen. Ikke bare sier hun at hun ikke tar ansvar for hva følgerne hennes gjør, men også at hun anser deres reaksjoner som helt normale. 🙄 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 14. desember 2018 #1882 Del Skrevet 14. desember 2018 2 timer siden, FruJohansen skrev: Som vanlig tar AB ikke noe som helst selvkritikk på sine handlinger. Hun sier hun ikke vil ta ansvar for hva følgerne hennes foretar seg - men hva med å ta et minimum av ansvar for hva hun selv gjør? Folk med et snev av anstendighet lufter ikke skittentøyet sitt offentlig, i særdeleshet dersom publikum består av tusenvis av ukjente. Selv om eksen gjør tåpelige og kritikkverdige ting er det ingen grunn til å synke ned på samme nivå, og det er helt ufattelig at en voksen dame ikke skjønner hva slags inntrykk hun befester av seg selv med denne prepubertale oppførselen. Ansvarsfraskrivelse er ikke akkurat noe nytt der i gården, men AB bør absolutt ta ansvar for hva fansen hennes gjør, og begynne å tenke over konsekvensene av å sitte og klage sin nød på nettet. Man vet aldri hvem som får det med seg, og i dag var det hele to ukjente personer som skrev stygge meldinger til E. Og det er ene og alene Anne Brith sin feil, hun oppmuntrer til og med til det ved å la positive kommentarer angående det stå på bloggen. Hun liker jo dette, hvorfor ellers legge ut.. er det 14 eller 15 innlegg, om bruddet og hele tiden insinuere til at E har oppført seg som en drittsekk? Hun vil ha støtte, hun vil slås ring om, hun vil at folk skal se stygt på E og med omsorg på AB. For det er slik Anne Briths oppfatning av støtte og omsorg er. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 14. desember 2018 #1883 Del Skrevet 14. desember 2018 1 minutt siden, Stjernekikkeren skrev: Ansvarsfraskrivelse er ikke akkurat noe nytt der i gården, men AB bør absolutt ta ansvar for hva fansen hennes gjør, og begynne å tenke over konsekvensene av å sitte og klage sin nød på nettet. Man vet aldri hvem som får det med seg, og i dag var det hele to ukjente personer som skrev stygge meldinger til E. Og det er ene og alene Anne Brith sin feil, hun oppmuntrer til og med til det ved å la positive kommentarer angående det stå på bloggen. Hun liker jo dette, hvorfor ellers legge ut.. er det 14 eller 15 innlegg, om bruddet og hele tiden insinuere til at E har oppført seg som en drittsekk? Hun vil ha støtte, hun vil slås ring om, hun vil at folk skal se stygt på E og med omsorg på AB. For det er slik Anne Briths oppfatning av støtte og omsorg er. Ha ha, lurer på om noen overhodet TØR å inngå noe nytt forhold med henne! 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blubird Skrevet 14. desember 2018 #1884 Del Skrevet 14. desember 2018 13 minutter siden, Pås skrev: Ha ha, lurer på om noen overhodet TØR å inngå noe nytt forhold med henne! Hun er helt sikkert veldig hyggelig som person, men det kritikkverdige hun gjør, i forhold til utlevering av forhold, eksponering av barn, familie og andre, som en profesjonell bedrift, gjør at jeg ikke engang ville hatt noe som helst relasjon til henne. Om man trår litt feil i hennes bok, så er det rett ut på bloggen i et samsurum av bitterhet og en veldig pubertal oppførsel. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 14. desember 2018 #1885 Del Skrevet 14. desember 2018 14 minutter siden, Blubird skrev: Hun er helt sikkert veldig hyggelig som person, men det kritikkverdige hun gjør, i forhold til utlevering av forhold, eksponering av barn, familie og andre, som en profesjonell bedrift, gjør at jeg ikke engang ville hatt noe som helst relasjon til henne. Om man trår litt feil i hennes bok, så er det rett ut på bloggen i et samsurum av bitterhet og en veldig pubertal oppførsel. Jeg kjenner henne ikke, men er den oppførselen du nevner over typiske karakteristika på en veldig hyggelig person? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 14. desember 2018 #1886 Del Skrevet 14. desember 2018 5 minutter siden, Blubird skrev: Hun er helt sikkert veldig hyggelig som person, men det kritikkverdige hun gjør, i forhold til utlevering av forhold, eksponering av barn, familie og andre, som en profesjonell bedrift, gjør at jeg ikke engang ville hatt noe som helst relasjon til henne. Om man trår litt feil i hennes bok, så er det rett ut på bloggen i et samsurum av bitterhet og en veldig pubertal oppførsel. Hvorfor i all verden er det "helt sikkert" at AB er veldig hyggelig som person? Som du nevner, så bruker hun sin bedrifts ansikt utad til å utlevere forholdene hun har vært i, eksponering av barn, familie og andre. Og her er ikke sakene i DN og BOTB en gang nevnt. Summen av