Emmelise Skrevet 10. desember 2018 #1801 Del Skrevet 10. desember 2018 2 minutter siden, Gisse skrev: Hvor i all verden har du den prisen fra? Jeg tror det har noe med det webinaret som påstår at kurset har en VERDI av 4740, men du får det til den "nette" sum av 1790. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 10. desember 2018 #1802 Del Skrevet 10. desember 2018 41 minutter siden, Gisse skrev: Hvor i all verden har du den prisen fra? Jeg skrev feil å beklager.. men førpris var 5000 kr men nå 1740 kr. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 10. desember 2018 #1803 Del Skrevet 10. desember 2018 Så dette gratiskurset hennes var bare tull? Man kan ta feks Funkygine på litt av hvert, men søker man "Funkygine workout" på google får man masse videoer med treningsøvelser, tips og råd helt gratis, man må ikke melde seg på en av de treningsferiene hennes for å få litt av hennes kunnskap og øvelser. Det sier noe om kvaliteten og kunnskapen til Anne Brith når hun ikke en gang kunne sette sammen et gratis bakekurs med helt basic kunnskap og trening på kjøkkenet. Hadde hun vært litt smart hadde hun gjort som de store påvirkere gjør, de gir deg nok til å lykkes og mestre, og gir deg lyst til å gå for hele prosjektet fordi du har tillit til personen og vil lære mer. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snusen Skrevet 10. desember 2018 #1804 Del Skrevet 10. desember 2018 Bakekurs får man gratis på Wenches kjøkken. Kunne ikke falle meg inn å betale for kurs hosAB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 10. desember 2018 #1805 Del Skrevet 10. desember 2018 1 time siden, Snusen skrev: Bakekurs får man gratis på Wenches kjøkken. Kunne ikke falle meg inn å betale for kurs hosAB Ja, nettet flommer over av gratis bakekurs. Bare å google det på både Norsk og engelsk. Instagram, og pinterest er fine steder å hente inspirasjon fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bue Skrevet 10. desember 2018 #1806 Del Skrevet 10. desember 2018 2 timer siden, Ellenn skrev: Nå har jeg sett igjennom, og jeg klarer ikke med min beste vilje å kalle dette et bakekurs, det var jo kun reklame. Først starta det med at AB skrøyt av seg selv og sin erfaring, spesielt fra deltagelsen i Hele Norge baker, og hvor flink hun er til å bake, og hvor flinke to av ungene har blitt til å bake pga henne. Så gikk hun over til «tips og triks» som stort sett gikk på f.eks å planlegge, hvor trikset var nettopp å planlegge for da lykkes du, og om du ikke planlegger mislykkes du. Eller lese oppskriften, leser du den lykkes du og om ikke mislykkes du..og sånn var alle tipsene hennes. Og resten av «kurset» var reklame for det online bakekurset hennes Jeg sitter igjen med akkurat samme inntrykk. I løpet av 35 minutter lærte jeg kun én ting, og det er at jeg må justere kjøkkenmaskinen min. Jeg er en elendig baker og det er mange kunnskapshull og fylle, så det er godt gjort og fjase seg gjennom et 35 minutters bakekurs uten og fylle et eneste av disse! Som du sier skrøt hun veldig av deltagelsen i Hele Norge Baker. Det er en gedigen tabbe, for hvis noen skulle bli nysgjerrige og google dette er det eneste som kommer opp det klippet hvor Anne Brith albuer Ida og gjør narr av henne. Mildt sagt elendig reklame hvis målet er å skaffe deltakere til et bakekurs med "venninne-følelsen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Malum Skrevet 10. desember 2018 Populært innlegg #1807 Del Skrevet 10. desember 2018 1 time siden, Snusen skrev: Bakekurs får man gratis på Wenches kjøkken. Kunne ikke falle meg inn å betale for kurs hosAB Wenche er dessuten en tillitvekkende dame som har opparbeidet seg et solid renommé innen matlaging og baking. Helt uten å fjase rundt med puppen utenfor! Ikke vet jeg en pøkk om kjærlighetslivet eller familien hennes heller. Et godt eksempel på at det går faktisk an å gjøre suksess samtidig som man er profesjonell til fingerspissene. 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 10. desember 2018 #1808 Del Skrevet 10. desember 2018 1 time siden, bue skrev: Jeg sitter igjen med akkurat samme inntrykk. I løpet av 35 minutter lærte jeg kun én ting, og det er at jeg må justere kjøkkenmaskinen min. Jeg er en elendig baker og det er mange kunnskapshull og fylle, så det er godt gjort og fjase seg gjennom et 35 minutters bakekurs uten og fylle et eneste av disse! Som du sier skrøt hun veldig av deltagelsen i Hele Norge Baker. Det er en gedigen tabbe, for hvis noen skulle bli nysgjerrige og google dette er det eneste som kommer opp det klippet hvor Anne Brith albuer Ida og gjør narr av henne. Mildt sagt elendig reklame hvis målet er å skaffe deltakere til et bakekurs med "venninne-følelsen". Akkurat den skrua visste ikke jeg om heller, men vispen min er i bunn av bolla 😉 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stjernekikkeren Skrevet 10. desember 2018 Populært innlegg #1809 Del Skrevet 10. desember 2018 1 time siden, bue skrev: Som du sier skrøt hun veldig av deltagelsen i Hele Norge Baker. Det er en gedigen tabbe, for hvis noen skulle bli nysgjerrige og google dette er det eneste som kommer opp det klippet hvor Anne Brith albuer Ida og gjør narr av henne. Mildt sagt elendig reklame hvis målet er å skaffe deltakere til et bakekurs med "venninne-følelsen". "Nå er det finale, og nå er du on your own" Veeel, fast forward til i dag og man ser hvor Ida er, og hvor Anne Brith er. Ydmykhet og hjelpsomhet er noe man kommer VELDIG langt med. 74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MoKath Skrevet 10. desember 2018 #1810 Del Skrevet 10. desember 2018 Det som er på nett blir der "for alltid." Det burde sitte i bakhodet. