Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Marimba skrev:

Jeg skjønner at mange reagerer på tannlegesponsingen, men å reagere på at AB gjør nettopp det hun er flink til, uten å eksponere barna, det er vel bare bra? Jeg skulle tvert imot heller ønsker meg at hun igjen rettet fokuset mer på nettopp kakepynt og kurs. Hadde jeg bodd i nærheten kunne jeg fint møtt opp på noe sånt, kakene mine ser nemlig ikke ut (men de smaker godt da). 

Uten å eksponere barna? Var det ikke barnet som lå i tannlegestolen? Eller har jeg misforstått? 

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Monkey12 skrev:

Hva sa de da?

Ikke fått noe svar, sendte inn via «kontaktskjema» - de har ingen e-post som syntes hvertfall. 

• Liker 7
Skrevet
6 minutter siden, DianaV skrev:

Uten å eksponere barna? Var det ikke barnet som lå i tannlegestolen? Eller har jeg misforstått? 

Nå var min kommentar en reaksjon på at noen mente at bryn senter hadde mistet den som kunde fordi AB arrangerer kakepynting der på lørdag. Kommentaren må sees i sammenheng med innlegget jeg siterte ;) 

Jeg forstår at folk reagerer på eksponering av barn i tannlegestol (det gjør jeg selv) men jeg synes det er bra at AB holder pyntekurs og gjør det hun er flink til som ikke inkluderer eksponering av barn. 

• Liker 25
Skrevet
16 minutter siden, Marimba skrev:

Nå var min kommentar en reaksjon på at noen mente at bryn senter hadde mistet den som kunde fordi AB arrangerer kakepynting der på lørdag. Kommentaren må sees i sammenheng med innlegget jeg siterte ;) 

Jeg forstår at folk reagerer på eksponering av barn i tannlegestol (det gjør jeg selv) men jeg synes det er bra at AB holder pyntekurs og gjør det hun er flink til som ikke inkluderer eksponering av barn. 

Egentlig bør vi applaudere dette fremfor å være negative, og "spå" at dette ikke blir bra. Det beste for den familien hadde vært om kurset hadde slått an, og at hun kunne bygget videre på dette. 

• Liker 23
Skrevet
3 timer siden, calium skrev:

Er ikke tannhelsetjeneste gratis i Norge for alle under 18 år? Er det da nødvendig å ha sponsoravtale med tannlege for barna? 

Ikke alle har en flink skoletannlege og da velger man privat som må betales selv

Skrevet (endret)
20 timer siden, Ispahan skrev:

Dagens blogginnlegg er reklame for en tannlege på Majorstua. Og det er ungenes tannhelse som er til salgs, med beskrivelse av problemer og bilde av ungen i stolen. Er skoletannlegen på Sørumsand virkelig så elendig at det er verdt å dele med verden hvordan det står til med tannpussen hos hennes mindreårige barn?

Forøvrig hadde jeg reagert hvis det var jeg som betalte for den reklamen. 

Jeg vet de er pålagt å skryte, men gjør det da med et snev av troverdighet. Ingen gleder seg til tannlegebesøk! Ikke engang jeg, som aldri har hull og har en skikkelig sjarmerende hunk av en tannlege.

Fjernet innhold med opphavsrett. Perelandra, mod. 

Jeg gleder meg faktisk litt til tannlegebesøk, for det er så deilig å ligge i den stolen lol

Endret av Perelandra
  • Liker 11
Skrevet
48 minutter siden, Marimba skrev:

Jeg skjønner at mange reagerer på tannlegesponsingen, men å reagere på at AB gjør nettopp det hun er flink til, uten å eksponere barna, det er vel bare bra? Jeg skulle tvert imot heller ønsker meg at hun igjen rettet fokuset mer på nettopp kakepynt og kurs. Hadde jeg bodd i nærheten kunne jeg fint møtt opp på noe sånt, kakene mine ser nemlig ikke ut (men de smaker godt da). 

Jeg er ikke enig med deg.  Så lenge hun fortsetter å eksponere barna så støtter ikke jeg noen av hennes samarbeidspartnere.  Har ikke noe å si om det er klær, brun farge, bake artikler. 

• Liker 35
Skrevet
12 minutter siden, Fotballflue skrev:

Hun reklamerer for vital tannhelse. Markedssjefen der, er samme person som driver spraytanhuset :) som er samme person som AB samarbeider med i blogghuset, eller hva det var 😅 

Oisann. 😯

• Liker 16
Skrevet
29 minutter siden, Fotballflue skrev:

Hun reklamerer for vital tannhelse. Markedssjefen der, er samme person som driver spraytanhuset :) som er samme person som AB samarbeider med i blogghuset, eller hva det var 😅 

En sirkelrunk er en sirkelrunk er en sirkelrunk er en...