dette gjør henne ikke til en hyggelig person i mine øyne, snarere tvert i mot. Anne Brith er ikke en av de snille jentene alt ordner seg for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Nettroll Skrevet 14. desember 2018 Populært innlegg #1887 Del Skrevet 14. desember 2018 I kommentarfeltet som hun linket til på Snap syter hun over at hun ikke fikk tilbake tingene sine. Hun mener det er barnslig oppførsel, og er tidenes offer. Hun har visst glemt at hun solgte forlovelsesringen fra forrige forhold på snapchat, selvom han ønsket å få den tilbake. (Kilde: https://www.seher.no/kjendis/bloggerne-profilen-klippet-brudekjolen-i-stykker---handler-om-a-snu-situasjonen/67356003 ) 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 14. desember 2018 #1888 Del Skrevet 14. desember 2018 38 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Ansvarsfraskrivelse er ikke akkurat noe nytt der i gården, men AB bør absolutt ta ansvar for hva fansen hennes gjør, og begynne å tenke over konsekvensene av å sitte og klage sin nød på nettet. Man vet aldri hvem som får det med seg, og i dag var det hele to ukjente personer som skrev stygge meldinger til E. Og det er ene og alene Anne Brith sin feil, hun oppmuntrer til og med til det ved å la positive kommentarer angående det stå på bloggen. Hun liker jo dette, hvorfor ellers legge ut.. er det 14 eller 15 innlegg, om bruddet og hele tiden insinuere til at E har oppført seg som en drittsekk? Hun vil ha støtte, hun vil slås ring om, hun vil at folk skal se stygt på E og med omsorg på AB. For det er slik Anne Briths oppfatning av støtte og omsorg er. Og hvem er det som er netttrollet? Ikke de som ABD mener det er ivertfall. Hvis man spør Erik32 fra Bærum hvem som er et nettroll, hva vil han svare da? Snakk om å bli utsatt for sjikanering, og det mener ABD er ok? Ingen tvil om at det er fredag idag, nytt drama på gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg BeverTramp Skrevet 14. desember 2018 Populært innlegg #1889 Del Skrevet 14. desember 2018 (endret) Vet du hva! Hvis DU velger å dumpe en fyr, så er det DITT ansvar å hente tingene dine fortløpende. Det er respektløst å kaste en person ut av livet ditt. Lagre tingene dine hos denne personen. Slenge dritt og komme med insinueringer på en plattform motparten ikke kan forsvare seg. Og deretter forvente at denne personen skal stille opp akkurat det tidspunktet du finner det for godt å hente tingene dine, 6 UKER etter at DU tok valget om å gå! Endret 14. desember 2018 av BeverTramp 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 14. desember 2018 Populært innlegg #1890 Del Skrevet 14. desember 2018 Oppførselen til ABD er så flau og lite aldersadekvat at jeg synes det er flaut å vite om den og kommentere den. 😒 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg ESFP Skrevet 14. desember 2018 Populært innlegg #1891 Del Skrevet 14. desember 2018 AB om fans som kontakter Erik: "Har hørt at mange har prøvd å kontakte han og spurt om ting men at han blokkerer alle som prøver å komme til en dialog. Vet jammen ikke hvem som er tragisk her." Moahahaha😂😂 HUN synes det er tragisk at han blokkerer...😂😂 Hun som sikkert har en mastergrad i blokkering og ignorering. 98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpion57 Skrevet 14. desember 2018 #1892 Del Skrevet 14. desember 2018 1 time siden, Nettroll skrev: I kommentarfeltet som hun linket til på Snap syter hun over at hun ikke fikk tilbake tingene sine. Hun mener det er barnslig oppførsel, og er tidenes offer. Hun har visst glemt at hun solgte forlovelsesringen fra forrige forhold på snapchat, selvom han ønsket å få den tilbake. (Kilde: https://www.seher.no/kjendis/bloggerne-profilen-klippet-brudekjolen-i-stykker---handler-om-a-snu-situasjonen/67356003 ) oops..ser bildet av hendelsen og tenker at er det slik hun ser ut in rl. Prøver virkelig å se henne som omtalt babe men må nok ha sterkere glass i brillorna. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 14. desember 2018 #1893 Del Skrevet 14. desember 2018 Hva heter han på Insta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 14. desember 2018 #1894 Del Skrevet 14. desember 2018 35 minutter siden, ESFP skrev: AB om fans som kontakter Erik: "Har hørt at mange har prøvd å kontakte han og spurt om ting men at han blokkerer alle som prøver å komme til en dialog. Vet jammen ikke hvem som er tragisk her." Moahahaha😂😂 HUN synes det er tragisk at han blokkerer...😂😂 Hun som sikkert har en mastergrad i blokkering og ignorering. Legger til. Hvorfor driver andre og kontakter E på hennes vegne? Det er AB og E som er parter i saken ikke Kari fra Kløfta liksom. Når man tror AB har nådd toppen av barnslig oppførelse slår hun til med nye sprell... 