Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, pøbelsara skrev:

Jeg sntar st når hun gjør dette, rett etter at hun for andre gang har sagt at hun IKKE lenger skal skrive om ungene? Enten er helt uten prinsipper, er desperat etter flere besøk på bloggen, eller mener at alle som er opptatt av privatliv for barn, tar feil og at hun gjør som hun vil med sine barn. Jeg synes ingen av årsakene over her på noen som helst måte rettferdiggjør den hodeløse eksponeringen. 

Nei det er søren meg ikke lett å tenke seg til hvorfor hun gjør dette.

Hadde jeg bare hørt ett godt argument for eksponeringen så kanskje jeg kunne forstått det bedre. Men de finnes ikke. Ingen har klart å komme opp med ett eneste!

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anne Brith viser en gang for alle at hun har ingenting å komme med.

Kjærligheten var bloggfyll så lenge den varte, så tok den slutt og bruddet er skviset til siste dråpe. "Haterne" var takknemlig stoff og et hyppig tema over flere år. Da avsløringen kom - Anne Brith var selv det store trollet - ja, da falt også den muligheten bort. Barna skal hun IKKE blogge om, de skal skjermes i den grad at hun ikke en gang vil blogge om opphold i New York fordi de skal med, i følge hennes egne uttalelser i kommentarfeltet.

Og hva ser vi nå? Hvis det finnes noen som fremdeles har respekt for denne bloggeren så er det ufattelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, halvehimmelen skrev:

Jadda... Liksom av ho mor ser opp til alle som tør å være ærlige til tross for kjipe budskap. Stort sett kaller hun dem for hatere. 

Og det har hun gjort også. Kalt de som prøvde å si ifra, hatere. 

Whatever floats HER boat.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Superblomst skrev:

Nå oppfordrer AB alle som følger henne på snapchat til å gå inn på datterens instagram, like bildene hennes og ønske gratulerer med dagen. Forrige uke la AB ut bilde av at over 60 000 ser snappene hennes om jeg ikke husker helt feil. Skjerming my ass. 

Hvis noen faktisk gjør det er det noe alvorlig galt... Jeg blir flau bare av tanken. Hvilken middelaldrende mor holder på sånn🙈 Og hva er stas med å få gratulasjoner av mors bloggfølgere på 40+?? Jeg bare skjønner det ikke 🙈

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Hummingbird2 said:

Hvis noen faktisk gjør det er det noe alvorlig galt... Jeg blir flau bare av tanken. Hvilken middelaldrende mor holder på sånn🙈 Og hva er stas med å få gratulasjoner av mors bloggfølgere på 40+?? Jeg bare skjønner det ikke 🙈

Jeg måtte inn og se, er faktisk flere som har tatt oppfordringen på alvor 🙄 Ser heldigvis ikke ut som at den kontoen er hovedkontoen, godt noen i den familien har nettvett! 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dama er ikke sann !! Alt er tilsalgs i hennes liv , utlevering av barna og eksen , spiller ingen rolle bare mor godhjerta får oppmerksomhet . Dette er da strengt tatt så personlig at normale mennesker bare ville delt dette med sin aller nærmeste .

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen mennesker burde beskyttes mot seg selv og bli utestengt fra nettet. Jeg har ikke ord for hvor forkastelig det er å utnytte barn på den måten hun gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som irriterer meg skikkelig er at jeg faktisk og oppriktig trodde at hun hadde lært noe av alt styret i det siste. Jeg går på limpinnen hver gang, og det irriterer meg noe grenseløst. Virker som jeg må bli litt mindre naiv og slutte å håpe på at de fleste lærer av sine feil.

Takk AB for at du får meg til å endre menneskesynet mitt :sarkasme: 

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter
15 timer siden, Elefantenirommet skrev:

Er det daglige lesere det tallet viser? 

Ja, det vil si idag har de tatt bort blogglisten.no. Man kan jo undre på hvem som har pushet frem dette. ;) 

---------

Av statistiken som fantes kunne man se unike lesere per dag. sidevisninger, etc. Men er jo ikke interessant for verken bloggere eller deres agenter å vise at antall blogglesere er sterkt nedgående trend. Men for annonsørene er det vanskeligere, for da må de stole på blogger/agenter at deres tall stemmer. Men historisk sett har jo de fleste storbloggere blåst opp tallene og regnet på alternative måter. (bl.a en diskusjon på stort og smått på Facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, tranedatter skrev:

Ja, det vil si idag har de tatt bort blogglisten.no. Man kan jo undre på hvem som har pushet frem dette. ;) 

---------

Av statistiken som fantes kunne man se unike lesere per dag. sidevisninger, etc. Men er jo ikke interessant for verken bloggere eller deres agenter å vise at antall blogglesere er sterkt nedgående trend. Men for annonsørene er det vanskeligere, for da må de stole på blogger/agenter at deres tall stemmer. Men historisk sett har jo de fleste storbloggere blåst opp tallene og regnet på alternative måter. (bl.a en diskusjon på stort og smått på Facebook)

Hvem har pushet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dør av at hun offentlig på Instagram takker henne som «turte å si det ingen andre turte å vise henne». Nei nei, det var ingen andre som kom med varsler... 

Og de som kom med varsler ble jo virkelig behandlet bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, tranedatter skrev:

---------

Så dumt da, ingen andre steder å se det heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen godhjertede mennesket ville prøvd å få det til å se ut som x har vært utro. Da er man småelig. 

Nå vet jeg ingen om x og deres forhold, foruten den rosenrødt fasaden AB ville vise. Og da i ettertid legge opp til spekulasjoner er bare kvalmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo mer «vi» ytrer oss negativt til eksponeringen av mindreårige, jo mer legger hun ut virker det som.... trasser som en liten unge... skjerp deg AB! 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...