• Liker 39
Skrevet
1 time siden, Maskopi skrev:

😊

• Liker 4
Skrevet (endret)
7 hours ago, Maskopi said:

🤠👍🏽

All ære til dere som har kontaktet denne tannlegetjenesten! Jeg håper dere har sørget for å være anonyme, ev. ikke har barn, jobb i det offentlige, etc.:

https://influencere.wordpress.com/2019/02/05/ab-hacking/

https://www.dn.no/markedsforing/blogg/bloggere/markedsforing/toppblogger-ringte-arbeidsgiver-og-truet-med-anmeldelse-av-kritiske-lesere/2-1-471746

https://www.dn.no/medier/blogg/bloggere/sosiale-medier/toppblogger-forsokte-a-lokke-bloggpoliti-i-internettfelle/2-1-475466

https://influencere.wordpress.com/annebrith-diverse/

Endret av Ovnsbakt Paprika
  • Liker 37
Skrevet

Tror ikke hun tør å gå videre med det.  Ytringsfrihet her i landet 

• Liker 11
Skrevet
2 timer siden, Ovnsbakt Paprika skrev:

Skal man le eller gråte, tro.

• Liker 14
Skrevet
9 timer siden, Trua skrev:

Tror ikke hun tør å gå videre med det.  Ytringsfrihet her i landet 

Dessverre viser historien det stikk motsatte. Les de DN artiklene som er linket til over her, så skjønner du litt. Og det er nok bare toppen av isfjellet. Historien viser at hun skyr ingen midler for å henge ut personer som ikke gjør ting etter hennes bok uavhengig om det er ekspartnere, eksvenner eller personer som søkt henne opp i skattelistene. Hun truer med politianmeldelse over en lav sko og bruker selv hackere for å finne identiteten til folk. Ringer arbeidsgivere og henger ut folk som kommer med konstruktiv og berettighet kritikk som stalkere og nettroll. Hun spiller på offerrollen og er manipulerende. Dama er farlig og har narsissistiske trekk (sier ikke at dama ER narsissist da dette er en diagnose som må gis av en profesjonell, men måten hun fremstår som har likheter med en). 

• Liker 48
Skrevet
24 minutter siden, Blubird skrev:

Dessverre viser historien det stikk motsatte. Les de DN artiklene som er linket til over her, så skjønner du litt. Og det er nok bare toppen av isfjellet. Historien viser at hun skyr ingen midler for å henge ut personer som ikke gjør ting etter hennes bok uavhengig om det er ekspartnere, eksvenner eller personer som søkt henne opp i skattelistene. Hun truer med politianmeldelse over en lav sko og bruker selv hackere for å finne identiteten til folk. Ringer arbeidsgivere og henger ut folk som kommer med konstruktiv og berettighet kritikk som stalkere og nettroll. Hun spiller på offerrollen og er manipulerende. Dama er farlig og har narsissistiske trekk (sier ikke at dama ER narsissist da dette er en diagnose som må gis av en profesjonell, men måten hun fremstår som har likheter med en). 

Hun bruker hackere til å finne ut hvem folk var men når hun selv ble hacket da ble det Ramaskrik 😱 Å hva med alle de som la igjen kommentarer på Facebook om at hun måtte anmelde den saken til politi fordi sånn kunne ikke folk oppføre seg...  

Jeg Sier ikke mer😀

• Liker 35
Skrevet
1 minutt siden, terteskjell skrev:

Hun bruker hackere til å finne ut hvem folk var men når hun selv ble hacket da ble det Ramaskrik 😱 Å hva med alle de som la igjen kommentarer på Facebook om at hun måtte anmelde den saken til politi fordi sånn kunne ikke folk oppføre seg...  

Jeg Sier ikke mer😀

OM hun har blitt hacket da - det tar jeg nemlig ikke for god fisk. Det kan like gjerne være et nytt forsøk på å sette seg selv i offerrollen og sanke sympati 😏

• Liker 35
Skrevet
11 minutter siden, Blubird skrev:

OM hun har blitt hacket da - det tar jeg nemlig ikke for god fisk. Det kan like gjerne være et nytt forsøk på å sette seg selv i offerrollen og sanke sympati 😏

Det er så klart en mulighet.. 

• Liker 12
Gjest ServiceManagerFrue
Skrevet

Hvem er denne "han" som angivelig har forsøkt å hacke henne? Er det pizzaboy? Det nekter jeg i såfall å tro.. Kan ikke forstå hvorfor han skulle orke å kaste mer flis på det bålet. Han virker så ferdig med AB og ut fra både snappen og Instagramen hans har han aldri ofret henne en tanke på some. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...