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 10. desember 2018 #1811 Del Skrevet 10. desember 2018 For å lære baking og kakepynt følger jeg Elin i www.krem.no på Instagram og blogg. Hun er utdannet konditor, ingen fan av AB og har verdens beste fredagspolka i instastories. Morsom og flink dame! 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 10. desember 2018 #1812 Del Skrevet 10. desember 2018 9 timer siden, Lkk skrev: Tenker at har en ikke et interresant nok liv til å blogge uten å utlevere barna sine , bør en kanskje vurdere å slutte med blogging. Ingen vits å svare henne, hun spiller bare naiv og troller. Og provoserer frem stengte tråder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 10. desember 2018 #1813 Del Skrevet 10. desember 2018 46 minutter siden, EllaSays skrev: For å lære baking og kakepynt følger jeg Elin i www.krem.no på Instagram og blogg. Hun er utdannet konditor, ingen fan av AB og har verdens beste fredagspolka i instastories. Morsom og flink dame! Skriver under på denne. Jeg har stor respekt for Elin! Hun er verdt å følge. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 10. desember 2018 #1814 Del Skrevet 10. desember 2018 Det har vært stille fra ABD i dag..ble det ikke den suksessen hun trodde..? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 11. desember 2018 #1815 Del Skrevet 11. desember 2018 Nysgjerrigheten tok overhånd og jeg hørte litt av bakewebinaret, det var slitsomt og anmassende og et evig mas om at folk skulle skrive Ja i chat'en til ditt og datt. Når man presenterer sørger man i det minste for å luke ut skrivefeil i foilene. Skjønner ikke hvor hun skal hente kundegrunnlaget fra og i så fall burde hun tone ned den masete tonen. AB er flink til å pynte baksten sin, men synes allikevel ikke det ser fristende ut med all smørkrem og tykke lag med søt glasur. Vi har vel sett nok makroner for evig tid...... 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 11. desember 2018 #1816 Del Skrevet 11. desember 2018 10 minutter siden, Chrisssi skrev: Nysgjerrigheten tok overhånd og jeg hørte litt av bakewebinaret, det var slitsomt og anmassende og et evig mas om at folk skulle skrive Ja i chat'en til ditt og datt. Når man presenterer sørger man i det minste for å luke ut skrivefeil i foilene. Skjønner ikke hvor hun skal hente kundegrunnlaget fra og i så fall burde hun tone ned den masete tonen. AB er flink til å pynte baksten sin, men synes allikevel ikke det ser fristende ut med all smørkrem og tykke lag med søt glasur. Vi har vel sett nok makroner for evig tid...... Føltes litt som «hjernevasking».. -vil du lære å bake? Skriv JA, -vil du lage de peneste kakene? Skriv JA, -Vil du at vi skal bake sammen? Skriv JA, -Vil du kjøpe kurs? Skriv JA.. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. desember 2018 #1817 Del Skrevet 11. desember 2018 (endret) Baketrenden nå er jo kaker uten mye sukker og sunnere kaker som har mye smak annet enn sukker og søtt. Ekte blomster og bær, ikke laget av sukker. Endret 11. desember 2018 av Kollontaj 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 11. desember 2018 #1818 Del Skrevet 11. desember 2018 Hvis AB vil litt tips til gratis kurs, burde hun sjekke ut gratiskurset til Anniken Valstad om hjemmelaget hudpleie på ostara.no. Det var så bra at jeg fikk lyst til å bruke noen tusen på å lære mer. Skal ikke se bort at jeg gjør det en gang heller, så jeg er nå hvertfall en aktuell deltager for bra online kurs. Må bare få litt eldre barn og litt mer overskudd først 😜. Men det er nok trikset! Å kjøre på så mye i gratiskurset at folk virkelig blir inspirert og vil lære mer. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 11. desember 2018 Populært innlegg #1819 Del Skrevet 11. desember 2018 Hvis det pøses på med lite annet enn halleluja-stemning og mas i et annonsewebinar, så tviler jeg på at AB har mye nyttig å lære bort som man ikke kan finne gratis andre steder. Rette utdannelsen har hun jo heller ikke, og nå skorter det på den hyppig selv-omtalte markedsføringsutdannelsen også. Nei takk. Forøvrig vil jeg vite når AB har tenkt å beklage seg overfor Adina fra BOTB og Gry som stod frem i DN for påstander om hets og mobbing uten belegg på bloggen. Hvordan stiller saken seg nå? 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kremen Skrevet 11. desember 2018 #1820 Del Skrevet 11. desember 2018 (endret) slettet Endret 12. desember 2018 av kremen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg