Gjest Sirupssnipp Skrevet 27. november 2018 #1261 Del Skrevet 27. november 2018 (endret) 3 timer siden, Lopploella skrev: Hun har ikke en spesielt god bakeblogg. Det er absolutt ikke dit jeg ville sett for å finne en virkelig god eller original kake, eller bli inspirert til kreativ pynting. Veldig mye sukkerglasur og kunstig farge og smørkrem er inntrykket jeg sitter igjen med. Jeg baker mye selv, og er ikke imponert av de bakverkene. Bildene er ofte veldig fine, men jeg får amerikanske vibber av de fleste oppskriftene. Min erfaring (med bakeprofil på Instagram) er at veldig mange her hjemme er lei smørkrem og kunstige fargestoffer, vaniljekaker og sukkerpasta. Det skal gjerne være naturlig og smakfullt. Mitt inntrykk er at folk flest søker oppskrifter som er enkle å lage, og de færreste ser nok pastellperfeksjon som oppnåelig. Det ser jeg selv på min profil. Kaker jeg har brukt mye tid på (spesielt utseendemessig), slår mye dårligere ann enn kjapp gjærbakst. Tror mannen i gata blir overveldet, og heller søker inspirasjon andre steder. Endret 27. november 2018 av Sirupssnipp Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvehimmelen Skrevet 27. november 2018 #1262 Del Skrevet 27. november 2018 29 minutter siden, Sirupssnipp skrev: Bildene er ofte veldig fine, men jeg får amerikanske vibber av de fleste oppskriftene. Min erfaring (med bakeprofil på Instagram) er at veldig mange her hjemme er lei smørkrem og kunstige fargestoffer, vaniljekaker og sukkerpasta. Det skal gjerne være naturlig og smakfullt. Mitt inntrykk er at folk flest søker oppskrifter som er enkle å lage, og de færreste ser nok pastellperfeksjon som oppnåelig. Det ser jeg selv på min profil. Kaker jeg har brukt mye tid på (spesielt utseendemessig), slår mye dårligere ann enn kjapp gjærbakst. Tror mannen i gata blir overveldet, og heller søker inspirasjon andre steder. Jeg tror AB håper at pastellbakst vil være en rask måte å skaffe flere følgere på, men det er nok ikke så enkelt lenger. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirupssnipp Skrevet 27. november 2018 #1263 Del Skrevet 27. november 2018 19 minutter siden, halvehimmelen skrev: Jeg tror AB håper at pastellbakst vil være en rask måte å skaffe flere følgere på, men det er nok ikke så enkelt lenger. Det funker kanskje på Instagram der folk uansett ser bildene først, men tviler på at det vil gå seg til på en norsk blogg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 27. november 2018 #1264 Del Skrevet 27. november 2018 (endret) En bakeblogg skal være akkurat det, en blogg om baking. Det er dørgende kjedelig med en blanding av privatliv og baking. Hun får klikk fra meg fordi jeg holder et øye med hva slags overtramp hun driver med, ikke fordi jeg bryr meg om alle pastellkakene man aldri får ordentlig oversikt over. Hvis jeg vil ha en oppskrift, går jeg inn på Matprat eller Trines blogg. Hvis AB skal overleve i reklameblogg-jungelen bør hun rendyrke en retning, ikke blande rosablogging, private tragedier og rosa glasur. Hun får bestemme seg. Og slutte å henge ut ungene sine. Og ikke drive med falske beskyldninger. Og levere ut premier i konkurransene. Endret 27. november 2018 av Berga Rettet feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 27. november 2018 #1265 Del Skrevet 27. november 2018 (endret) . Endret 27. november 2018 av Hesya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmora Skrevet 27. november 2018 #1266 Del Skrevet 27. november 2018 Hva var det hun følte at vi trengte oppdatering på nå? Enda et innlegg om bruddet? (Gir henne ikke klikk) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoop Skrevet 27. november 2018 #1267 Del Skrevet 27. november 2018 6 minutter siden, Trollmora skrev: Hva var det hun følte at vi trengte oppdatering på nå? Enda et innlegg om bruddet? (Gir henne ikke klikk) Neida, nå er vi tilbake på utlevering av barna. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foreveralone Skrevet 27. november 2018 #1268 Del Skrevet 27. november 2018 Hun som dumpet har mareritt faktisk 🙄 Pizza selv virker svært fornøyd med sitt nye liv heldigvis ifølge hans snaps den siste tiden 👍🏻 bra for ham 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 27. november 2018 #1269 Del Skrevet 27. november 2018 24 minutter siden, Scoop skrev: Neida, nå er vi tilbake på utlevering av barna. Ja, hvordan var det igjen? "Nå som barna begynner å få seg jobber, velge skoler, utmerke seg på områder i livet, skal de få lov til å gjøre det uten at jeg forteller om det." "Det var derimot ikke tilbakemeldinger fra leserne som fikk henne til å bestemme seg for å skjerme barna. – Det er ikke tilbakemeldinger fra leserne som er årsaken, men dette er noe jeg har kjent på selv. Fra høsten skal jeg gå en ny vei med bloggen, og da kjenner jeg at det blir riktig å ikke dra barna med i den merkevaren, sier Davidsen." https://www.tv2.no/a/9900480/ En kan vel trygt si at AB har gått en ny vei med bloggen (anmeldelser, BOTB og to oppslag i selveste DN), men barna slipper ikke unna. De dras med i den nye "merkevaren". Trist og skammelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg terteskjell Skrevet 27. november 2018 Populært innlegg #1270 Del Skrevet 27. november 2018 I dagens innlegg synes jeg hun går over streken av utlevering. Skulle ikke barna få gjøre det de ville privat uten at vi lesere skulle ta en del av det? Må det skrives eksakt hvilken dag Hun er i hallen? Og hva hun skal trene på? KAN IKKE BLOGGEBARNA SNART FÅ ETT PRIVATLIV ? 