Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Anbefalte innlegg

Skrevet
22 minutter siden, Asti skrev:

Enig. Jeg ønsker å diskutere det som er kritikkverdig ved influenceren. Brudd med typen går ikke under det. 

Enig. 

17 minutter siden, decker skrev:

Heile bloggen til AB et kommersiell, og sjølv om eg forstår kva du meiner så velg ho å leggja ut om bruddet på bloggen sin og då opnar ho samstundes for diskusjon rundt temaet. Så kan ein heller oppmoda folk til å diskutera på ein vaksen måte.

Ja. Definitivt. Jeg tenker at hvis kritikken skal tas på alvor, kan man holde seg til kritikkverdig bloggvirksomhet (det er mer enn nok å ta av) og la bruddet ligge. 

9 minutter siden, decker skrev:

Det eg tenker ein bør unngå her er innlegg av den skadefro typen, og grensa er hårfin mot latterliggjøring. Alle som har vore gjennom eit brudd veit kor kjipt det er, same kven som velg å gå eller ikkje, og det er ikkje berre AB som er ein part i dette her. 

Nemlig. Hun bor ikke alene, og er ikke alene. 

• Liker 28
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leser ikke bloggen, men er det sånn at hun har kommet med et A-innlegg nå? Et slik som skaper mye diskusjon og klikk? 

Skriver hun direkte at det er slutt, eller er det ullent tåkeprat som egentlig kan bety alt?

• Liker 39
Skrevet
1 time siden, Emmy_H skrev:

Jeg er enig! Derfor mener jeg også at man ikke bør diskutere bruddet her på KG. At hun velger å utlevere privatlivet sitt på den måten sier oss alt om at det blandes privat og forretning. Nå har ikke bruddet mye med den kommersielle delen av ABD blogg, hvis bloggeren ønsker å profittere på bruddet ved å sanke sympati så er det bare trist for alle parter. 

Enig med deg. Dette tilhører privatlivet og har vel strengt tatt ikke noe å gjøre i en reklameblogg, og hører derfor heller ikke hjemme i en tråd som debatterer ABD AS.

Skrevet
4 minutter siden, Berga skrev:

Enig med deg. Dette tilhører privatlivet og har vel strengt tatt ikke noe å gjøre i en reklameblogg, og hører derfor heller ikke hjemme i en tråd som debatterer ABD AS.

Så lenge hun har profilert forholdet bredt i alle kanaler, så er det for mye å forvente at bruddet ikke også blir diskutert. Men en veldig god grunn til å la det forbigå i stillhet er jo at hun sannsynligvis ønsker at bruddet skal være et tema, fremfor det som har kommet frem om henne den seneste tiden. 

• Liker 45
Gjest Macimba
Skrevet

Det blir helt feil å dikutere om det er slutt med Erik eller ikke. Selv om hun legger det ut på bloggen bør vi holde oss for gode til å spekulere i om det er sant eller ikke.  Brudd er aldri greit

Skrevet

Jeg syns det er veldig bra at AB ikke hang ut Erik på bloggen, sånn som hun har gjort tidligere. Hun virker oppriktig glad i han. Hun har skrevet at hun ikke ønsker å skrive noe om årsaken til bruddet, blant annet til hensyn til parter som er involvert. Det virket mer som et innlegg for å opplyse om bruddet, for å unngå spekulasjoner. Da syns jeg at det bør respekteres. Et brudd er vondt nok fra før av. 

• Liker 22
Skrevet
5 minutter siden, Kinder skrev:

Jeg syns det er veldig bra at AB ikke hang ut Erik på bloggen, sånn som hun har gjort tidligere. Hun virker oppriktig glad i han. Hun har skrevet at hun ikke ønsker å skrive noe om årsaken til bruddet, blant annet til hensyn til parter som er involvert. Det virket mer som et innlegg for å opplyse om bruddet, for å unngå spekulasjoner. Da syns jeg at det bør respekteres. Et brudd er vondt nok fra før av. 

Hun skriver nok ikke alt i ett innlegg og bruker opp hele temaet på en gang. Det kommer nok flere (A-) innlegg ut av et evt brudd. 

• Liker 45
Skrevet

La oss her i tråden være hakket mer fokusert på blogg og ikke personlige ting en ABD, og la dette bruddet og diskusjon og kommentarer rundt det forbigå i stillhet.

• Liker 25
Skrevet
Akkurat nå, Dark Star skrev:

La oss her i tråden være hakket mer fokusert på blogg og ikke personlige ting en ABD, og la dette bruddet og diskusjon og kommentarer rundt det forbigå i stillhet.

Forsåvidt enig, men hun må uansett ‘gjøre opp for seg’ ifht botb og alle ‘haterne’...

• Liker 16
Skrevet

Om VI velger å diskutere brudd, bruk av barn, salg av sjel og cupcakes er det opp til oss. Hun leverte fra seg all makt i det hun valgte å bruke ALT i «firmabloggen».

• Liker 37
Skrevet
24 minutter siden, Pås skrev:

Forsåvidt enig, men hun må uansett ‘gjøre opp for seg’ ifht botb og alle ‘haterne’...

Akkurat. La ikke saklige og mindre saklige kommentarer rundt avledninger (bruddet) bli fokus i tråden.

• Liker 13
Skrevet

Jeg venter fremdeles på dokumentasjon av i alle fall litt av alle trusler, hets og hat som denne bloggeren hevder å ha fått. 

Skrevet
1 minutt siden, Berga skrev:

Jeg venter fremdeles på dokumentasjon av i alle fall litt av alle trusler, hets og hat som denne bloggeren hevder å ha fått. 

Ikke hold pusten mens du venter. 

• Liker 27
Skrevet (endret)

Ryddet for krenkende utsagn, og spekulasjoner.

Raven Emerald, mod.

Endret av Raven Emerald
Skrevet

En av ABS følgere har kommentert “styrkeklæææææm”. Måtte le litt og kom på den slående likheten i skrivemåte ( og talemåte basert på skriften) med Ninette Karlsen 

• Liker 18
Skrevet
2 timer siden, Dark Star skrev:

Akkurat. La ikke saklige og mindre saklige kommentarer rundt avledninger (bruddet) bli fokus i tråden.

Nemlig.  :jepp: Det som er viktig i forhold til forretningsvirksomheten hennes, er saken som ble rullet opp av BOTB. 

• Liker 27
Skrevet
19 timer siden, Trollmora skrev:

Ref dagens blogginnlegg hvor hun har vært på visning og hun har funnet drømmehuset til seg og barna --> legger hun der opp til nok en spekulasjonsrunde tror dere? Eksempelvis Hvor er pizzaboy inn i bildet? Skal de  ikke flytte sammen?

Å hvem i huleste vil kjøpe 30% av et AS når alle varsellamper lyser *katastrofe*?

Og siden vi nå vet det ikke er noen pizzaboy inne i bildet, vil jeg anta det ikke lenger er snakk om 12 mill villa i Bærum....?

• Liker 13
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...