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattifnatten Skrevet 14. desember 2018 #1895 Del Skrevet 14. desember 2018 Kan jo håpe hun mente at hun må handle inn til festen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blubird Skrevet 14. desember 2018 #1896 Del Skrevet 14. desember 2018 1 time siden, Pås skrev: Jeg kjenner henne ikke, men er den oppførselen du nevner over typiske karakteristika på en veldig hyggelig person? Nei, absolutt ikke, men jeg prøvde å skille mellom privat og bedrift her. Siden det er bedriften vi i hovedsak skal diskutere. 1 time siden, formula skrev: Hvorfor i all verden er det "helt sikkert" at AB er veldig hyggelig som person? Som du nevner, så bruker hun sin bedrifts ansikt utad til å utlevere forholdene hun har vært i, eksponering av barn, familie og andre. Og her er ikke sakene i DN og BOTB en gang nevnt. Summen av dette gjør henne ikke til en hyggelig person i mine øyne, snarere tvert i mot. Anne Brith er ikke en av de snille jentene alt ordner seg for. Nei, men jeg prøvde å skille mellom privat og bedrift. Selvom jeg aldri ville brukt min fritid på å omgås en person som oppfører seg som hun gjør som en bedriftsperson, så er det jo tydeligvis mange som synes hun er en likende person. Og misforstå meg rett her - jeg prøver ikke å male et glansbilde av henne, men prøvde kun å skille mellom person og bedrift (selvom det skillet i AB sitt tilfelle er så og si visket bort) Hun har samme karakter som min egen sjef har, og jeg vet jo at jeg ville aldri i livet omgås min sjef med mindre jeg absolutt må, da vedkommende, i jobben, er et veldig lite likt menneske. Men jeg vet jo også at vedkommende har mange venner, så begynner jo å lure på om det er en rolle de tar på seg..? Om dere skjønner hva jeg prøver å formidle her. Poenget mitt er at privatpersonen AB som vi ikke kjenner kan godt være et hyggelig menneske, men måten hun opptrer på som en bedrift gjør at jeg aldri hadde turt å omgås henne. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 14. desember 2018 #1897 Del Skrevet 14. desember 2018 14 minutter siden, Hattifnatten skrev: Kan jo håpe hun mente at hun må handle inn til festen? Vi får håpe det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cagoaa005 Skrevet 14. desember 2018 #1898 Del Skrevet 14. desember 2018 (endret) På 14.12.2018 den 18.58, Inocybe skrev: Legger til. Hvorfor driver andre og kontakter E på hennes vegne? Det er AB og E som er parter i saken ikke Kari fra Kløfta liksom. Når man tror AB har nådd toppen av barnslig oppførelse slår hun til med nye sprell Endret 17. januar 2019 av Cagoaa005 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grennellik Skrevet 14. desember 2018 #1899 Del Skrevet 14. desember 2018 8 timer siden, Blubird skrev: Hun har vel neppe blitt hverken forespurt eller tvunget av familien Skaar til å pusse opp eller sponse de med gaver. Som andre sier her; de har økonomi nok til å gjøre dette selv. Dette går mere på at bloggeren så sitt snitt til å innynde seg som den perfekte og snille svigerdatteren og skulle vise hva hun er god for. At hun spankulerte rundt som om hun eide stedet i sommer slo rett tilbake på henne, og når hun nå ikke ble Bærumsfrue likevel, så skal hun jaggu ha alt tilbake. Jeg har selv kjøpt dyre gaver til en eks som jeg skulle ønske jeg aldri gjorde, men det kunne da aldri falle meg inn å kreve det tilbake eller bruke det mot vedkommende. Det er noe jeg må ta på min egen tabbekvote og ta lærdom av. Noe denne bloggeren også burde begynne å lære seg. Noe så bittert som denne bloggeren har jeg aldri opplevd et menneske før. Huff, det må være så bittert for henne at hun ikke ble Bærumsfrue etter å ha vist seg frem på den måten i sommer. Det viser seg at ting går skeis for jenter med lav moral. Jeg tror at kjærlighetsliv og boligdrøm aldri kommer til å ordne seg for henne. Ja, jeg er en pessimist 😅 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 14. desember 2018 #1900 Del Skrevet 14. desember 2018 Dette er en blogg med mange rare og noen usmakelige fasetter, men hva i all verden er det hun driver med nå? Det kan da umulig være særlig gjennomtenkt det hun legger ut på snap? Da tenker jeg på det med å legge ut barnas kontoer og filming av tenåringsjenter i kort-korte drakter. Det er et STORT mysterium at annonsører vil assosieres med denne grøten av barneeksponering, hetsing av ekskjærester, sutring over de mest private forhold, - pluss litt meliskliss og ymse skjønnhetsbehandlinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg