Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kollontaj skrev (2 minutter siden):

i november i 2020 kalte ABD seg for en av landets største influencere

Det ligger mange offer igjen etter Anne-Brith Davidsen, hun er selv ikke ett av disse. 

Det er noe fantastisk over denne påstanden. Og skremmende.

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (1 time siden):

"Bestis" m.fl hørte man aldri noe mer om etter at de første klagene på kurset kom. AB har vel aldri sagt noe som helst om at det har skjedd noe, så vidt jeg vet så har hun ikke sagt noe kryptisk om det heller? Vanligvis så får jo folk som "svikter" eller oppfører seg på måter hun ikke liker (er kritiker f.eks) gjennomgå. 

Så, ingen vet vel egentlig hva som har skjedd, for alt man vet er de kanskje fortsatt venner privat. Men, de hadde vel ikke kjent hverandre så lenge, og jeg husker jeg syns "Bestis" virket mer som en fan,  hun omtalte AB som superkjendis osv. De hadde en periode med store solbriller, beige matchende kåper, tidenes dårligste "Gründer-podcast" og et blogghus som aldri ble innredet. 

Bestis er vel kanskje ute av bildet eller ute i kulda. Eller kanskje hun takket for seg før hennes egne forretninger kunne bli tilsølt av at de hadde hatt et businesssamarbeid (blogghuset) 

Isabel begynte å trekke seg unna AB på tidlig høsten 2019. Hun skjønte nok alt da at luftslottet hadde hull og hadde kanskje fått sett sider av AB som hun ikke likte, oppførsel hun ikke kunne forsvare.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
Isild skrev (2 timer siden):

"Bestis" m.fl hørte man aldri noe mer om etter at de første klagene på kurset kom. AB har vel aldri sagt noe som helst om at det har skjedd noe, så vidt jeg vet så har hun ikke sagt noe kryptisk om det heller? Vanligvis så får jo folk som "svikter" eller oppfører seg på måter hun ikke liker (er kritiker f.eks) gjennomgå. 

Så, ingen vet vel egentlig hva som har skjedd, for alt man vet er de kanskje fortsatt venner privat. Men, de hadde vel ikke kjent hverandre så lenge, og jeg husker jeg syns "Bestis" virket mer som en fan,  hun omtalte AB som superkjendis osv. De hadde en periode med store solbriller, beige matchende kåper, tidenes dårligste "Gründer-podcast" og et blogghus som aldri ble innredet. 

Bestis er vel kanskje ute av bildet eller ute i kulda. Eller kanskje hun takket for seg før hennes egne forretninger kunne bli tilsølt av at de hadde hatt et businesssamarbeid (blogghuset) 

Hun ble jo SLUKT av AB, denne Bestis.

AB kunne ringe til alle døgnets tider (fortalt i podcasten), gjerne kl 7 om morgenen. Hun ringte når Bestis var på ferie, var ute på byen med venner, eller slappet av hjemme med kjæresten. Noen ganger gråt AB i telefonen. Bestis ble aldri sur eller lei..

AB fortalte jublende på TV2 at de ringte hverandre hver dag, flere ganger om dagen. Sånn skal et ekte vennskap være, ifølge AB. Spiller ingen rolle at de tilhører forskjellige generasjoner og er på forskjellige steder i livet. Ei heller at Bestis hadde samboer.

Det var ofte kræsjing på sofaen til Bestis etter fuktige byturer, frokoster med Bestis og samboeren hennes dagen derpå, gjesting i konfirmasjon og middager.

Noen fikk nok til slutt.

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trude4
Kollontaj skrev (3 timer siden):

Så i november i 2020 kalte ABD seg for en av landets største influencere? 

Det ligger mange offer igjen etter Anne-Brith Davidsen, hun er selv ikke ett av disse. 

Var hun konkurs i 2020 november eller holt hun enda på da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for avsporinger og krenkende innlegg med svar.

Sol, admin. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med hun andre i ABIP, forresten? Som var ansatt(?). Var det Linn hun het? Håper hun ikke ble med skuta ned.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lopploella skrev (14 timer siden):

There’s no elevator to success, you have to take the stairs. Hun merker vel dette rådet på kroppen selv nå, vil jeg tro, der hun ligger i bunnen av kjellertrappa.

Du mener heissjakta? 🤣

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (11 minutter siden):

Håper ABD har det greit, etter forholdene.

Hun har vært ute en vinternatt eller flere før, så det har hun helt sikkert.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det flere føler litt på, og lurer litt på - er vel om AB føler at det er noen som har gjort noe mot HENNE, eller om hun innser at dette er selvforskyldt -  og handler om hva hun selv har gjort. 

Jeg tror de aller fleste ønsker det beste for andre, for AB også, men til hun har kommet med en uttalelse ift alt dette så er det ingen som egentlig vet hvordan hun har det, hva hun tenker om det som har skjedd, OM hun ligger nede, eller om hun ruger på et "jeg skal vise dem alle"-comeback. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er en ting som er ganske sikkert så er det at det er andres skyld og hun er fremdeles et offer for jantelov og misunnelse. Jeg tviler på om det finnes et snev av refleksjon over hva hun kunne gjort annerledes. 

Jeg syns det er ille å tenke på hvordan hverdagen nå er for de uskyldige i det gule huset. 

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om jeg synes det er bra at hennes business er avviklet og under lupen så føler jeg likevel ikke et behov å fryde meg over hennes personlige situasjon. Jeg tenker hun har 4 barn som også preges av alt. Riktignok har ABD tatt dårlige avgjørelser, men er vi så høye på oss selv at vi skal fryde oss? Synes det er preg av det nå siden det kom frem i media her før helgen om hennes konkurser. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiominMio skrev (1 time siden):

Selv om jeg synes det er bra at hennes business er avviklet og under lupen så føler jeg likevel ikke et behov å fryde meg over hennes personlige situasjon. Jeg tenker hun har 4 barn som også preges av alt. Riktignok har ABD tatt dårlige avgjørelser, men er vi så høye på oss selv at vi skal fryde oss? Synes det er preg av det nå siden det kom frem i media her før helgen om hennes konkurser. 

Folk er vel bare glade for at hun endelig får som fortjent, og den gleden har de lov til å føle på.

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...