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoop Skrevet 27. november 2018 #1271 Del Skrevet 27. november 2018 På snap kan man også se et av barna bli filmet. Skal visst på TV igjen. Jeg gir opp. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. november 2018 #1272 Del Skrevet 27. november 2018 1 time siden, foreveralone skrev: Hun som dumpet har mareritt faktisk 🙄 Pizza selv virker svært fornøyd med sitt nye liv heldigvis ifølge hans snaps den siste tiden 👍🏻 bra for ham Hvorfor bruke order mareritt om det ikke er for å sverte ex-en, lurer jeg på. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 27. november 2018 #1273 Del Skrevet 27. november 2018 1 time siden, Kollontaj skrev: Hvorfor bruke order mareritt om det ikke er for å sverte ex-en, lurer jeg på. Jeg tenkte det samme. Her insinueres det, og hun drar sympati og klikk. Håper dette var en del av en avtale dem imellom fra starten av. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktnxbye Skrevet 27. november 2018 #1274 Del Skrevet 27. november 2018 (endret) 6 minutter siden, Malum skrev: Jeg tenkte det samme. Her insinueres det, og hun drar sympati og klikk. Håper dette var en del av en avtale dem imellom fra starten av. Nei, det orker jeg ikke. I så fall er det så stygt at jeg ikke har ord på det, all den tid de involverte barna i det fra starten. Endret 27. november 2018 av Oktnxbye 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantenirommet Skrevet 27. november 2018 #1275 Del Skrevet 27. november 2018 17 timer siden, tranedatter skrev: Hvem er målgruppen til annebrith.no egentlig? Før bruddet så lå jo bloggen meget langt nede på blogglisten.no, så det er jo ikke så mange lesere egentlig. Nå ligger hun på ca 5400 lesere, innen bruddet enda færre. Mengder av bakeblogger ligger høyere. https://blogglisten.no/blogg?q=www.annebrith.no Er det daglige lesere det tallet viser? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spesialpedagog1 Skrevet 28. november 2018 #1276 Del Skrevet 28. november 2018 Trodde Trine Grung allerede hadde staket ut veien, tråkket opp alle mulige spor som på "ikke drit deg ut-stien", men neida. Når skal de "unge" lære?! AB, du holder aldri det du lover. Meld deg på noe turn eller drillpike-greier selv. Eller slutt å slutte å blogge om barna når du aldri klarer klarer det. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 28. november 2018 #1277 Del Skrevet 28. november 2018 Jeg er sikker på at når CBE og Anne Brith + Anna Rasmussen sine barn blir myndige, så er det helt over og ut for Bloggerne som program, og jeg håper og tror da at TV 2 lager dokumentar/serie om hvordan disse bloggerbarna føler dette har påvirket dem, og at de også ser det i lys av FN's barnekonvensjon paragraf 12, 13, 16, 17 og 24. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 28. november 2018 #1278 Del Skrevet 28. november 2018 21 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev: Jeg er sikker på at når CBE og Anne Brith + Anna Rasmussen sine barn blir myndige, så er det helt over og ut for Bloggerne som program, og jeg håper og tror da at TV 2 lager dokumentar/serie om hvordan disse bloggerbarna føler dette har påvirket dem, og at de også ser det i lys av FN's barnekonvensjon paragraf 12, 13, 16, 17 og 24. Håper og tror virkelig ikke at det der programmet skal rulle og gå i oppmot 10 år til!!😅 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. november 2018 #1279 Del Skrevet 28. november 2018 OMG. Det er så trist. Og hjernedødt. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. november 2018 #1280 Del Skrevet 28. november 2018 (endret) Jeg sntar st når hun gjør dette, rett etter at hun for andre gang har sagt at hun IKKE lenger skal skrive om ungene? Enten er helt uten prinsipper, er desperat etter flere besøk på bloggen, eller mener at alle som er opptatt av privatliv for barn, tar feil og at hun gjør som hun vil med sine barn. Jeg synes ingen av årsakene over her på noen som helst måte rettferdiggjør den hodeløse eksponeringen. Endret 28. november 2018 av pøbelsara 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg