Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Felis skrev (13 minutter siden):

Jeg vet jeg er skarp, men jeg har alltid prøvd å være rettferdig mot Anne Brith. Jeg har prøvd å se ting fra flere sider, jeg har prøvd å se på bakenforliggende årsaker og jeg har skrytt av henne de gangene hun har gjort noe bra. MEN:

Davidsen selv trosset oppmøteplikten og uteble fra orienteringen. 

https://www.dagbladet.no/kjendis/granskes-av-skatteetaten/73531118

Nå får det søren meg være nok, Anne Brith, kvinn deg opp og ta litt ansvar! Det er din plikt, og da snakker jeg ikke bare om moralsk plikt, men lovpålagt plikt. Du har brukt opp pengene til andre mennesker på fyll og fest og egenpleie, det minste du kan gjøre er å prøve å rydde opp! Ha respekt nok for de du har svindlet til å møte dem (gjennom skjermen, det får du til!)

Anne Brith har aldri tatt ansvar for noe som helst. Noen sinne! Aldri! Det er alltid noen andres feil, gjerne noen som er ute etter henne. Det er fascinerende å se en middelaldrende dame med så lite ansvarsfølelse. Total mangel på selvinnsikt. Anne Brith virker som om hun fikk puberteten i 40-årene, men for alt jeg vet har hun alltid oppført seg som en hormonell mean girl.

Jeg har alltid sagt at Anne Brith har fått straff nok. "Imperiet" hennes er borte, pengene er borte, omdømmet er rasert, la det være nok. Hun har tross alt barn.... Nå har jeg endret mening. La Anne Brith få den straffen hun fortjener, for det er ingenting annet som hjelper. Dette er ei kynisk, selvopptatt, egoistisk dame som aldri kommer til å utvikle samvittighet. Løpet er kjørt. Ekspresstoget til moral har gått og Anne Brith står igjen på stasjonen og bitcher over at det er toget sin feil.

WORD!!! 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GuriHelen

Jeg liker ikke ABD, men jeg lurer på hvordan hun har det inni seg. Fra å leve på en stor fot, og nå dette.
Opp som en hjort, og ned som en lort.

Jeg lurer på hvor «vennene» er, f eks den oransje jenta hun var mye sammen med. Uansett så er ikke dette greit. 

Endret av GuriHelen
Feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (3 minutter siden):

Love you to😘

Det irriterer meg at hun i over et år nå har brukt sykdom som unnskyldning for ikke å rydde opp. For sannheten er at hun ikke har vært for syk til å fortsette sitt sedvanlige terrorvelde. 

I november i fjor fikk jeg et ganske aggressivt brev, gjennom Wordpress. På svært haltende engelsk. Hun hevdet at jeg hadde plagiert podcasten hennes og dermed påført henne økonomiske tap. Klagen bar på ingen måte preg av å være forfattet av en syk og knukket kvinne. Skal jeg være ærlig, så lot jeg meg skremme. Recapsene betydde ikke nok for meg til å stå i en langvarig konflikt med henne.

Jeg skrev et blogginnlegg om dette den gangen, men valgte å ikke publisere det. Men jeg har gjort det nå, for jeg synes hun har snodd seg unna nok.

Forstår godt at du lot deg skremme. Det er vanskelig å skrive så mye rundt dette, men vi er sikkert flere her som kjenner igjen mønstrene, og du gjorde tydeligvis det helt riktige, holde seg langt unna er eneste resepten🙌

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (10 minutter siden):

Love you to😘

Det irriterer meg at hun i over et år nå har brukt sykdom som unnskyldning for ikke å rydde opp. For sannheten er at hun ikke har vært for syk til å fortsette sitt sedvanlige terrorvelde. 

I november i fjor fikk jeg et ganske aggressivt brev, gjennom Wordpress. På svært haltende engelsk. Hun hevdet at jeg hadde plagiert podcasten hennes og dermed påført henne økonomiske tap. Klagen bar på ingen måte preg av å være forfattet av en syk og knukket kvinne. Skal jeg være ærlig, så lot jeg meg skremme. Recapsene betydde ikke nok for meg til å stå i en langvarig konflikt med henne.

Jeg skrev et blogginnlegg om dette den gangen, men valgte å ikke publisere det. Men jeg har gjort det nå, for jeg synes hun har snodd seg unna nok.

På engelsk?
Hvorfor i all verden skulle hun ta det på engelsk tenker jeg, det blir jo ikke noe mer proft av det liksom 😜

Hvor har du dette blogginnlegget ditt da? :)

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Trude4
Felis skrev (2 timer siden):

Love you to😘

Hvorfor engelsk? Er hun ikke norsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

There’s no elevator to success, you have to take the stairs. Hun merker vel dette rådet på kroppen selv nå, vil jeg tro, der hun ligger i bunnen av kjellertrappa.

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude4 skrev (9 minutter siden):

Hvorfor engelsk? Er hun ikke norsk

Grunnen er nok at hun sendte det gjennom wordpress, og der foregår kommunikasjonen på engelsk. Så ikke noe merkverdig ved det. Bare underholdende å se nivået på engelsken. «One of the biggest influencers in Norway» insisterte i sin tid på å kommunisere med sitt publikum på engelsk, på tross av at de var like norske som henne. 

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...